Scania R wymiana chłodnicy na górze Św. Anny tym razem w naprawie pomagał mi mój dobry przyjaciel :)
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Czym dokładnie jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.
👍
Good work
Z takim Markiem konie kraść
Robić to w takich warunkach nie poważne to nie lepiej holowanie i do profesjonalnego warsztatu.
Witam jakiś namiar na pana
może warto by zainwestować w prostą stacjie klimatyzacji film nie oddaje czasu demontazy pompy i skraplacza ale całkiem ciekawe podejście by nie rozczelnić klimy.nie wiem czy wiesz 3-tryki to jak spaw!!!!
jaki jest najlepsz odrdzewiacz di srob
Dobrze się ogląda, ciekawa praca profesjonalnie wykonywana. Nie myślałeś o GoPro ew. inna czołowej kamerce? Może nie na każdy materiał ale w momencie kiedy nie masz jak nagrywać ciekawych ujęć powinna pomóc. Warto spróbować. Pozdrawiam i życzę jak najmniej zapieczonych śrub i nakrętek.
Roboty nie idzie przerobić🙂oby tak dalej pięknie🙂
9:00 Miska do alginatu?
To nie jest chłodnica od klimki tylko skraplacz klimatyzacji 😠
Marek z wch .Moje city
Bardzo przydatne filmiki. Sam naprawiam jakieś proste rzeczy w swoim Volvo fh ale nie jestem jakimś z zawodu mechanikiem i nieraz szukam różnych przydatnych informacji na YT. Dobra robota. Szacunek.
Z tego co wiem to samochodów chyba nie wolno naprawiać na parkingach .
W Niemczech to są straszne kary
Też mam taki lejek z obciętej butelki 20:42
Piękna sprawa. Hahah scania kopalnia wiedzy dla mechaników. Królowa scanio najlepszo zaraz po iveco.
Fajnie się ogląda ale mała uwaga – jak możesz zrób coś z tymi trzaskami etc. za każdym razem jak dotykasz, przestawiasz, ruszasz kamerę. Troszkę to wali po uszach 🙂
I lejek z butelki PET. Też praktykuję.
Cieszył bym się , jak głupi z bateryjki , gdyby koleś z czarnej magnumki trafił na Ciebie z naprawą awarii 🤣🤣. Mina facia będzie bezcenna.
Genialna robota, świetnie się ogląda. Taka sugestia (o ile nie wiedziałeś wcześniej) – można kupić trytki wielorazowego użytku, mają taki zamek, który łatwo się rozpina. Super sprawa do tymczasowego mocowania gratów. Na allegro bez problemu dostępne 😉
Kompresora od klimy nie trzeba wyciągać
Szkoda, że zrezygnowałeś z nakładki z datą i godziną. Może nie wygląda to najlepiej, ale fajnir dokumentuje czas pracy. A trzeba przyznać, że wymiana chłodnicy w mniej niż 3 godziny robi wrażenie
błagam kup lepszy mikrofon i bedzie zajebiscie sie ogladalo prosze
Wszystko spoko tylko przydał by się lepszy dźwięk nagrań. Pozdro
Co się stało z chlodnica? Przedziurawiła się?
Zastanawiam sie dlaczego ściągasz sprezarke klimy i sciagasz głotnik skoro mozna zrobic to bez ruszania sprezarki i blotnika, ja zawsze siadam na silniku, no ale rozumiem ze kazdy robi to w inny sposób ja w serwisie scani robie tak zeby jak najmniej rozbierac
0:29 To było piekne … gość z czanej Magnoli … "Ja to robie kilka lat, żadna nowość"
Moje tereny 🙂
Majsterek Ty byś może podpowiedział gdzie w TGX z 2011 roku znajduje się czujnik temp. Klimatyzacji 😉
Kierowca od tej magnolii to sam niech dyma bo mu szefunciu z pensji weźmie, nigdy nie wiadomo czy nie będzie potrzebował Pana pomocy, to wkoncu Renowka 😁jak to się mówi że karma wraca, pozdrawiam serdecznie ☺
Jak zawsze profeska💥💥
może coś takiego kup do tej kamery
https://allegro.pl/oferta/kijek-teleskopowy-xsories-mocowanie-magnetyczne-9446561486?reco_id=efce58bb-b63d-11eb-a1f1-0c42a1097c06&sid=1b14f67fa36602937f1572a57e6df4124ef63b53ab9897d3b9ab8b1bd1d899d5
Scania kanarkowa.Ja pociskam zielony groszek.Pozdro.
Jeździłem tą trasą do zakładu mięsnego w Białce koło Makowa Podhalańskiego
A gdzie Dziadek ???
Scania Najlepszo 🙋♂️😂
👍
annnaberg pokonał scani00
Jak się żadna śrubka w Scani nie urwie to dzień stracony
To jest profesionalnie zrobiona robota , może kolega będzie w ekipie 3 busa ? Widac ze zna się na robocie . Piona ekipa !!
Piękna pogoda można pracować.Pozdrawiam.
Gora sw. Anny ulubiona traska kierowcow
macie rozstrzał jak ruska katiusza od wschodu do zachodu ,ale co profesjonaliści to profesjonaliści.
Pozdrowienia z Hrubieszowa.
Szafeczki Hans track robi robote😉