Wymiana wkładu nagrzewnicy Scania R Mobilna Obsługa Pojazdów mobilny serwis ciężarówek Wrocław
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Czym dokładnie jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.
Facet ma dużo roboty ale przy okazji innym pomorze pozdrawiam.super👍👍👍
👏👏👏👏👏👏
Patent z bańkom bomba polecę koldze mechanikowi myśle że moge 💪
Mowi sie amalunium.
do uzupelniania plynow szczegolnie w trodno dostepnych miejscach najlepsza jest stara gasnica proszkowa zmien waz na przezroczysty w obudowe wbij albo wkrec stary wentyl z detki tak zeby ci nie przeszkadzal przy odkrecaniu glowicy ja go wbilem i uszczelnilem epoxy wlej olej zakrec glowice dobij troche powietrza i przycisnij zawor . do zmiany oleju w samochodzie osobowym wkrecam tulejke z zaworem w miejsce korka spustowego zakladam przewod z gasnicy i poszlo czysto i szybko pozdrawiam moze ci sie przyda ta rada jak by co to daj znac
Super film jak każdy . Ale proponuje teraz wyjąć nagrzewnicę w aucie osobowym i ocenić stopień trudności i ile zajmie to czasu . Pozdrawiam
Dobra robota jak zawsze
Brawo
16:38 to by się nadawało do "rzeczy których nigdy nie usłyszysz od mechanika". A jednak padło to zdanie. Wielki szacunek.
Oj misiek , gadanie i filmowanie to troszku za malo
Siemka, ile latek pracujesz przy ciezarowkach
11:42 UU PANIE – KRĘCIMY PORNOLA :d
Zostałeś kiedyś o coś oskarżonyonp ze naprawiłeś jedno a zepsułeś druga choć te rzeczy nie mają nic ze sobą wspólnego?
…a już miałem zapytać, kiedy wreszcie pojawi się młotek w akcji, może być nawet czerwony..😉👍👌
naprawa jak zawsze, pelna fachowosc…pozdrowionka..,
TRYTYTKI
siemka elo dobra naprawa
Do informacji fanów trytytek: są też trytytki metalowe wytrzymują 100kg i więcej.
Zbiorniczki w Scania'ach pękają że starości lub z powodu uszkodzonej głowiczki kompresora powietrza. Piszę dlatego, że jego wymiana wymaga tego samego co zrobił mechanik, plus odkręcenie 4 śrub od samego zbiornika i wyjęcia go z auta. Inaczej zbiornik nie wyjdzie, mimo tego, że po odkręceniu 4rech śrub, będzie przeszkadzać element nagrzewnicy.
A kto nie lubi trytek, to genialne rozwiązanie w swej prostocie i skuteczności.
18:43 duch w kabinie, znikająca ręka.
swietny gość jesteś!
Robisz rewelacyjną robotę !
fachowe podejście do tematu..
fajnie się słucha i ogląda
pozdrawiam.
wymieniłeś płyn bez płukania układu, na filmiku nawet widać ze płyn który wpłynął do zbiorniczka już był mętny
ciekawy jestem czy ta nagrzewnica przypadkiem nie była sprawna bo imo ta kartka papieru mogła blokować przepływ powietrza przez żeberka i wiało zimne powietrze…
mogł bys powiedzie gdzie znajde takie złacze do wypuszczania plynu ??
🙂 ta skania to by potrzebuje kreta to rur zeby ten moł wyczyscic :))))
Jak by było łatwo to ty byś się za to nie brał.
Dlaczego nie zrobiłeś płukanki układu chłodzenia. Widząc że taki był brudnyw środku układ chłodzenia.
No czapka z głów Elegancka robota 🙂
Tą urwaną śrubkę to się wybija lekko tam taki gwint przyspawany jest z drugiej strony. Potem nakrętka 8 pod spodem i jest gitara bez wiercenia.
Żabek się nie wyciąga tylko opaski wycina bo żabki się psują
Fajnie że robicie takie filmy. Służę wiedzą z ciężarówek SCANIA, mechaniczną, elektryczną i elektroniczną. Bo z komputerem was jeszcze nie widziałem.
Też jestem truck mechanikiem już ponad 20 lat naprawiam SCANIA ciężarówki. Od 3 serii po serie najnowszą posiadam wiedzę . Także jak oglądam taki film jak ten to wiem co to za praca. Akurat nagrzewnica to nie jest zła robota. Układ ogrzewania 2 generacji. zapycha się nagrzewnica. Można ją przepłukać mieszanką wody i sprężonego powietrza o ciśnieniu do 3 bar. Bez wymiany się obędzie.
Hej. Trafiłem na ten kanał wczoraj i nie mogę się oderwać tym bardziej, że pracowałem w podobnym stylu tylko inne sprzęty ;). Świetna robota, pozytywny odbiór, pie…ol wszystkich hejterów , rób dalej jeśli to lubisz a sukces murowany. Życzę dużo szybkich napraw, zdrowia i pozytywnej energii.
Łapaj suba 🙂
O😱fuck wypadało by zrobić płukankę układu chłodzenia taki syf nic dziwnego że nagrzewnica nie dała rady
Witam odrazu sub i łapa za wartościowy kanał.Super konkretne filmy.
w tych filmikach sa bardzo cenne informacje
Super materiał…by był, gdyby nie ta kamera, a raczej audio. Proszę (a nawet myślę, że prosimy) zrób coś z tym. Pozdrawiam.
Ile tak +/- kosztuje taka robota ?
Witam, mam pytanie jakiego kompresora używacie oraz jakiego agregatu do jego urochomienia. Dzieki
Łapka w górę, a rozrusznik wymieniłeś?
Siemankp bardzo fajny kanał. Zrobiłbyś odcinek o wyposażeniu twojego mobilnego warsztatu ? Pozdrawiam