Relacja z naprawy JD 7830 i odezwa do całej branży
Jeszcze jeden filmik dziś 🙂 Relacja z naprawy JD 7830 i kilka słów do rolników jak i całej branży. Pewnie domyślacie się o co chodzi…
Linki:
TUZ:
Miesiąc podnośnika: https://bit.ly/30QgoJL
Części do podnośnika: https://bit.ly/34CXUgU
Wał dolny uciągu: https://bit.ly/3lwiRRl
Końcówki do wspawania do ramion dolnych: https://bit.ly/318uoPl
TLS:
Kołek naprawczy: https://bit.ly/3nA8dLo
Sworzeń TLS – https://bit.ly/3nBa1nu
Kość – https://bit.ly/2GI8XNU
Łożysko siłownika TLS – https://bit.ly/33M8yTb
Łożysko przegubowe siłownika TLS – https://bit.ly/3dgYp4b
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Czym dokładnie jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.
Klient biadoli 1000 zł na łożyska ?? WTF??
Mam 2 pytania 7X20 AUTOPOWER warto czy lepiej powerquada szukać? A 2 pytanie to szukam dobrege elektromechanika do naprawy sterowania rozdzielaczem w przyczepie samozbierającej (padły moduły) i może pan kogoś zna
Patrzę że Jelonek z Roltomy zakupiony z Sokół z moich stron 😎
Witam, w jaki sposób mogę kupić te omawiane lampy LED
Co ty gadasz one się nie psują .
Witam w 7530 podnośnik nie zapamiętuje wysokości opuszczenia mimo kalibracji nadal niepamieta za każdym razem opuszczenia trzeba regulować
Fajnie działacie chlopaki 🙂 To łapmy TT.technology ?
Czy w Johnnym 6620 da się odblokować skrzynię zy ,43 na 53
Słyszałem opinie kierownika serwisu john deere żeby nie zakładać zamienników filtrów paliwa,które w oryginale są produkowane przez firmę Denso. Wszystkie inne tak,paliwowe nie. Kupiłem 6220 od pierwszego właściciela który pozakładał dodatkowe pompki elektryczne,zaworki zwrotne i myślał że układ paliwowy do wymiany bo kręcił 15 sekund zanim odpalił. Wszystko wyrzucone,żałożony oryginał i pali od strzała.
Złom deere
Kolega mi wrzucił filmik i od razu dałem suba
Niewiem czy te zawory coś dadzą gdysz olej pewnie przechodzi w samym tłoczysku z podnoszenia czyli z dołu do gury pod obciorzeniem ale to tylko moja teoria
Wokół tego wału to nie jest DRUT to fachowo nazywa się CYBANT , podobnie jak przy resorach 🙂 . Pozdrawiam
Który John Deere jest lepszy 7920 czy 7930 wiem że seria 2 ma większy silnik jeśli chodzi o pojemność a oprócz tego są jakieś różnice ?
Seria 6030 premium. Wymiana lamp na ledy nie taka prosta. Nie wystarczy kupić lamp i zamienić. Trzeba jeszcze przeprogramować sterownik…
Chyba ze tylko ja miałem taki problem😬
ok
Zawory pod spodem niewypał w polu łatwo o coś zahaczyć i otworzyć
Na wiosnę czeka mie wymiana końcówek kierownicy w 8360r no i jeszcze wachacze
Jak nagram filmik odnośnie autotrack jak rozłącza w 8370r to podpowiecie w czym rzecz? Bo AŚ M… każe zrobić to zrobić to i nadal problem nie ustaje, jestem pracownikiem nie właścicielem maszyny :p
Czym myjecie ciągniki że tak się błyszczą?
Możesz coś więcej pow o tych waszych filtrach jak to wychodzi cenowo i do jakich modeli to wasz jakiś patent?
Bardzo fajny kanal. Oby jak najwiecej filmow.
Duzo rzeczowej i fachowej wiedzy. Widac ze chcecie byc pozadna firma, robic dobra robote a nie naciagac klienta na koszta.
Ogolnie nie jestescie autoryzowanym serwisem JD? Po prostu prywatny serwis?
Temat z filtrami mnie zaciekawil, robicie swoje filtry, czy zle zrozumialem?
Pozdro z łódzkiego i tak trzymac 🙂
Witam, pacjent JD 6520, poszarpuje przy zmianie kierunku jazdy i na półbiegach, nowy olej+filtry, kalibracja zrobiona i brak poprawy. Czy wymiana zaworu modulacyjnego pomoże?
Cześć, mam pytanie. Po sezonie miałbym do " ogarnięcia" 6610. Wymiana wszystkich olei, przeguby, usunięcie drobnych wycieków, poprawki w instalacji elektr. Bylibyście zainteresowani taką robotą?? Jeśli tak, podajcie jakiś namiar do kontaktu. Pozdrawiam.
Do czego służy auto track i co to jest
Daje suba podoba Mi się Wasza robota. Zapraszam do mnie na kanał. https://www.youtube.com/watch?v=Tj8-4Dhw_jQ
Mam cały system ścieżek sienika oraz sterowanie sekcjami opryskiwacza na sprzedaż, produkt polski, prosty i niezawody, bez zbędnych funkcji. Osoby, które używają tych systemów bardzo sobie chwalą 😀
Fajny kanał. Zostaję na dłużej
Jaka cena tych halogenów?
Pewnie chcieli kluczem od wody żeby się niekręciło.
No ale jak ktoś niema pojeci to niech się nie bierze żeby nie popsuć
Fajnie że to pokazujesz
Dodajcie w informacjach kontakt do siebie z numerem tel.
Pacjent 6920,po weryfikacji wtryskiwaczy jeden leci w kulki, na zimnym silniku chodzi źle metalicznie, po rozgrzaniu jest ok. Co dalej? Regeneracja wtrysku czy wszystkie do sprawdzenia? Pozdrawam🤔
Ile mth ma ten John? Inne marki też naprawiacie?
Super mega
Super teraz jak zobaczę JD to będę wiedział na co patrzyć.
Tarcze do koszy sprzegiel zakladacie oryginał czy macie dobre zamienniki?
Siema jestem ciekaw czy wysyłacie części na podlaskie i czy jak by co możecie przyjechać naprawić jelenia nocleg i obiad gratis
Skoro ma autotracka to po co mu kierownica z autotracka?
Jaki był calokowity koszt naprawy