UWAGA!!! RYJEWO-takie mamy paliwo!!! Finalizacja naprawy układu paliwowego NOWEJ Valtry bez cenzury
Witam was serdecznie w tym odcinku finalizacja z naprawy nowej valtry przez złej jakości paliwo z Ryjewa. Pokazane będą krok po kroku wszytkie rzeczy które przyczyniły się do tej awarii.
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault
Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.
Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.
Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?
Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać
Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.
W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.
MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA
Często przedstawiany błąd systemowy.
BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU CIECZY
Czujnik Nox jest uszkodzony.
Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)
Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo
POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.
Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)
URAE ADBLUE 7.
Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.
Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.
W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!
Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.
Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.
Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.
System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
DAF
IVECO
REALULT
VOLVO
SCANIA
PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI
Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.
Norma Euro 6
CZŁOWIEK
DAF
VOLVO
RENAULT
Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.
wskaźniki
Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.
Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.
Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.
Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.
Chcemy wiedzieć, jak poszło –
Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.
Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.
tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.
Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany
Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza
Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów
Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.
Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).
Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.
Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.
Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.
Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.
Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.
Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.
Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.
Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.
Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.
W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.
Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.
Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.
Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.
Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:
Iveco
volvo
renault
scania
luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)
Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)
SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.
Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)
Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.
Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Ja jeszcze dorzucę od siebie żeby założyć sobie do dystrybutora przezroczysty filtr w tym stylu SW-100670. Mamy u siebie i polecam podczas tankowania widać co leci. Podejrzewam że taka prosta rzecz by uratowała ten ciągnik bo byś zareagował w odpowiednim czasie.
Takiej firmie tylko jedno.. Obciążyć w całości za koszty napraw i koszty przestoju.. Powinien za wszystko zapłacić i by go to nauczyło nie robić ludzi tak w konia.. Naprawdę info nie dotrze do wszystkich w okolicy a nauczka w postaci kosztów za uszkodzenia może go kuźwa nauczą czegoś? Ma szczęście że nam tego nie przywozi bo byśmy sprawę wzięli we własne ręce.. 🤬🤬🤬
Ten przewód, który pobiera paliwo z dystrybutora to polecam go trochę wyciągnąć, żeby nie leżał na dnie i nie wybierał do końca. Najlepiej jak wisi z 10 cm nad dnem, wtedy syf osiada i robi się taki odstojnik.
U nas najczesciej bierzemy z betoniarni, jest białe jak woda, więcej mocy filtry czyste, a tańsze 5 groszy zazwyczaj niż na orlenie.
To ta Valtra to i tak mocna jest. Ja miałem podobną sytuację. Tylko do mnie przyjeżdżało ładne paliwo, nie było takiego syfu. Na szczęście John Deere zmienił wtryski w ramach gwarancji. Zmieniłem dostawcę no i biorę tylko B0 . Na innym nie chce chodzić. Dodatkowo leje taki dodatek do paliwa do czyszczenia wtrysków. W sądzie będzie ciężko im cokolwiek udowodnić. Powiedzą , że to nie ich paliwo (to z badania), że zbiornik nie plombowany po dostawie itd. Polska to dziki kraj , jak Cię ktoś oszuka to jesteś sam jak palec. Jedyne co pewne to podatki.
Dorywczo pracuje u somsiadów (których pozdrawiam) na około 11 ciągnikach i 2 kombajnach – valtry, new hollandy, styery itp. Co tam się dzieje z filtrami i z paliwem to sie w głowie nie mieści. Potrafimy wymieniać filtry na polach, spuszczać paliwo i zalewać innym. Ciągniki raz ściągają ładunki a raz na pusto nie można z pola zjechać. Polecam każdemu badać paliwo. 20gr na litrze przy kosztach naprawy w dziesiątkach tysiecy? … szkoda gadać
No przecież, najlepiej jest wcisnąć szajs rolnikowi, kupił tanio , dobrze sprzedał, zrobił dobry biznes!! Kawał dobrej roboty!! Szkoda, ze kosztem rolnika.
Ja mogę ci polecić petrolawe unas jadom na tym ciągniki, auta i nawet jak przyjadą kosić kukurydzę na kiszonkę jak mają mało to odkupują bo mają dobre zdanie o paliwie z firmy petrolawa .
Ale dobrze że nagrałeś ten odcinek tacy gnoje nie powinno być na polskim rynku .
Nawet co do benzyny to tak samo. Syfu pełno w opiłki. Kolor nie raz był żółty, pomarańczowy a raz trofiło się że w bańkę 5l. Wlałem i chciałem zrobić mieszankę do kosy lub piły a tu proszę czarno. Zamiast benzyny była jakaś płukanka z spalonym olejem. I już nie kupuję ładnych parę lat.
Dlaczego sam nie produkujesz sobie paliwa? Leniwy jesteś czy małorolny?
Kogo sędzia osądził i kat powiesił?
Według mnie już zawsze będziesz mieć problemy. Tych części się nie płucze. To się wymienia bo mikro syfu nie usuniesz. Myślę że szybko się o tym przekonasz
Ja zatankowałem na byłym artusie pod Lublinem w jastkowie. Woda była w paliwie, uszkodziły się wtryski w 4 miesięcznej case puma.
tak to już jest w tych nowych maszynach im więcej elektroniki to tym więcej awarii najlepsze maszyny to te proste bez zbędnej elektroniki może i wygoda mniejsza ale jak się zadba to będą służyć wiecznie
To tylko świadczy o tobie gdzie tankujesz nie miej do nikogo pretensji
Paliwo tylko z Circle! To jest naprawdę górna pólka.
W sumie to jest najlepsze i najtańsze w przeliczeniu zakup paliwa/zużycie paliwa/moc silnika/awarie silników.
Dodam że chodzi mi o miles plus.
Współczuję,nowy sprzęt i takie coś,dobrze,że tylko pompa,coś strasznego ,tyle nerwów,roboty wam narobił
Wstaw film na fb i w świat, znajomy który robił mi pojazd tez zj####ł mnie na jakim syfie jeżdżę, oczywiście gdzie brałem wspaniała stacja Stilo w Ryjewie. Potwierdzam i odradzam zakup paliwa na tej stacji dziwne że ludki tam leją i im jeżdżą samochody.
Wziąć biegłego i do prokuratury sprawę zgłosić.
Jaka cena takiego remontu? Bo nie ma informacji na ten temat
U nas niestety w mf 255 silnik się zatarł bo ropa była zjebana
Tak to jest na oszczędnościach i głosowaniu na komuno PiS.
to ty kolego nie widziałes co lejesz
Paliwo paliwo….traktor ch.jowy!!!!!
ja kiedyś kupiłem po bardzo okazyjnej cenie 100l to było ze 20 lat temu zatankowałem 80l do ursusa 912 i 20 litró do t25 , 912tka nie zdażyła tego paliwa wypalić i był problem ze zjechaniem z pola pompa i wtryski zjedzone, mały rusek przeżył ale jak chciałem założyć nowe iltry to sie okazało ze starych nie ma paliwo je rozpuściło zostaly tylko metalowe wieczka to była dopiero mocna chemia
A może polega w Tb problem, brudny Twój zbiornik lub stosujesz banieczki po opryskach do ropy
rzepaku nie lac do baku xD
Wygląda na rdzę z ich zbiorników chociaż takie ilości to nie wiem jak stare musiały by być te zbiorniki
Gościu, może pokaż z jakiego zbiornika to paliwo przepompowałeś? Tam stoją w szopce takie trzy albo cztery. A tam raczej syf jest straszny w nich…
Trzeba kupować paliwo na dużych sieciowych stacjach wówczas uniknie się takich sytuacji.
Ciekawe jeszcze, jak w innych sprzętach sytuacja wygląda, no i czy w Valtrze teraz wtryskiwacze się nie wykończą jeszcze,
Olej opałowy 😂🤣
Też miałem podobne perypetie z paliwem. Współczuję .
jechać z qrwami!!!
Okupacja Polski przez ży dokomune! W psełdo rządzie nie ma Polaków oni tylko polskojęzyczni nazwiska zmienione aktorzy na smyczy obcych służb. 😷💉💀
Paliwo do bani. Wąż zasysający paliwo ze zbiornika powinien być zamocowany ok. 15 cm od dna zbiornika. Umożliwi to odstanie się zanieczyszczeń po zatankowaniu paliwa do zbiornika magazynowego. Do pojazdów należy tankować odstane paliwo. To, co tutaj wystąpiło, to kompilacja złego paliwa i błędów magazynowania. A jak wygląda filtr zamontowany w zbiorniku magazynowym?
Takie paliwko napewno nie wyjechało z hurtowni…
Szukałeś taniego paliwka to mqsz drogi remont…..
Mam nadzieję że obroty u tego dostawcy tak spadną po tym filmiku że będzie musiał zwijać interes nienawidzę oszustwa
Paliwo tragedia …