Przestroga!! Naprawa skrzyni VARIO ML180 Fendt lub wymiana 👉w Massey Ferguson [Korbanek]
Skrzynia VARIO na stole – klient zdecyduje: wymiana czy regeneracja? 📞 618950302 SERWIS
💲CENY ciągników: http://bit.ly/32mZemu
🤑CENY CZĘŚCI http://bit.ly/2wWkmo3
☎️ZADZWOŃ do nas 📞 513600630 lub 📞 512721512
👀Strona główna KORBANEK.pl:: http://bit.ly/2VfZuC7
👭DOŁĄCZ do Facebook: http://bit.ly/39V7RHr
🐤Twitter : http://bit.ly/391U7ed
📷Instagram: http://bit.ly/39X4obv
Firma Korbanek ma już 30 lat doświadczenia w naprawianiu maszyn rolniczych, w tym skrzyń VARIO marki Fendt odkąd się pojawiły. W tym przypadku ta skrzynia vario jako Dyna VT montowana w Massey Ferguson uległa awarii. Klient dał nam ciągnik do naprawy. Regeneracja skrzyni w firmie Korbanek będzie tańsza niż jej wymiana. Kierownik Serwisu firmy Korbanek prezentuje skrzynię vario ML180 po zdemontowaniu i teraz oczekujemy na decyzję klienta: zregenerować, czy wymienić?
✅Kombajn ROSTSELMASH (Ростсельмаш):
NOVA vs New Holland http://bit.ly/2V8nrLQ
NOVA żniwa w śniegu http://bit.ly/2T9z7eN
NOVA w kukurydzy http://bit.ly/38WdDZy
NOVA za Claas opinia rolnika http://bit.ly/2PvceS3
NOVA i Bizon http://bit.ly/39UnUoV
NOVA w żniwa http://bit.ly/2wGmhx3
NIVA vs Bizon http://bit.ly/2VdSd68
NIVA w trudnych warunkach http://bit.ly/37Obc9O
VECTOR vs Tucano http://bit.ly/2SSBcgh
VECTOR vs New Holland http://bit.ly/2T7Wvcm
VECTOR opinia rolnika http://bit.ly/2v9brPr
VECTOR w ekologicznych uprawach http://bit.ly/2Vcu9Ar
VECTOR opinia rolnika o spalaniu http://bit.ly/2PfcqVc
VECTOR kosi kukurydzę http://bit.ly/2v6xg2c
ACROS w uprawach ekologicznych http://bit.ly/37OzeBx
ACROS najbardziej popularny http://bit.ly/2PemFJu
ACROS ile pali http://bit.ly/2T6OQuT
ACROS w kukurydzy http://bit.ly/2vTXNjh
RSM161 zbiera pokos http://bit.ly/3c1IKob
RSM161 opinia rolnika http://bit.ly/3bWYXLq
RSM161 opinia użytkownika http://bit.ly/2T8AbPJ
RSM161 nowoczesny kombajn http://bit.ly/39W8kcm
TORUM vs klawiszowiec http://bit.ly/3bUPVid
TORUM kosi zboże http://bit.ly/38PhFCV
✅Sieczkarnia ROSTSELMASH (Ростсельмаш):
2650 RSM http://bit.ly/38Ruxbp
RSM F2650 – SIECZKARNIA http://bit.ly/2HNTadn
✅Ciągnik ARBOS (Traktor):
ARBOS 2035 vs Ursus http://bit.ly/2T8D03h
ARBOS vs John Deere u Kuli http://bit.ly/32gxcJr
ARBOS 5130 vs Ursus 1634 http://bit.ly/2uXQxD6
ARBOS vs John Deere 6620 http://bit.ly/2v72Rkk
ARBOS Advanced 136 KM http://bit.ly/2PgVPjR
ARBOS 5130 orka http://bit.ly/3bYHzWK
ARBOS vs New Holland http://bit.ly/2HM2zCb
ARBOS vs John Deere 6930 http://bit.ly/2PaKjXh
ARBOS vs Fendt http://bit.ly/38WOsGg
ARBOS za Ursus http://bit.ly/2T3VBxy
ARBOS Global vs Advanced http://bit.ly/32mst9c
ARBOS 5100 http://bit.ly/2v6AbYJ
ARBOS opinia rolnika http://bit.ly/2Pg1czP
ARBOS vs Massey Ferguson http://bit.ly/39SufkT
ARBOS opinia test http://bit.ly/37Q7lJe
ARBOS vs MF vs JD http://bit.ly/2V90nwu
ARBOS ciągnie 6 skib http://bit.ly/2SPrL0Z
ARBOS ciężka orka http://bit.ly/2HOEZ7Y
ARBOS 5130 opinia użytkownika http://bit.ly/2HOeYp3
ARBOS test spalania http://bit.ly/38RfjDu
ARBOS opinia rolnika http://bit.ly/2PddCbt
ARBOS vs Ursus c 360 http://bit.ly/2SO2Hr2
ARBOS traktor komunalny http://bit.ly/39O0cL8
Rolnik Szuka o ARBOS http://bit.ly/38PxNEd
✅Maszyny towarzyszące ARBOS:
Siewnik ARBOS Direkta http://bit.ly/2umNFzh
Siewnik do kukurydzy ARBOS http://bit.ly/2vZoKC0
Siewniki i agregaty ARBOS http://bit.ly/2VcBQqn
Rozkładanie siewnika punktowego ARBOS http://bit.ly/38RitXU
Rozkładanie ramy siewnika od tyłu http://bit.ly/37PbuNF
Pług dłutowy ARBOS ROCK głębosz http://bit.ly/3c1ZtHW
Pielnik ARBOS Unica 6-rzędowy http://bit.ly/2SS27Zr
✅Ładowarka teleskopowa FARESIN:
FARESIN 6.26 Opinia Rolnika http://bit.ly/38Qoow5
FARESIN 6.26 http://bit.ly/2Pi5OFz
FARESIN 7.30 Classic http://bit.ly/2vSsq8W
FARESIN 7.35 Classic http://bit.ly/2ukbCqL
FARESIN 7.45 VPS http://bit.ly/2v6HmA9
FARESIN 9.60 VPS top Ładowarka http://bit.ly/32ol8pt
Sante FARESIN – właściciel fabryki http://bit.ly/2Ta1tp9
✅KORBANEK Naprawia (mechanik pracuje):
5 najczęstszych awarii ciągnika MF http://bit.ly/39WAUuh
34 000 godz Massey Ferguson http://bit.ly/38QNOdf
KU PRZESTRODZE ! Ciągnik skarbonka http://bit.ly/37RPuBT
OSZUSTWO – kupił 6 lat STARSZY kombajn http://bit.ly/2wErxRI
NOWE ŻYCIE Fendt BLACK BEAUTY 936 http://bit.ly/3bYz6CJ
Sprawdzenie prawdziwego przebiegu traktora http://bit.ly/2ukwbU0
Kosztowne Usterki Fendt http://bit.ly/2um3Ahf
Zapchany filtr i wycieki MF http://bit.ly/2Ve3zaf
Niezależny serwis u Korbanka http://bit.ly/32gnMNS
Awarie silnika John Deere w Claas http://bit.ly/2Pi7ZJn
Naprawy z przygodami Massey Ferguson http://bit.ly/38QsAfj
10 faktów o KORBANEK [HISTORIA firmy] http://bit.ly/37Lo40l
Najbardziej UDANY ciągnik Fendt http://bit.ly/3ckD6xU
Nie spal Fendt od turbo sprzęgła http://bit.ly/3aakkqX
Kubota i koszmarna regulacja luzów http://bit.ly/2uDtltz
AWARIE Fendt 824 SKRZYNIA http://bit.ly/2VweWdy
#MechanikPracuje #KorbanekNaprawia #Korbanek .
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault
Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.
Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.
Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?
Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać
Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.
W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.
MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA
Często przedstawiany błąd systemowy.
BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU CIECZY
Czujnik Nox jest uszkodzony.
Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)
Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo
POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.
Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)
URAE ADBLUE 7.
Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.
Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.
W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!
Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.
Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.
Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.
System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
DAF
IVECO
REALULT
VOLVO
SCANIA
PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI
Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.
Norma Euro 6
CZŁOWIEK
DAF
VOLVO
RENAULT
Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.
wskaźniki
Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.
Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.
Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.
Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.
Chcemy wiedzieć, jak poszło –
Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.
Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.
tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.
Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany
Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza
Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów
Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.
Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).
Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.
Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.
Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.
Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.
Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.
Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.
Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.
Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.
Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.
W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.
Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.
Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.
Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.
Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:
Iveco
volvo
renault
scania
luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)
Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)
SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.
Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)
Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.
Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Skrzynia Fendt vario jako Dyna VT montowana w Massey Ferguson uległa awarii. Klient dał nam ciągnik do naprawy. Regeneracja skrzyni w firmie Korbanek będzie tańsza niż jej wymiana. Teraz oczekujemy na decyzję klienta: zregenerować, czy wymienić? Co rekomendujesz, co radzisz użytkownikowi? Napisz o tym w komentarzu.
Wstępna diagnostyka była pokazana tu https://www.youtube.com/watch?v=c8bD8TIr9RI&t=45s
Ściąganie kabiny i dobieranie się do skrzyni pokazaliśmy tutaj https://www.youtube.com/watch?v=_VSBY80PwWA&t=4s
Chciałbym móc pracować przy naprawie takich skrzyń. Coś pięknego
Como fazer pra traduzir pra português
Super film ,wreszcie coś wiem o wartości.
w tej przekładni silnik hydrauliczny napędza ciągnik?dziękuje za odpowiedz
Mechanik i serwis pierwsza klasa !!!
ło panie kto to poskładaaaaaaaaaa
awawria luz tego łożyska w obudowie to ewidentna wada fabryczna podobne wady mają też skrzynie w ciągnikach fendt ciągnik musi się zepsuć żebyfirma zarobiła na serwisie na naprawach wezmą taką skrzynie do naprawy regeneracji wymienią uszczelniacze i może łożyska za kilkaset euro a skrzynia po regeneracji kosztuje kilkanaście tysięcy euro idealny zarobek
naprawa tej skrzyni to tajemnica i dlatego nie pokażą jak się ją naprawia
naprawa może być bardzo prosta ale serwis musi swoje zarobić
kiedy będzie filmik ze składania tej skrzyni i podsumowanie kosztów
Mega wiedza. Szacun. Ciekawy temat naprawa takiego ciągnika.
Napunktować obudowę i łożysko na klej wpier**lić, oczywiście żartuję 😂😉
ciekawe czy ci co naprawiają, wiedzą jak działa to co naprawiają? taki ciągnik to utrapienie a nie ułatwienie w gospodarstwie.
To już zaawansowane rzeczy….
Film bez ściemy. Brawo.
Rozumiem te uszczelniacze twarde itp ale ta wyrobiona obudowa pod łożysko? Nie rozumiem tego za bardzo to jest wada konstrukcyjna producent powinien to naprawić za darmo przecież to nie jest wina operatora
… to łożysko obracające w obudowie-ręce opadają…
… jak mówiłem tłoczki są wadliwe zaprojektowane a właściwie parametry wejściowe projektu były i są złe – naprężenia od sił ściskających (reakcja od ciśnienia w układzie co jest oczywiste) są tak duże że powstaje wyboczenie korpusu tłoczka przekroczenie wytrzymałości na rozciąganie materiału na najmniejszym przekroju poprzecznym elementu i brzdęk rach ciach…
… kolejny błąd i to radykalny wręcz elementarny – gdzie jest dedykowana chłodnica oleju przekładni hydrostatycznej ??? Ciekawe jakie filtry oni dedykowali dla przekładni??? …
… powinni Panowie skoro chcą uczyć także co mnie cieszy i lubię wasz kanał wytłumaczyć ludziom jak działa jakie są rodzaje i dlaczego się je używa układy Load sensing – 99.9997 % ludzi oglądających ten kanał nie ma zielonego pojęcia o czym mówimy a moim zdaniem taka wiedza to elementarz mogę w tym pomóc pod koniec marca pod względem merytorycznym …
… jeśli tego elementu nie ma – nie mogę się go jakoś doszukać to ta przekładnią to lipa, oczywiście działa nie można powiedzieć że nie jednak jak słyszę o stałym ciśnieniu 500 bar w układzie to cały obraz strategii a właściwie nieprofesjonalnego błędnego podejścia inżynierów fendt jest dla mnie tym bardziej jasny i oczywisty …
… mówi Pan iż mamy w tym systemie tylko dwa zawory maksymalne w postaci zaworów przelewowych, jestem ciekaw gdzie jest w układzie zabudowany sterownik wydatku/ chłonności ( najlepiej zdwojony niezależny dla każdej z jednostek) pracujący wg reguły P=constants ??? …
… jeśli tarczę układu rozrządu są zniszczone to można zapomnieć o prawidłowej pracy jednostek hydro. gdyż jest to najważniejszy element takiej jednostki hydro. a wracając do tłoczków dziwi mnie fakt że nikt w fendt- IE nie zapytał się tak znanej i cenionej na rynku firmy jaka jest rexroth ( lub mojej skromnej osoby) jak powinny być zaprojektowane jednostki wyporowe – biorąc na tapetę np. silnik A6VM bije on na łeb kinematyczne to co zrobił fendt – dlaczego? – napęd z tarczy na wirnik pompy/silnika NIE jest przenoszony przez przez podatny wałek z quasi przegubami które mogą ulec awarii a momenty skręcające jakie na niego oddziałują są znaczne tylko przez same stożkowe tłoczki, druga sprawa kat wychylania wirnika jest rozsądnie ustalony…
Świetny film i pełna profeska . Wrzućcie jeszcze filmik z montażu i z kosztów naprawy takiej skrzyni.
… mamy 21 wiek a oni robią bubel z przełączaniem zakresów na postoju – ręce opadają
… jeden z prostych dowodów potwierdzających w praktyce to co mówię pękanie liczne przykłady pękających tłoczków blisko przegubów kulistych lozyzyskujacych tłoczki w tarczy stałej, ewidentnie złe dobrane założenia wejściowe do obliczeń tj nie mogli sobie poradzić ze zbyt małym momentem obrotowym na wałku wyjściowym silnika hydro. więc postanowili zwiększyć kat wychylania silnika/pompy ale tu jest pułapka w postaci dużej zbierznosci pobocznicy tłoczka gdyż w czasie wykonuję on tak na prawdę ruch posuwisto zwrotny połączony zataczamy ruchem wokoło wirtualnej osi obrotu przechodzącej przez przegub kulisty tłoczka. Nie wspomnę o tym że korzystniejszym rozwiązaniem jest zmniejszenie kąta wychylenia wirnika na korzyść zwiększenia srednicy/powierzchni tłoczka…
… sterowania i regulacji jednostek hydrostatycznych a konkretnie pompy/silnika wielotloczkowego z wychylnym wirnikiem, niestety producent a konkretnie ludzie tam pracujący mają nikłe pojęcie w tym temacie czego przykładem jest trwałość= konstrukcją jednostek wyporowych…
… nie ma czegoś takiego w automatyce jak napęd hydrauliczny jedynie 2 poprawne określenia to napęd hydrostatyczny lub hydrokinetyczny co wynika bezpośrednio ze składowych równania Bernoulliego…
Bardzo fajnie pokazane co znajduje się w skrzyni vario i jak działa,jak jest montowana w ciągniku itp a nie jak co poniektórzy że to tajemnica że nie pokaże bo wiedza kosztuje dziękuję za ten materiał jak zwykle 1 klasa
Czy hamowanie joystickiem jest zdrowe dla vario?
Wbrew pozorom przekładnia nie jest tak skomplikowana jak by się wydawało na pierwszy rzut oka
czemu nie mozna dostać czesci do skrzyń vario ? nawet w takim dużym przedsiębiorstwie jak u Was 🙂
Szacunek za pomysł i jego realizację. W dzisiejszych czasach wiedza i umiejętności są wartościowym towarem. Nie każdy chce się nimi dzielić bezinteresownie lub za darmo. Jeśli będzie więcej takich naśladowców, to możecie rozwalić system. I tu nawet nie chodzi o to, że ktoś popatrzy i sam będzie próbował. Raczej chodzi o wiedzę i przełamanie stereotypów i lęków, że nowoczesne sprzęty rolnicze są skomplikowane, nienaprawialne, naszpikowane elektroniką więc lepiej tracić zdrowie na mechanicznych Ursusach, MTZ, Pronarach itp. Wy pokazujecie że nie taki diabeł straszny, tylko trzeba więcej dobrych fachowców i warsztatów.