Testy Najnowszego Farmtrac 675 DTn King u Rolnik Szuka VLOG
W moim gospodarstwie gościł Farmtrac 675DTn w najnowszej odsłonie, dzięki czemu miałem możliwość przyjrzeć się mu dokładniej. Zapraszam do oglądania. INFOPOLE: https://www.infopole.pl
INSTA: https://www.instagram.com/rolnik.szuka/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/Rolnik-Szuka-1629732010571938/?ref=ts&fref=ts
Miłego Oglądania !
mail kontaktowy: rolnik.szuka.traktora@gmail.com .
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault
Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.
Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.
Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?
Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać
Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.
W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.
MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA
Często przedstawiany błąd systemowy.
BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU CIECZY
Czujnik Nox jest uszkodzony.
Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)
Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo
POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.
Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)
URAE ADBLUE 7.
Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.
Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.
W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!
Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.
Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.
Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.
System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
DAF
IVECO
REALULT
VOLVO
SCANIA
PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI
Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.
Norma Euro 6
CZŁOWIEK
DAF
VOLVO
RENAULT
Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.
wskaźniki
Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.
Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.
Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.
Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.
Chcemy wiedzieć, jak poszło –
Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.
Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.
tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.
Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany
Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza
Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów
Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.
Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).
Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.
Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.
Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.
Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.
Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.
Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.
Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.
Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.
Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.
W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.
Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.
Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.
Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.
Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:
Iveco
volvo
renault
scania
luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)
Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)
SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.
Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)
Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.
Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Szczegółowa prezentacja tego ciągnika na moim drugim kanale Rolnik Szuka https://youtu.be/rXhrwb-kap0
Nowy famtrac już wyszedł 😀
Trzeba zalkalizować film 😛
0:40 spalanie na liczniku 13l na mth.? Chyba sporo, przy pracy z taką talerzówką…??? Może jakiś rzetelny test spalania by się przydał, w orce itp.
Jak myślicie jako 2 traktor na 70 ha da radę?
Witam czy mógłbyś zrobić prezentację i test ciągnika w polu , FARMTRAC 9120DTN PWR to wersja z rewersem elektrohydraulicznym
Pozdrawiam
Mam małe pytanko ,właśnie nabyłem tego wariata, wszystko jest ok. tylko nie świeci mi się kontrolka od ręcznego,niby włącznik jest i teraz nie wiem czy kontrolki nie ma czy coś nie styka, Jak ktoś wie to proszę o podpowiedż
cena jego
Piękny 💓
FARMTACK ma skrzynie 30 czy 40 km/h ?
Ile waży ta talerzówka?
chyba jedyny sensowny "polski" ciągnik. Jako potencjalny nabywca musze stwierdzić że ciągnik ma na pewno problem z rozłożeniem masy. Przy pracy z opryskiwaczem zawieszanym pow 1000 litrów w górzystym terenie pewnie by poległ. MAteriał super pozdrawima
moglibyście pokazać jak się steruje podnośnikiem w modelu 9120dtn bo w instrukcji jest bardzo mało napisane
Super Piotrze . pozdro
Zapraszam na KONKURS & ROZDANIE 🎹 https://youtu.be/zETrH_OAAkk
Ja tu NOWA 😃
Hej‼️🙋
Kamera cofania dziala jak sie jedzie do przodu?
Co do ceny to fajnie wygląda tylko mam nadzieję że kamerka nagrywa obraz w odbiciu i biegi nie są przy lewej ręce . Hehe. A cenę bym poznał chętnie tylko najlepiej jak najbardziej z mechaniczny bo elektronice nie wierzę.
Mam te cudo techniki … Serwis przyjeżdża co dwa tygodnie… Są zawsze te same usterki… Pierwsza to ,,hebelek ,, który ciągle nie łączy przez co nie da się go odpalić ( trzeba zrobić obejście na krótko ) druga usterka to uciekający olej spod podnośnika … Leje się bardziej niż z 20 letniego ciągnika …
Ile kosztuje fantrak
Farmtrac jedyny traktor na dzisiejszym rynku ktory ma ogrzewanie na nogi 🙌👌
👍
Proszę o test w polu ciężka praca farmtraca 555 dt.
Super film może teraz test nowego belarusa 952 lub john deere np. 5050 5075e.
godny nastepca pronara XD
mam taki ciagnik z2018 z silnikiem 4,4l. 75km i jestem zadowolony. pracuje z plugiem 4×35 i kultywatorem 2.8m. moc tego ciagnika jest wystarczajaca a praca nim jest komfortowa. za podobne pieniadze nie widzialem nic bardziej godnego uwagi.
ale meczysz ten traktor włoczył byś 4×4
Jak chcesz to przyjedź do mnie na wagę
Chłodzenie paliwa??? Nigdy o czymś takim nie słyszałem. 😉
My mamy Farmtracka 80 4WD z turem Metal Fachu od 2007 roku i był on do 2016 roku jako główny koń pociągowy później głównym koniem pociągowym był i jest Fendt Farmer 312 LSA co do Farmtracka przez te lata spisuję się bardzo dobrze oczywiście ma też minusy a mianowicie słaba pompa podnośnika u nas siedzi już 2 jak się nie mylę,sprzęgło luka które trzeba często wymieniać ale nie ma co tu pisać bo nic nie trwa wiecznie ogólnie w tym roku wymienialiśmy sprzęgło na wiosnę oraz pompę hydrauliczną ponieważ przy zwożeniu bel zaczął lać olejem i nie można było skręcać kołami ale pomimo tych minusów ciągnik ten jest godny uwagi można zobaczyć jego pracę na moim kanale.Pozdrawiam 😉
Jakby nie ta maska to może bym pomyślał o nim, bo szukam takiej mocy.Niby nic a psuje całość
a czy producentem kabiny jest Metal fach ? bo jak tak to ja dziękuje w życiu nie kupie
Mam Farmtraca Compact 26 4×4. Taki mały ogrodniczy… Przebieg niecałe 60 mtg (ma około pół roku) i własnie po raz 3 (trzeci!) ukręciło się coś w przednim kole. Za pierwszym razem wymieniono zwolnicę, za drugim cały przód z mostem – co będzie teraz nie wiem. Ciągnik ma pół roku…. Przy podłączeniu do TUZ'a z tyłu bron o wadze około 120 kg – dolne ramie tuza się urwało – jakby ktoś je szlifierką odciął. (było to pierwsze podłączenie czegokolwiek do ciągnika). Na razie tragedia…