Ostatni IDEALNY kombajn Fendt 9490 X – 👉DUŻY KOLOS 👉prawdziwy rarytas cenowy !! [Korbanek]
Fendt na wyprzedaży. Zobacz Toruma http://bit.ly/2W56yCe
💲CENY ciągników: http://bit.ly/32mZemu
💲CENY kombajnów: http://bit.ly/3cW8piu
🤑CENY CZĘŚCI http://bit.ly/2wWkmo3
☎️ZADZWOŃ do nas 📞 513600630 lub 📞 512721512
👀Strona główna KORBANEK.pl:: http://bit.ly/2VfZuC7
👭DOŁĄCZ do Facebook: http://bit.ly/39V7RHr
🐤Twitter : http://bit.ly/391U7ed
📷Instagram: http://bit.ly/39X4obv
Kombajn Fendt 9490 X to maszyna nad którą Fendt pracował przez kilka długich lat. Te kombajny tak samo jak inne nowe serie najlepszych marek przechodziły „choroby wieku dziecięcego” i szczególnie trudne chwile związane z reorganizacją włoskiej fabryki kombajnów przejętej przez AGCO – dawnej fabryki Laverda w Breganze. Fendt miał duży udział w tym aby stworzyć IDEALNY duży hybrydowy kombajn Kombajn Fendt 9490 X który mieliśmy przyjemność sprzedawać. Ale pierwsi użytkownicy zapamiętali problemy techniczne jakie występowały na początku produkcji tej nowej serii, co miało wpływ na ograniczoną wielkość sprzedaży. Maszyna którą tu prezentujemy wszystkie te problemy ma dawno za sobą a jej cena jest przystępna – warto się zainteresować.
Mimo, że te maszyny zostały doprowadzone do najwyższej jakości, a choroby wieku dziecięcego wyeliminowane to AGCO postanowiło na nowo „wynaleźć koło” chyba po to aby stworzyć wrażenie, że teraz to dopiero będą najlepsze kombajny zwane IDEAL – nazwa pewnie ma się kojarzyć z czymś idealnym. Jednak podczas prób tej najnowszej serii ujawniło się wiele problemów do pokonania. Cały ten program stworzenia nowej serii kombajnu jest niezwykle kosztownym przedsięwzięciem, co przekłada się na wysokość cen tych maszyn. Te wysokie ceny nowej serii nie dają gwarancji, że nowa seria nie będzie przechodziła nowych „chorób wieku dziecięcego” – nie da się przecież na nowo wynaleźć koła.
✅Kombajn ROSTSELMASH (Ростсельмаш):
NOVA vs New Holland http://bit.ly/2V8nrLQ
NOVA żniwa w śniegu http://bit.ly/2T9z7eN
NOVA w kukurydzy http://bit.ly/38WdDZy
NOVA za Claas opinia rolnika http://bit.ly/2PvceS3
NOVA i Bizon http://bit.ly/39UnUoV
NOVA w żniwa http://bit.ly/2wGmhx3
NIVA vs Bizon http://bit.ly/2VdSd68
NIVA w trudnych warunkach http://bit.ly/37Obc9O
VECTOR vs Tucano http://bit.ly/2SSBcgh
VECTOR vs New Holland http://bit.ly/2T7Wvcm
VECTOR opinia rolnika http://bit.ly/2v9brPr
VECTOR w ekologicznych uprawach http://bit.ly/2Vcu9Ar
VECTOR opinia rolnika o spalaniu http://bit.ly/2PfcqVc
VECTOR kosi kukurydzę http://bit.ly/2v6xg2c
ACROS w uprawach ekologicznych http://bit.ly/37OzeBx
ACROS najbardziej popularny http://bit.ly/2PemFJu
ACROS ile pali http://bit.ly/2T6OQuT
ACROS w kukurydzy http://bit.ly/2vTXNjh
RSM161 zbiera pokos http://bit.ly/3c1IKob
RSM161 opinia rolnika http://bit.ly/3bWYXLq
RSM161 opinia użytkownika http://bit.ly/2T8AbPJ
RSM161 nowoczesny kombajn http://bit.ly/39W8kcm
TORUM vs klawiszowiec http://bit.ly/3bUPVid
TORUM kosi zboże http://bit.ly/38PhFCV
✅Sieczkarnia ROSTSELMASH (Ростсельмаш):
2650 RSM http://bit.ly/38Ruxbp
RSM F2650 – SIECZKARNIA http://bit.ly/2HNTadn
✅Ciągnik ARBOS (Traktor):
ARBOS 2035 vs Ursus http://bit.ly/2T8D03h
ARBOS vs John Deere u Kuli http://bit.ly/32gxcJr
ARBOS 5130 vs Ursus 1634 http://bit.ly/2uXQxD6
ARBOS vs John Deere 6620 http://bit.ly/2v72Rkk
ARBOS Advanced 136 KM http://bit.ly/2PgVPjR
ARBOS 5130 orka http://bit.ly/3bYHzWK
ARBOS vs New Holland http://bit.ly/2HM2zCb
ARBOS vs John Deere 6930 http://bit.ly/2PaKjXh
ARBOS vs Fendt http://bit.ly/38WOsGg
ARBOS za Ursus http://bit.ly/2T3VBxy
ARBOS Global vs Advanced http://bit.ly/32mst9c
ARBOS opinia rolnika http://bit.ly/2Pg1czP
ARBOS vs Massey Ferguson http://bit.ly/39SufkT
ARBOS vs MF vs JD http://bit.ly/2V90nwu
ARBOS ciągnie 6 skib http://bit.ly/2SPrL0Z
ARBOS ciężka orka http://bit.ly/2HOEZ7Y
ARBOS 5130 opinia użytkownika http://bit.ly/2HOeYp3
ARBOS test spalania http://bit.ly/38RfjDu
ARBOS opinia rolnika http://bit.ly/2PddCbt
ARBOS vs Ursus c 360 http://bit.ly/2SO2Hr2
ARBOS traktor komunalny http://bit.ly/39O0cL8
Rolnik Szuka o ARBOS http://bit.ly/38PxNEd
✅KORBANEK Naprawia (mechanik pracuje):
5 najczęstszych awarii ciągnika MF http://bit.ly/39WAUuh
34 000 godz Massey Ferguson http://bit.ly/38QNOdf
KU PRZESTRODZE ! Ciągnik skarbonka http://bit.ly/37RPuBT
OSZUSTWO – kupił 6 lat STARSZY kombajn http://bit.ly/2wErxRI
NOWE ŻYCIE Fendt BLACK BEAUTY 936 http://bit.ly/3bYz6CJ
Sprawdzenie prawdziwego przebiegu traktora http://bit.ly/2ukwbU0
Kosztowne Usterki Fendt http://bit.ly/2um3Ahf
Zapchany filtr i wycieki MF http://bit.ly/2Ve3zaf
Niezależny serwis u Korbanka http://bit.ly/32gnMNS
Awarie silnika John Deere w Claas http://bit.ly/2Pi7ZJn
Naprawy z przygodami Massey Ferguson http://bit.ly/38QsAfj
10 faktów o KORBANEK [HISTORIA firmy] http://bit.ly/37Lo40l
Najbardziej UDANY ciągnik Fendt http://bit.ly/3ckD6xU
Nie spal Fendt od turbo sprzęgła http://bit.ly/3aakkqX
#EkspertPracuje #SpecjalistaKorbanek #Korbanek .
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault
Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.
Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.
Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?
Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać
Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.
W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.
MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA
Często przedstawiany błąd systemowy.
BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU CIECZY
Czujnik Nox jest uszkodzony.
Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)
Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo
POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.
Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)
URAE ADBLUE 7.
Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.
Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.
W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!
Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.
Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.
Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.
System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
DAF
IVECO
REALULT
VOLVO
SCANIA
PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI
Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.
Norma Euro 6
CZŁOWIEK
DAF
VOLVO
RENAULT
Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.
wskaźniki
Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.
Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.
Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.
Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.
Chcemy wiedzieć, jak poszło –
Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.
Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.
tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.
Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany
Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza
Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów
Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.
Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).
Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.
Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.
Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.
Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.
Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.
Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.
Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.
Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.
Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.
W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.
Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.
Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.
Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.
Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:
Iveco
volvo
renault
scania
luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)
Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)
SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.
Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)
Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.
Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Kombajn Fendt 9490 X to maszyna nad którą Fendt pracował przez wiele lat. Te kombajny tak samo jak inne nowe serie najlepszych marek przechodziły „choroby wieku dziecięcego” i szczególnie trudne chwile związane z reorganizacją włoskiej fabryki kombajnów przejętej przez AGCO – dawnej fabryki Laverda w Breganze. Fendt miał duży udział w tym aby stworzyć IDEALNY duży hybrydowy kombajn Fendt 9490 X który mieliśmy przyjemność sprzedawać. Ale pierwsi użytkownicy zapamiętali problemy techniczne jakie występowały na początku produkcji tej nowej serii, co miało wpływ na słabą sprzedaż. Maszyna którą tu prezentujemy wszystkie te problemy ma dawno za sobą a jej cena jest przystępna – warto się zainteresować.
Mimo, że te maszyny zostały doprowadzone do najwyższej jakości, a choroby wieku dziecięcego wyeliminowane to AGCO postanowiło na nowo „wynaleźć koło” chyba po to aby stworzyć wrażenie, że teraz to dopiero będą najlepsze kombajny zwane IDEAL – nazwa pewnie ma się kojarzyć z czymś idealnym. Jednak podczas prób tej najnowszej serii ujawniło się wiele problemów do pokonania. Cały ten program stworzenia nowej serii kombajnu jest niezwykle kosztownym przedsięwzięciem, co przekłada się na wysokość cen tych maszyn. Te wysokie ceny nowej serii nie dają gwarancji, że nowa seria nie będzie przechodziła nowych „chorób wieku dziecięcego” – nie da się przecież na nowo wynaleźć koła.
Jeśli jesteś zainteresowany prezentacją kombajnów Torum z Rostselmash to tu na naszym kanale są filmy http://bit.ly/2W56yCe
Motowidła nie potrzebne 😂 a jak leży wszystko to kto to pozbiera…?
Szkoda gadać na temat wynalazku omłotu tradycyjny plus dwa rotory toć to dramat jest ! gadanie że super sprawa hehehe dla mnie może i dobrze bo świadczę usługi koszenia kobajnami i jak kosimy z clasem to jest zawsze kupa śmiechu paliwa prawie dwa razy tyle co JD w dzień a ha połowa lub prawie połowa bo toć to musi całą masę przemielić na żywca a klawisze tylko wytrząść przez co wydajność klawisza w np mokrym rzepaku jest dwa razy większa. Do słabego owsa nadaje się ten system omłotu a nie do ciężkich warunków ewentualnie może byłby lepszy w QQ niż klawisz ale jeśli chodzi o ekonomię to klawisz rządzi !
Obłędna maszyna. Tyle w temacie. 🙂
Wszystko ladnie ieknie wrecz cudo , ale zeby taki kombajn za taka kase nie mial auttomatycznego smarowania to troszke smierdzi bieda . Tym bardziej ze sa praktycznie wszystkie smarowniki podlaczone pod jedno gniazdo smarowania . Ale e oprucz tego kombajn super!!!!!
I tak fendt ideal ten czarny jest lepszy
Fajny komajn
szkoda, że nie zaprezentowano podłączenia hedera
Made in Germany,i co powiecie Polscy inzynierowie,nad czym Wy dumacie?
Filmik naprawde super👍🥇
3:40 "hebel" 😀
Tylko FENDT
Niezła bestia. Wsam raz na duże gospodarstwa.
Czy będzie omówienie 6335C ale tego nowego z 2016 roku?
Nie jestem rolnikiem ale wasze filmy oglądam z zainteresowaniem.Pozdrawiam serdecznie.
Może jakiś film o Państwa magazynie części?
Jak wygląda magazyn, zamówienia, czas realizacji czy dostępność?
Budynek z magazynem wygląda imponująco, pewnie więcej osób jest ciekawych jak wygląda on od środka, pozdrawiam i jak zwykle wielki 👍🏻
Zastanawia mnie dlaczego jeszcze żadna firma nie pobiła rekordu Guinnessa NH Cr 10.90 który wymlocił prawie 800 ton w 8 godzin.
Zrobicie kiedys porównanie MF 255 i arbosa o podobnej mocy?
Piękny, w tej klasie to już powinien być stosowany centralny układ smarowa, a nie latać że smarownicą.
AGRO FAN -dobry lektor filmowy.
Witam , dobry pomysł na utworzenie takiego kanału . Super film – zachęca do odwiedzin w Tarnowie , szkoda że nie spotkałem się z Pana kanałem przed kupnem nowego CX . Pozdrawiam .
Ile ma motogodzin ten Fendt?
Rotorowce są może i bardziej wydajne ale ja wolę uniwersalność klawiszy.
Z rotorów/hybryd najbardziej jakoś pasują mi Case choć relatywnie dużo palą w przeliczeniu na hektar.
Film super, pozdrawiam 👍🏻
Wszystko fajnie tylko szkoda że taki byk stoi pod chmurką, maszyna fabrycznie nowa a rdza spod farby wychodzi 😔, pozdrawiam
miałem wżyciu pojezdzić tylko pizonem przez kilkanaśćie sezonów skoda że mieszka w takim regionie polski że rolnictwo upada i jest na najniższym poziomie w polsce fajnie by bylo pojezdzić taką maszyną napewno super maszyna a tak wogule kiedy zaczynałen swoją karierę to byłem fanem kombajnów droningborg ktury to wprowadzil technologię pałerflow filmik fajnie zrobiony pozdrawiam i proszę o jeszcze
Piękna hybryda potężną moc z 7cilindrowego silnika sisu jeżdżę takim kombajnem ale z 13 roku w starszym modelu także 580 lex wymieka 😁
Fajny 4×4
Jak się unia dowie ze kombajny są niejerestrowane w Polsce to znowu nam kary nałożą i powiedzą ze Polska znęca się nad rolnikami przez nierejestrowanie kombajnów !
Potężna ta maszyna
myjemy rączki i oglądamy;)
Na pewno omłot hybrydowy będzie lepszy niż klasyczny rotor ta technologia jest już parę lat i się sprawdza. ,Chociaż myślę,że do rzepaku czy kukurydzy lepszy będzie klasyczny rotor.
0:08 "Fabrycznie nowa maszynę" i wjazd na Bizona xD
A co tam za bizon w miodowym kolorze stoi? Też jest na sprzedaż?
Mogę tylko pomarzyc o takim i oczy nacieszyć
Mega maszyna, widziałem ją w akcji – prawdziwy pożeracz hektarów.
Bardzo przyjemna prezentacja, więcej takich!
Cena cena cena???
#EkspertPracuje #SpecjalistaKorbanek #Korbanek
Panie bizon lepszy
Śliczna maszyna kombajn marzenie. Znajomy ma od państwa dwa Fendt 6335c ja wyjeżdża w pole to aż oko się szkli bo jest na co popatrzeć. Mi się marzy Nova 330 z Rostshelmash zamiast mojego poczciwego Bizona.
Swietny filmik
Fajny ten fendt😉
Witam a bizon też do sprzedaży?
Widzę nowy instruktor omawiając👍👌
Piękny sprzęt, taki potworek na wielkie pola 😁 bardzo mi się podoba. Ciekawa propozycja, szczególnie że jest w wyprzedaży 😉
Odnośnie systemu omłotu technologia Hybrydowa chyba jest najlepszym złotym środkiem, Claas tyle lat z powodzeniem stosuje ten system i jest niejako wyznacznikiem jeśli chodzi o kombajny. Chociaż zwykły rotor też zapewnia duża wydajność, a jeśli kukurydza jest jedną z dominujących kultur uprawy w gospodarstwie to warto rozważyć kombajny Rotorowe typu Axial Flow czy też Torum 😀