System redukcji emisji AdBlue SCR – naprawa, koszty i zapobieganie
System redukcji emisji AdBlue SCR – naprawa, koszty i zapobieganie popsuciu w Warszawie.
Coraz ostrzejsze normy emisji wymuszają na producentach samochodów osobowych i ciężarowych stosowanie zaawansowanych systemów redukcji emisji. W samochodach ciężarowych o normach emisji spalin Euro 4, Euro 5 i Euro 6 jest to zwykle układ SCR.
Bezpośredni Tel: Technik Michał
(+48) 508 523 234
Wał Miedzeszyński 180, Warszawa Wawer.
Najtaniej w Warszawie!
Układ SCR (Selective Catalytic Reduction) składa się z reduktora, którego zadaniem jest redukcja emisji tlenków azotu. Odbywa się przy udziale wodnego roztworu mocznika (roztwór 32%) sprzedawanego pod nazwą AdBlue, stosowanego w układach redukcji emisji SCR od 1 października 2006 roku.
AdBlue jest nietoksyczny i niepalny. Zamarza w temperaturze -11 ° C. Krystalizacja powoduje różne problemy techniczne związane z dozowaniem, takie jak zatkanie przewodów i wtryskiwaczy. W takim przypadku naprawa układu AdBlue zwykle polega na usunięciu ciekłych kryształów i przepłukaniu rurek i wtryskiwaczy bieżącą wodą. Ciecz, podobnie jak paliwo, różni się jakością i stężeniem, więc sama może powodować problemy. Często też zawodzi zespół AdBlue, czyli pompa zawierająca elektronikę – najczęściej na skutek stosowania złej jakości cieczy, a grzałki nagrzewające rurociągi i pompę są uszkodzone, uniemożliwiając pompowanie mocznika. Zdarza się również, że pompa zanurzona jest od wewnątrz w cieczy – stąd wymagana jest interwencja warsztatu elektronicznego. Pompa działa prawidłowo, gdy po wyłączeniu zapłonu pompuje płyn AdBlue „sam” do zbiornika (w pompie słychać charakterystyczny delikatny hałas), dzięki czemu nie zamarza.
System ma wiele zalet, ale ważna jest profilaktyka. Niektóre firmy nie tylko zapewniają diagnostykę i naprawę, ale także uzupełniają główne podzespoły układu, czyli pompę wraz z elektroniką i wtryskiwaczami płynu. Wszystko zależy od kosztów. Przykładowo cena nowej pompy waha się – w zależności od marki auta – od 4 000 zł do 12 000 zł netto (dodajmy, że na rynku nie ma alternatywy). Nowy wtryskiwacz kosztuje 1300-2200 zł netto, więc wymiana obu elementów to 5000-14000 zł netto, a do tego trzeba doliczyć cenę usługi. Widzisz – całkiem sporo.
Świadczymy usługi diagnostyki naprawy samochodów diesel z systemami AdBlue profesjonalizm skuteczność oraz pełna obsługa klienta na najwyższym poziomie realizujemy możliwości transportu samochodu oraz z mobilnego mechanika na życzenie klienta. Jesteśmy firmą która świadczy tego typu usługi na najwyższym poziomie realizując możliwie szeroko pojęte usługi mechaniki samochodowej w Warszawie każdy nasz technik oraz mechanik wie jak profesjonalnie oraz skutecznie podchodzić do współpracy z klientami i jak serwisować auta z silnikiem diesel w Warszawie.
Adblue Naprawa
Świadczymy usługi naprawy AdBlue w Warszawie
Serwis Adblue, Regeneracja Adblue, Serwis i Naprawa Adblue Warszawa!
Wymiana Adblue, Naprawa Adblue, Regeneracja AdBlue do Aut Citroen, Peugeot, Mercedes, Audi oraz wszystkich innych w Warszawie.
Naprawa AdBlue Warszawa
Naprawa adblue PEUGEOT Regeneracja pompy AdBlue cena
AdBlue naprawa
Uszkodzony system AdBlue
Usuwanie Adblue i programowe wyłączenie systemy z ECU
Jak rozpoznać problem z AdBlue?
Pojazd wskazuje usterki, które należy odczytać za pomocą diagnostyki komputerowej. Objawami awarii są również brak energii, nadmierne spożycie mocznika oraz sytuacja awaryjna w samochodzie.
Czy można bezpiecznie wyłączyć system SCR w samochodzie?
Nasza bezpośrednia ingerencja w mapę powoduje, że SCR „szyfruje” z poziomu komputera, więc nie będzie działać. Po prostu nie generuje żadnych problemów.
Czy wyłączenie SCR można cofnąć?
Tak to jest. W ramach usługi tworzymy kopię zapasową oryginalnego oprogramowania, dzięki czemu zawsze możesz przywrócić oryginalne ustawienia.
Czy po zamknięciu programu konieczne będzie dodanie AdBlue?
Nie, nie zrobisz tego. Gdy system jest wyłączony, nie pobiera mocznika. SYSTEM REDUKCJI EMISJI ADBLUE SCR – NAPRAWA, KOSZTY I ZAPOBIEGANIE – Usługi AdBlue Warszawa – Działaj z nami w stolicy w Warszawie.
72 thoughts on “System redukcji emisji AdBlue SCR – naprawa, koszty i zapobieganie”