W którym schowku zostawiłem klucze…? Opel Combo Life
Szukacie auta dla rodziny? Opel proponuje model Combo Life. Jak sprawdzi się w tej roli? Zapraszamy na film.
Spis treści:
0:44 – nadwozie
2:04 – wnętrze
2:42 – test Dwumetrowca
7:35 – bagażnik
9:29 – schowki
10:34 – materiały i spasowanie elementów wnętrza
12:15 – wrażenia z jazdy
15:26 – ceny
Zobacz także:
– Pomiar przyspieszenia: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-przyspieszenia/opel-combo-1-5-turbo-131-km-mt-przyspieszenie-0-100-km-h/
– Pomiar zużycia paliwa: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-spalania/opel-combo-1-5-turbo-131-km-mt-pomiar-zuzycia-paliwa/
– Wszytko o modelu Opel Combo Life: https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/opel/combo/e-life/kombivan/
Chcesz wiedzieć więcej?
– Nasz kanał (subskrypcja): http://www.youtube.com/user/autocentrumkropkapl?sub_confirmation=1
– Nasza strona: http://www.autocentrum.pl/
– Facebook: http://www.facebook.com/AutoCentrumPL
– Instagram: https://www.instagram.com/autocentrum.pl/
Przydatne linki:
– https://www.AutoCentrum.pl/filmy/
– https://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/
– https://www.autocentrum.pl/auta/
– https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/
– https://www.autocentrum.pl/oceny/
– https://www.autocentrum.pl/usterki/
– https://www.autocentrum.pl/spalanie/
– https://www.autocentrum.pl/vin/
Serdeczne podziękowania dla Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie za udostępnienie Parku Miejskiego do nagrań.
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Czym dokładnie jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.
Zobacz także:
– Pomiar przyspieszenia: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-przyspieszenia/opel-combo-1-5-turbo-131-km-mt-przyspieszenie-0-100-km-h/
– Pomiar zużycia paliwa: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-spalania/opel-combo-1-5-turbo-131-km-mt-pomiar-zuzycia-paliwa/
Ten samochód to wóz drabiniasty z twardymi krzesłami zamiast foteli. Nie traćcie czasu na jego oglądanie. Masakra.
Miałem okazje pojeździć Combo Life, ale w wydłużonej wersji. Samochód fajnie się sprawdza, jest całkiem pojemny, udało mi się do niego zapakować sporty ładunek. Jeżeli miałbym kupić samochód tego typu, wybrałbym właśnie Combo Life (ewentualnie Combo Cargo, jeżeli zależałoby mi bardziej na przewozie towaru, a niżeli pasażerów)
Opel combo 1.6
Rok produkcji 2017
Toyota Proace city.. Czym to się różni? Znaczkiem czy cena🤔
Ttylko w podstawie tyle schowków nie ma
VW CADDY bije na głowę w tej cenie no i silnik chyba znacznie lepszy 2l 150 km
Dzień dobry ja patrzę tylko test dwumetrowca bo jeszcze rosnę i chcę mieć 2 metry wzrostu i interesuje się samochodami.
Diesel /essance
No i po raz kolejny będę powtarzał, że Skoda Roomster to auto, którego na rynku bardzo mi brakuje. Jest bardziej kompaktowa a miejsca dla pasażerów jest o niebo więcej, niż w tym Oplu.
Trzeba przyciosać kolano albo wygrać z automatem
Fiat Doblo
Schowków jest 9. Półeczka czy wgłębienie to nie schowek. W schowku jak sama nazwa wskazuje możemy coś schować , więc silą rzeczy musi być zamykany
Zachar jesteś spoko , zawsze merytotyka i konkret . Pozdrawiam
Z mojej strony dodam, że pozycja za kierownicą dosyć niewygodna.. Krótki fotel, brak regulacji kąta nachylenia siedziska w poziomie. Ciężko znaleźć komfortowe ustawienie…
Kiedy wsiadam do innych aut, od razu mówię "ale tu wygodnie" 🙂
TYLKO DOBLO MAXI
Najpaskudniejszy z tych trzech jest właśnie opel. Najbrzydsze auta świata właśnie produkuje Opel. Kto to kurde kupuje? bleeeeeee….
Nie wiem czy dobrze usłyszałem 120 000 PLN ?
A jak te kombivany z przednim napędem ale OBCIĄŻONE radzą sobie przy podjazdach ?
Na ostatnich wakajach wjazd pod górkę asfaltową drogą ze żwierem wyładowym na maxa mondeo kombi (z rowerami na haku) ze stopu był problemem 🙁
czy 4×4 jest rozwiązaniem ?
Chyba tylko caddy ma 4×4 ??
Taka Multipla 2019
Jeśli chodzi o pozycję i komfort za kierownicą combo fo merive B się nie umywa.
Pozycja za kierownicą kiepska. Po ustawieniu odpowiednio fotela drążek zmiany biegów jest zbyt daleko, za każdym razem trzeba sięgać. Do tego dochodzi wielka obudowa centralna która przeszkadza.
nie mogę znaleźć testu wersji 1.2 benzyna w wersji XL – wydaje mi się że to w miarę dobra opcja na miasto i jazdy wokół komina
Test extra ale jestem rozgoryczony tekstem który zawsze pojawia się przy testach większych aut " umówmy się nikt nie kupuje tego typu aut dla wrażeń z jazdy " dlaczego nie? Właśnie jestem na etapie poszukiwania nowego auta, mam dużą rodzinę często jeździmy w dalsze trasy więc kombivan wydaje się idealny tym bardziej że prowadzę działalność i nieraz trzeba coś większego przewieźć. Natomiast kiedy już wysadzę dzieci pod szkołą lubię kiedy auto jedzie. Wszyscy producenci jakby się zamówili montują jakieś nieporozumienie zamiast silników do tego typu aut. tak więc niestety jak dla mnie auto jest skreślone
Czy wiecie coś na temat LPG w silnikach 1.2 w Combo ?Da się ?
Byłby interesujący ale nie z tymi silnikami. Przynajmniej 1.4 T (benz) i 1.9TD
Alternatywą (odpowiadam na pytanie z końca filmu) jest C4 Grand Picasso, obecnie Spacetourer. Bardzo podobna funkcjonalność, do tego 2 fotele w bagażniku.
Peugeot lepszy .
Rifter
"Ja stykam się z tym kantem praktycznie nonstop." Xd
Cześć będziesz testował Caddy? Jestem zainterowany takim testem 😀
Podobny do citroen którego nie dawno oglądałem
To Opel, Jeździ ? skręca ? hamuje ? czego więcej oczekiwać od opla xD tam jest wszystko chu*owe
Fiat Doblo
naprawdę ładne autko, cholera 😀
nowe berlingo
Zachar – Ford Tourneo Connect 🙂