Robimy duży serwis na 1200 h w New Holland T6.175 | Zrób to sam! | Wtopy w katalogu…| Cz.I
Kliknij i zobacz gdzie kupisz tanie oleje, filtry i części do maszyn rolniczych! 🙂
Na hasło „Agro-Vision Bąbiński” dostaniecie od 5 do 10% rabatu (w zależności od zamówienia) w sklepie internetowym P.H.U Chojeccy Centrum Zaopatrzenia Rolnictwa
Zapraszam do składania zamówień!
https://www.facebook.com/PHU-Chojeccy-Centrum-Zaopatrzenia-Rolnictwa-1513571368772094/
Firma przygotuje również Wam wstępny kosztorys.
P.H.U Chojeccy Centrum Zaopatrzenia Rolnictwa
ul.Turecka 62, 98-215 Goszczanów
kontakt 501-933-669
Jeśli chcecie więcej informacji na temat oleju, zapraszam na stronę Eurol Agri.
https://www.facebook.com/eurolagri/
Nagrodę na 20 tysięcy widzów przeznaczyła dla Was firma Hyperin, zapraszam również na ich stronie to może coś dla Was rzucą kiedyś jeszcze 😀 https://hyperin.pl/
Witaj, chcesz coś wiedzieć zostaw komentarz.
Nasze motto to 100% szczerości albo nic!
Subskrybuj, nie pożałujesz! – dziękuję, Pozdrawiam 🙂
Zapraszam na naszą stronę na facebook’u gdzie dostaniesz jeszcze więcej informacji z naszego gospodarstwa, link : https://www.facebook.com/AgroVisionBabinski/
stan na 13.05.2020
4 897 833 wyświetlenia
19 223 Widzów.
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Czym dokładnie jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.
Czesc Maciej, czy ten kod rabatowy jest dalej aktualny? Czeka mnie duży przegląd w moim New Hollandzie jeszcze w tym miesiącu i zależy mi na oryginalnych filtrach. Pozdrawiam
polecam Multi G Ambry nie jest wiele droższy ok.30-50zł/20l a jakość lepsza, serwis niemiecki NH tylko ambra. ps. nowy nr filtra bo na stary numer były zamienniki a na nowy nie produkują jeszcze:) szkoda że nie pokazałeś nr. filtrów itp. o ile spadło na wskażniku po uruchomieniu ciągnika, niby duży serwis a f.paliwowe i silnik i wszystkie filtry powietrza to gdzie?
Witam mógłbyś podać numery katalogowe filtrów ? 🙂
Mniejszy filtr w zależności od wielkości pompy.
Wróżę rychłą naprawę skrzyni biegów przez to mieszanie olejów
Ten bialy filtr hydrauliki powinieneś zalać olejemy przed zalozeniem
Ja bym wybrał olej Fuchs, markowy i w nie gorszej cenie niż Eurol.
Cześć Maciej film się przyda bo jak wiesz tak pomału zaglądam w kierunku tej serii ja srednio swoją Kubotą tłukę 550godzin rocznie zaraz pyknie 2tys aktualnie w tym sezonie lata z opryskiwaczem to godzin przybywa szybciej🙃 W Kubocie akurat skrzynia podaja 65l a wchodzi 60l mosty w porzadku wg instrukcji silnik rowniez ok 14.5l ja przeszedlem po gwarancji na Fuchs utto taki mam w Lambo 10 lat i zadnych przygód także bez wahania wlałem go do Kuboty pozdrawiam czekamy na resztę
Idzie dużo wynieść z filmu , dzięki 😀
Cześć, nie wiem czy Ci się przyda na przyszłość taka informacja, ale jak u mnie serwis zmienia te filtry olejowe, to odkręcają koło żeby był lepszy dostęp.
@AgroVision-Bąbiński Cześć, jak gruby masz wal od przedniego napędu idący pod ciągnikiem? W moim Nh t5. 75 jest grubości jak nw pół os w zwolnicy c 360. A NP zetor Proxima 90 ma typowy gruby wał kardana.
Wysyłałem Ci na priv wycenę filtrów, czy jesteś pewnien ze nie była korzystniejsza niż u CHOJECKICH???
Łapka w górę
Pozdrawiam 😁
łatwo się filtry odkrecaly czy byly trudnosci?
Super, coś ciekawego można się dowiedzieć! Jak serwować ciągnik 🙂 na pewno skorzystam z filmiku. Pozdrawiam serdecznie ;)!
Polecam przed spuszczeniem oleju podpiac sobie waz do wyjscia hydraulicznego bez koncowki i spuscic polowe do karnistrow.
Pokaż film jak wymieniłeś ten duży filtr wkład !
Nie mieszaj ze starymi ciagnikamini typu c 360 czy inne bo zgotuje i po skrzyni nie podczepiaj zadnych maszyn masztow z c 360 bo biedy sobie narobisz to jest najwieksza glupota
Szacun Chłopaki!I tak tżymać;)
Akuratnie 41 to nie jest jakiś nie typowy klucz
Jak tak mieszacie te oleje z „sąsiadami „ to uważaj na skrzynie to ze ty wymieniasz olej nie znaczy ze ktoś inny to robi
jak zawsze super film ! pozdrawiam z Malopolski!
Ile nh ma koni???
Jak sprawuje się t6? Jak byś miał kupić drugi raz wybrałbyś ten model, markę?
4:00 Zobacz sobie na stronie mann filter
Zrobiłeś 1200 h w 6 lat ?
Pozdrawiam