Prosty sposób na wyciągnięcie tłoczków z zacisku hamulca hydraulicznego w rowerze.
0:00 Jak wysunąć tłoczki z zacisku.
1:25 Wciśnij jeden tłoczek z powrotem, by wyjąć drugi.
2:20 Jakich metod nie polecam…
3:00 Jak wyjąć drugi tłoczek – TUTAJ również należy zatkać palcem otwór!
3:20 Montaż nowego tłoczka w zacisku hamulcowym.
4:20 Nie pomyl tych dwóch uszczelek.
🍒 🍒 organiczne jedzenie 🍒 🍒
🔥🔥 najgorętsze forum o rowerach 🔥 🔥
https://szajbajk.com/2EDp50s
🔥 🔥 mega grupa na Facebook’u 🔥 🔥
https://www.facebook.com/groups/szajbajk/ .
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault
Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.
Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.
Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?
Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać
Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.
W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.
MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA
Często przedstawiany błąd systemowy.
BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU CIECZY
Czujnik Nox jest uszkodzony.
Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)
Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo
POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.
Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)
URAE ADBLUE 7.
Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.
Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.
W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!
Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.
Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.
Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.
System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
DAF
IVECO
REALULT
VOLVO
SCANIA
PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI
Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.
Norma Euro 6
CZŁOWIEK
DAF
VOLVO
RENAULT
Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.
wskaźniki
Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.
Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.
Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.
Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.
Chcemy wiedzieć, jak poszło –
Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.
Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.
tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.
Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany
Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza
Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów
Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.
Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).
Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.
Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.
Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.
Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.
Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.
Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.
Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.
Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.
Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.
W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.
Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.
Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.
Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.
Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:
Iveco
volvo
renault
scania
luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)
Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)
SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.
Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)
Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.
Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
A co z uszczelkami na tłoczku?
A co jeśli cała woda wylewa się przy uszkodzonym tłoczku?
u mnie się nie da ręcznie grzechotką odkręcić ich
A jak cofnąć
Ej a co jeśli nie mam klocków i tłoczek mi wypada to coś złego
Nigdy nie należy używać wody w układzie gdzie pracuje olej i ten układ będzie dalej używany. Przecież w wszystkich elementach gniazd uszczelek ta woda pozostanie choćby niewiele i ponowny montaż można wykonać po dokładnym wygrzaniu i osuszeniu elementów. Należy rozpołowić zacisk, owinąć obudowę i tłoczek szmatką , umieścić strzykawkę z olejem w miejscach jaka na filmie i powoli wypychać tłoczek; każdy z osobna. Ceramika jest krucha więc rozwaga jest jak najbardziej na miejscu więc lepiej wolniej podawać olej. Olej ten sam co w układzie i najlepiej nowy – koszt pomijalny do ceny zacisku.
Pamiętajmy o wyczyszczeniu gniazd tłoczków i uszczelek oraz samego tłoczka. Smarowanie pastą sprawdza się w samochodowych zaciskach o tłokach stalowych tłoczki ceramiczne lepiej ewentualnie bardzo lekko przesmarować smarem silikonowym — ale najlepiej olejem jak na filmie. Wciskamy powoli naciskając centralnie palcem na tłoczek i tak aby nie uszkodzić kwadratowej uszczelki.
Wydaje się proste ale szczególna uwaga przy ceramice i obudowie alu jest jak najbardziej na miejscu.
Co do stalowych śrub z klejem na gwincie i gniazd z gwintem w alu to polecam nie przekraczać momentu siły z tabeli rozmiaru gwintu
Mowa chyba o odtłuszczaniu zacisku a nie odpowietrzaniu 🙂
A nie prościej zamiast jeden z powrotem wciskać i później ponownie go wyciskać po prostu rozkręcić jarzmo hamulca i je swobodnie wyjąć? 🙂
Dlaczego piszecie żeby używać powietrza? Woda jest najlepsza, generalnie jakiś płyn, ale woda jako neutralna dla powierzchni jest lepsza w takiej pracy i co najważniejsze bezpieczna, powietrze jest ściśliwe, dlatego tłoczek wystrzeli jak złapie luz, przy zastosowaniu wody, w momencie poluzowania tłoczka nie ma się co rozprężać więc tłoczek nie wystrzeli tylko się wysunie, dlatego np kompresory do testów zalewa się wodą do pełna, wpuszczone powietrze ma minimalna objętość, w przypadku awarii nie ma eksplozji
No Szaju…W końcu coś Ciekawego 😉
Wystarczy użyć zwykłej pompki i wycisnąć tłoczek powietrzem
🤦♂️
Jak się ma Kiler 2? Na jakim jest etapie? Jestem mega podjarany Deorką 1×12 i nie mogę się doczekać, aż zobaczę jak się naprawdę sprawuje.
Maniak 😋👍😀😀
Przy odkręcaniu czułeś że śruby są dość mocno skręcone bo były skręcone na kleju, widać zresztą ślady niebieskiego kleju:) przy ponownym skręceniu także powinieneś użyć kleju do gwintów oraz dokręcić kluczem dynamometrycznym zgodnie z instrukcja:)
Tak właśnie urywa się gwinty w aluminium 🤗 wydawało się że dokręcone było mega mocno więc też tak dociągamy a to klej trzymał a śruba ma mieć 5Nm😁
szaju powietrzem sprezonym, tylko uważać żeby nie wystrzelił zbyt mocno
Szaj.. komprresowem wypchniesz tloczki nawet jak rozbierzesz zacisk.. tak robie w samochodach.. i nie smaruj gumek plynem hamulcowym, posmaruj pasta do hamulcy, polecam paste ate
dlatego kupiłem rower z mechanikami 🙂
Pompka i powietrze wystarczy, po co kombinować z wodą?
Dziękuje za filmy! 🙂
Wlewanie wody do układu gdzie pracuje olej mineralny nie wydaje mi się najszczęśliwszym pomysłem. Jak się potem skutecznie pozbyć wszystkich drobin wody, aby uniknąć wiązania z olejem i tworzenia galarety?
Co wy robicie z tymi rowerami że musicie odpowietrzac? Downhill czy coś? Mam cube nature pro z 2014r. i nigdy nie odpowietrzałem. Jeżdżę głównie szuter, asfalt itp.1000-1500 rocznie
Mój odwieczny sposób na wyjmowanie tłoczków to rozłożenie zacisku, zatkanie dziurek, złapać zacisk w szmatkę i psiknąć kompresorem… Wyskakują bezproblemowo… 🙂
Bez powietrza w strzykawce było by łatwiej 😉 Ehh te ceramiczne tłoczki od shimano :/
Ja pier… Gorszej głupoty w życiu nie widziałem, jeśli tak działają serwisy rowerowe to dziękuję wolę serwisować sam
Przy ceramicznych tloczkach latwo je uszkodzic, zwlaszcza kiedy z duza sila uderzaja o siebie, aby to zlagodzic warto dac miedzy tloczki filc, material ktory pochlonie uderzenie. Odradzam przy ceramicznych tloczkach uzywac kompresora, nie mamy kontroli nad cisnieniem, lepszym rozwiazaniem jest olej albo w ostatecznosci woda i szczykawka jak zostalo to pokazane na filmie.
Kiedy omówienie fenixa?pozdrawiam.
Możesz zrobić film o błotnikach i saszetkach, plecakach na rower
.
Beznadziejny sposób, bo zostanie woda zawsze…
Wszysko ładnie. Tylko dlaczego zasłaniasz otwór palcem, zamaist wkręcić w niego zwykłą ślepą śrubę
Cześć Daniel odwiedziłem dzisiaj zieloną górę w poszukiwaniu Twojego sklepu, chciałem zapytać Ciebie jaką byś polecił polską stronę internetową z ubraniem dla kolarzy. Serdecznie pozdrawiam z Legnicy
Szaj sam się trochę "zamieszał". Powno być:
3:42 olej mineralny zamiast płyn hamulcowy
3:56, 4:11 odtłuszczanie zamiast odpowietrzanie
Pozdrawiam
Guwno
Ja w swoim Suvie wyjąłem tak: Stara, ciśnij i wyszły.
3:56 odtłuszczacze a nie odpowietrzanie
Nie prościej kompresorem lekko dmuchnąć wychodzi elegancko 😉
Zrobisz recenzje roweru Romet Mustang M7. 1???
Pierwszy