Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Rady i porady: Silnik 1.5 Blue dCi 115 Dacia Duster. Prezentują Mariusz Rataj & Maciej Kukiełka.

Rady i porady: Silnik 1.5 Blue dCi 115 Dacia Duster. Prezentują Mariusz Rataj & Maciej Kukiełka.



Czy Dacia Duster z silnikiem 1.5 dCi to nadal dobry wybór w 2020 roku?

Mariusz Rataj – 517 224 356, Maciej Kukiełka – 600 768 428
www.dacia-lublin.pl
https://www.facebook.com/carrara.dacia.lublin/

Carrara Dacia Lublin, 20-128 Lublin ul. Lwowska 1

#Dacia #Duster #Lublin #Carrara

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

27 thoughts on “Rady i porady: Silnik 1.5 Blue dCi 115 Dacia Duster. Prezentują Mariusz Rataj & Maciej Kukiełka.

  1. Te wszystkie wady co wymieniłeś to celowe postarzenie produktu aby po 150 000 km doszło do poważnej awarii. Sugestie wymiany oleju lub obarczanie celowo zaplanowanych awarii paliwem to bzdura.

  2. Mam megane 1.5 Dci 2014r. Olej co 30tys. Ropa najtańsza na Orlenie. Nie oszczędzamy się za bardzo. Dpf trochę wkurza. Egr zaczyna się lekko przycinać, aha przebieg aktualny 330tys km. Ps kupiłem nowy

  3. Super odcinek. Brawa za przyznanie ze 1.5 nie było tak udane,a częsta wymiana oleju ratuje go, a słabe paliwo szkodzi na pompę i wtryski. U ojca w kangoo z 2011r zmieniłem panewki i juz miały ślady na warstwie adaptacyjne przy 150tys km, ale nie były złe i jeszcze by mogły polatac. Oczywiście na wale żadnych rys . Olej od nowości zmieniany co 15tys,od około dwóch lat co 8. Przez tyle lat jazdy aż do dziś nie bierze oleju ,a nie ma lekko. Czekam na więcej materiału od Państwa

  4. Jeżdżę Dusterem 1,5 dCi od 12 m-cy. W tym czasie przejechałem ponad 14 tys. km. Średnie spalanie na tym dystansie – wg wskazań komputera pokładowego – to 4,9 l/100 km. 4,9 litra! Od razu mówię, że nie jestem emerytem-zawalidrogą. Jeżdżę normalnie, na ekspresówkach 120-140 km/h, w weekendy z synem jeździmy w lekki teren za miastem, żeby trochę potaplać się w błocie. Auto sprawuje się znakomicie i nie zamieniłbym je na inne. Polecam je każdemu, kto chce mieć nowe, niedrogie i wygodne auto.
    Jeszcze jedna, wg mnie ważna kwestia – jeśli chcemy utrzymać spalanie na niskim poziomie, przewidujmy sytuację na drodze – lepiej hamować silnikiem np. dojeżdżając do świateł, niż wciskać gaz i hamować w ostatniej chwili. Komputer pokładowy pokazuje, że zrobiłem ponad 1000 km jeżdżąc bez zużycia paliwa. Robi wrażenie? Robi, a to przecież takie proste 🙂
    Pozdrowienia dla ekipy Dacii z Carrary!

  5. Nie wiem jak na chwilę obecną mają się panewki. Natomiast w starszych dieslach były nie do obrócenia (1.9tdi, HDi) teraz proszą o delikatna jazdę i zmianę oleju cEsciej niż zaleca producent. Czyli rozumiem że w dalszym ciągu renault oszczędza na materiale? Ewentualnie celowe działanie?

  6. Panie Mariuszu , z całym szacunkiem dla Pańskich wypowiedzi o silniku Diesla w Dacii , nie wspomniał Pan ( a to nie zbyt uczciwe z Pańskiej strony ) , że silnik dci był faktycznie czy jest faktycznie prawie bezawaryjny ale tylko do momentu jak był bez PŁYNU ADD BLUE . Niestety ale obecnie wszystkie diesle mają z tym niesamowity problem , a mianowicie zamarzanie w zimie . Tylko samochody ciężarowe nie mają z tym większego problemu jak i bardzo drogie diesle w luksusowych samochodach bo mają gdzie się tylko da podgrzewacze tego płynu na przewodach . Natomiast budżetowy diesel Daci , jak tylko pojawi się minus 10 stopni i nie będzie w ogrzewanym garażu to płyn Ad blue zamarznie i silnik w ogóle nie odpali . To mam nadzieje , że Pan tego specjalnie nie pominął . Dlatego silników diesla w osobówkach jak ktoś nie jeździ bardzo długich dystansów i nie ma garażu ogrzewanego nikt nie chce bo te co mają Ad blue to same problemy . Pozdrawiam

  7. Panie Mariuszu
    Prezentujecie fajne materiały. Plus dla szefostwa za zgodę na taką działalność.
    Mam nadzieję, że sprzedaż rośnie i wyrabiacie z obsługą klientów.
    Wróżę Wam karierę w centrali Dacii.
    Dalszych Sukcesów!!!!
    Mam nadzieję, że za rok-dwa będę mógł ponownie śmigać Dusterem.

  8. Mam 1.5dCi 85PS. Spalanie kolo 4.5l, jedziesz na 3 biegu od 30 do 90km/h. W kabinie dość cichy. Przebieg 210t km, wymieniona pompa paliwowa ktora opiłkuje i moze uszkodzić wtryski. Polecam.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!