Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt

34 thoughts on “NOWY MASTER I NIEKOŃCZĄCE SIĘ NAPRAWY!

  1. Miałem podobnie w fiacie ducato. Ile ja sie jeździłem , w końcu wymieniłem ws ystkue wtryski. Pomogło na tydzień i znowu to samo, na szczęście dobry diagnosta wyczail ze jeden z nowych wtryskow był wadliwy. Od tej pory oare miesięcy mam juz spokój. Pozdrawiam

  2. Jeśli te turbiny które oni wymieniali były rzeczywiście uszkodzone może być to spowodowane zawalonym dpfem i tu bym szukał problemu, bo skoro były błędy wypalania może być zawalony bardzo, a turbiny nie mają siły spalin odprowadzać.

  3. Nasze auto marki Peugeot stoi w Hiszpanii .Po naprawie w serwisie ujechał 13 km i stoi . Takie same padło,ma niecały rok i wiecznie zepsuty. Będziemy na międzynarodówce latać Lublinkami

  4. No niestety chłop ma rację…Też kupiliśmy w 2021 tego mastera.Jestesmy mechanikami, toteż mimo gwarancji nie oddawaliśmy go do serwisu na nękające go bolączki bo wiemy czym to pachnie.Źle wchodzące biegi,awaria trybu pracy Eco,awaria start stop,zacisk hamulcowy do wymiany,czy pęknięty wąż doładowania powietrza.Wszystko to do przebiegu 60tys.km.Steach pomyśleć co będzie dalej.Bardzo Panu współczujemy,bo wiemy co to rzeczywiście dla Pana oznacza…

  5. Ja mam Opla Movano 2021 czekałem 4,5 miesiąca na moduł poduszki powietrznej kierowcy oraz wiązki do tego modułu non stop zapala sie katalizator i po 3 dniach gaśnie i potem znowu sie zapala i gasnie od marca 2021 do grudnia 6 wizyt w salonie

  6. Nasz leci do Belgi i wraca 2 x w tygodniu ma rok i 140tys. Wymieniony EGR,cały czas wywala: sprawdź układ wydechowy, często pokazuje połowę baku paliwa mimo że ma cały bak i tak samo z AdBlue.

  7. Jak kierowca będzie dbał i uważał co leje i gdzie a szeryf będzie robił normalne interwały to polata auto.zatrudniacie kierowców co tylko na GPS się znają to tak macie.

  8. Mamy 6 sztuk na firmie. Jazda typowo miejska, nie gaśnie silnik od 8 do 22. 2.3 dCi 150 hp boajże. przed 10 tyś km każdy z nich się rozsypywał po kilka razy, błędy na desce to codzienność. Gówno takie, że szkoda słów

  9. Posiadam w firmie 8 nowych Masterów, taki sam jak Twój tylko w innej zabudowie. 4 auta już są po wymianie skrzyni biegów, wada fabryczna – auta nie dojechały nawet na pierwszy przegląd gwarancyjny. Kolejne 3 auta po wymianie zaworów sterujących turbiną… Po prostu dramat. Poprzednia generacja to był wół roboczy, te nowy Masterki to jest porażka.

  10. Czy ktoś reklamował auto bezpośrednio w centrali (przedstawiciela na PL) Renault? Lub znacie serwis gwarancyjny, który potrafi rozwiązać opisywany w materiale program? Mam dokładnie ten sam problem a serwis potrafi przez dwa tygodnie wymienić czujnik temperatury i przed wydaniem auta poinformować , że "dobrze że nie odebrałem jeszcze auta bo dzisiaj jak uruchomiliśmy silnik to… błąd pojawił się ponownie".. Ręce opadają

  11. Mamy takiego samego we firmie.

    1. Drzwi uchylają się i wpuszczają powietrze do kabiny przy licznikowych 150km/h, czasem już przy 110km/h jadąc pod wiatr,
    2. Promień skrętu jest taki duży że cieszę się że rzadko poruszam się po mieście,
    3. Byliśmy nim już 2 razy w serwisie z zapchanym filtrem dpf. Pierwszy szedł do zewnętrznej firmy zajmującej się czyszczeniem, drugi filtr dali ponoć nowy. Stwierdzili że auto za mało jeździło w trasie, jednak to była nieprawda (potwierdzone z zapisami z GPS i to nie była powolna jazda). Przebieg na tamten moment 21tys.
    4. Dynamika i spalanie… Autostrada średnia prędkość 127km/h na pusto 12,6l z czego za mną jechał kolega poprzednim modelem mastera i u niego spalanie 9,8l…
    Jazda spokojnie przez wioski i lasy że średnią 67km/h przy trasie 200km i temp zew 16*C 10,2l na pusto.
    Silnik moim zdaniem ma źle dobrane przełożenia lub za słaby silnik, bo na 1 biegu powinien się toczyć a czasem na płaskim się po prostu dławi.
    Tam gdzie na 2 biegu jeździłem na spokojnie boxerem czy Ducato tam Master się dławi.
    5. Przewijanie piosenek do przedu sterowaniem zza kierownicy… Nie wiem dlaczego ale czasem wystarczy jeden skok rolki a czasem dwa. Dziwne.
    6. Już skrzypi deska rozdzielcza, nie otwiera się płynnie jeden ze schowków i opada osłona przeciwsłoneczna pasażera.

    Przebieg aktualny po roku użytkowania 27tys.

  12. Ja wiem napewno ze renówki nie kupię ,jeżdżąc po Francji zauważyłem ze renowki maja problem z elektryką,albo gościu jedzie do przodu to wsteczne światła się świecą ,jak hamuje to światło sygnalizujące hamowanie świeci się z kierunkami ,koszomar .Współczuje Panu ,bo to jest skandal ,może salon niepowiedział ze auto jest w trakcie testowania.Powodzenia życzę

Dodaj komentarz

Zadzwoń!