Przegląd dieslem z wyciętym DPF? Jasne, żaden problem!
Akcja SMOG i krótki wyciąg z polskich przepisów. Czyli czego NIE trzeba się bać na przeglądzie…
Kontakt: motorpawda_yt@gmail.com
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Czym dokładnie jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.
Musi Pan zauważyć że muwimy o normalnym kraju A Polska nie jest noranym PAŃSTWEM
Panie Pawle najważniejsze by pojazd miał sprawny silnik i sprawną instalacje zasilającą więc po co pan szuka dziury w całym czy mało mamy już kłopotów i durnych przepisów biurokracji na każdym szczeblu naszego życia? Czy chce Pan pozbawić możliwości życia, pracy, wielu polskich rodzin pobudzaniem urzędników do coraz większego ucisku narzucanego ludziom niezamożnym? Przecież tym Pan planety nie uratuje, tym bardziej, że już wiemy, że w październiku 2027 ten świat ma dobiec swego końca według znawców proroctw biblijnych. Przecież produkcja DPF potem serwis jazda czyszczenie produkcja maszyn do tego przeglądy papierologia z tym związana to jest jeszcze większe zanieczyszczenie powietrza niż to co mogą wychwycić te dpf-y niech pan pomyśl logicznie i raczej optuje za prostotą która jest bardziej ekologiczna.
W moim tak wycięli DPF i wyłączyli ad blue że nawet policja w Niemczech po badaniu kamera endoskopowa nic nie zauważyła
Bzdury. Czy auto ma DPF widać z kilku metrów stojąc za nim. I nie musi być odpalony. Chyba że wydech ma skierowany do dołu wtedy trza się schylić.
Chyba za dużo filmików oglądam z tego kanału. Już standardowo witam się z kumplami w pracy słowami " Ale tu syyyf".
A może zrobisz odcinek o kierowcach zawodowych ? Mamy najniższą krajową a na wielù serwisach zarabiamy kupę kasy może warto poruszyć ten temat?
A jak w Niemczech jest przy kontroli na przeglądzie? Jeśli o dpf chodzi
Troglodyta jak sie ma ….ić z zapchanym dpf i smrodzic co dziennie wszystkim dookoła to poprostu ten filtr usunie,i to bede ja
Wszyscy psy wieszają na dieslach, a prawda jest taka że one wcale nie muszą kopcić jeśli tylko silnik jest w dobrym stanie – a jest w dobrym stanie tym dłużej im mniej przeszkadza się mu podczas wymiany gazów.
Andrzej!!! dawaj diaksa😂😂
A co z katalizatorem w dieslu?
potorej sekundy paaaanie dziennikarzu a nie poltora!!!!!
Ja nie wiem czy to ważne, ale bez względu na to co każę rząd to ja i tak będę jezdził swoim 19 letnim dieslem bo mimo że pracuję jako kierowca śmieciarki to na nowe auto mnie nie stać, mam ważniejsze wydatki niż zmiana auta. Więc w czym problem?
Czekaj czekaj stop idiot , samochodów mniej to znaczy że jeszcze gorsza niż w lato?? kopalnie mają najmniej chorobowych i największa frekwencja jest po urlopowa czyli od września po 10 luty same święta , wszyscy wrócili z urlopów , szał sklepowy , ogrzewanie aut na postoju (nawet gliny stoją z załączonym silnikiem ) kopalnie zapierdalają w pełnym obłożeniu ludzi gdzie każdy dojeżdża do pracy swoim . Mało tego tylko raz przeszedł byś się na parking koło zakładu pracy 3 zmianowej i wszystkie auta są odpalane i ludzie skrobią szyby . Powietrze się rano nie przemieszcza i jest ciężkie utrzymuje się przy ziemi , nie unosi się (fizyka się kłania ) , w nieckach dolinkach i takich tam największe stężenia . Ty myślisz że ludzie nie jedzą zimą ? jedzą częściej bo muszą ogrzać organizm więc są częściej w sklepie (autem) Wszystko co jeździ musi mieć ogrzewanie , wszystko zużywa więcej paliwa , jeżdżą wolniej i na niższych biegach jadą dłużej .
Czy ty naprawdę przemyślałeś to co powiedziałeś ?? Na końcu ogrzewania w domach !!! (zapłacili ci za reklamę by wymienić piece ? ?? ) Do tego powietrze zimne jest gęściejsze (zakłamuje odczyty ) ?? To samo robi intercooler w aucie .. W elektrowniach spalanie jest efektywniejsze (mniej truje) i zostają jedynie "MOLOCHY " jak lokalne ciepłownie i elektrociepłownie bez kontroli .Opamiętaj się !! , ludzie jeżdżą na narty w lato ??? no co ty ??? po co ??? – Sprawdź sobie odczyty podczas lockdown !! wszyscy siedzieli w domach non stop a limity nie były przekroczone bo nie było pojazdów na drogach ludzie nie wozili dzieci , do szkół , nie pracowali , wszystko online . Kurwa co za ekologiczny bełkot …..
jaki wlac olej do m52b28 tu e46 poprzedni wlascicle lał 10 w 40 zostac na tym czy zmienic na 5w40, 10 w50 badz 60? 70% jazda spokojna, normalna, 30% weekendowy drift
Można wymagać aby była montowana rewizja w układzie wydechowym. Ot zwykła śruba którą dałoby się wykręcić aby wprowadzić endoskop w przypadku podejrzenia ze filtr jest wycięty i/lub katalizator. Większość aut bez dpf można łatwo rozpoznać po okopconych końcówkach rury wydechowej. W aucie ze sprawnym dpf wydech jest czysty.
właśnie jest probem o myśleniu o Podlasiakch – prawdą jest iż to właśnie Podlasiaki robią dobrą robotę
napisz do makreli o aferze volkswagena producent oszukał prawie cały świat emisja była o 40 razy wyższa od zakładanej i na oszustwie wykonali 11 milionów samochodów i dopiero zostali wytropieni przez laboratorium w stanach
Mam takie założenie że silnik z komorą wirową po 200.000km lepiej będzie trzymał swoje normy niż ten z common rail…
W końcu jakieś konkrety w tym temacie Dzięki 👍
Czemu masz taki syf wcaucie
wiadomo, jade wyciąć XD
Logika level master
W Polsce istnieje poważny problem z "emisja niską" (i to jest prawda) – więc nie musimy się martwić o samochody bo przecież nasze normy są tak niskie, że nowy Lublin dałby radę je przejść oraz generalnie nawet w politechnice nie da się tego zbadać 🤦♂️ a na stacjach kontroli turbiny by powypadały z tych sprawnych inaczej samochodów🤦♂️. Tylko czemu ci Niemcy (oszczędny jakby nie było naród) sprzedaje te ponad dziesiecioletnie diesle i dlaczego to właśnie Polacy je kupują?
Pan tak mocno szyje pod tezę że spokojnie jest Pan na poziomie szycia morawieckiego😕
Jak sprawny samochod nie ma jakiejs chmury dymu i smrodu niedopalonej "ropy" przy dodaniu gazu do 3000 obrotow ten 15 ,20 letnit diesel o niech przechodzi ten przegląd Ważne żeby byl sprawny techniecznie,miał dobre hamulce zawieszenie,dzialajace oswietlenie i wszystko Nie rozumiem tych debili co sie uczepili tych starszych samochodow Jesli zadbany to nie jest źle Lepiej niech sie zajma w inny sposob by to srodowisko było czyste Mozna wiele innych rzeczy by tak było
BZDURY!! wystarczy palec w rure wsadzic i otrzec. jesli jest bez dpf to jest sadza czarna jak smola. w innym przypadku palec bedzie czysty. ot co panowie diagnosci.
Proponuje źłozyc sie wszystkim na wyposazenie stacji diagnostycznych bo ten co mamy kosztuje krocie a drugie tyle roczna kalibracja
W uk takie same normy
Mnie w tym roku odmówili rejestracji w lanosie w benzynie, miał katalizator. Także tego.. Silnik był sprawny..
Gościu!!!! 80% samochodów to szrot!!!!! Poczytaj w necie nim coś upublicznisz!!! A sprzęt jest prosty!!! Bada ie wartość zadymienia!!! I co za problem? Byłeś kiedyś na przeglądzie? Jeżeli silnik nie wytrzyma testu to znaczy, że jest to szrot i nie powinien jeździć po drogach!!! Bronisz szroty? Wyluzuj!!!