NIE-PRZESZKOLONY Operator Ciągnika rolniczego… 🙈
Subskrypcja jest głupia, ALE POTRZEBNA ! 🙂 POZDRAWIAM KAMIL
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Czym dokładnie jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.
To jak wyciągać silnik w 900 ?
new hollandy nie majom problemu z elektronikom i tle nie kosztuje w naprawie tyle co ten złom za a moim zdanie lepszy new holland ale nie pędę kłamał nie jeździłem fendem ale jak oglądam to się niczym nie różni od new hollanda
nie masz pojęcia o zasadzie działania turbosprężarki i skutków jej uszkodzenia
Fendt ma jedną wadę, nie jest debiloodporny…
Niema co się martwić przy tych fachowcach od gospodarki, wkrótce wrócimy do konika i cepów.
Cześć Kamil może pamiętasz jak jeden z serwisów JD opowiadał, że filtrów się nie dmucha. Ja mam odcinek jak filtr dmucham po 4h pracy w pyle i filtr stał. Jcb3cx. Pozdrawiam
Witam na jakich częściach zrobić kapitalny remont silnika 3p ..
Ruski mają sprzęt taki ze jak coś źle to silnik gaśnie Inc niezepsujesz atu niema tego dziwne to
Te traktory są dobre na wystawie do roboty się nienadaja
Co to za traktor jak trzeba jak z jajkiem się obchodzić. Traktor ma być wytrzymały i prosty i na głowę żeby nie padało 🙂
swoją droga jak się wypożycza ciągnik na dany okres to ma on być przygotowany do pracy a jak przychodzi czas na serwis to jedzie do serwisu. to właściciel dał ciała że wypożyczył niesprawny syf i teraz niech buli bo skasował ciężką kasę a na wymianę filtrów i olei nie ma to się nazywa tak zwany (DZIAD)
Dlatego w 2002 roku jak Tata kupował Fendta Favorit 716 nowego u Korbanka to ja miałem szkolenie z obsługi i nauki jazdy kilka godzin na placu jeszcze przed dostarczeniem ciągnika do naszego gospodarstwa. I do dziś służy .
Taki był Niemiecki a.. jaka szkoda😉 każdą maszynę można zarżnąć nawet c360 jak zasie piach przed filtrem.
Nikt sie jeszcze na sprzetach od komornikow nie dorobił..
Rzadnego wypożyczania ciagnika bez swojego operatora. Nawet c330 debile niech chodzą piechota i płacą za usługi. To wszystko jest za drogie dla kogoś bez pojęcia
Dobry zwyczaj nie pozyczaj! Jak to mówią auta traktora I żony się nie pozycza
Takiego mądrego strugasz a nie widziałeś jak turbosprężarka puszcza olej na wydech? Dużo jeszcze przed tobą…. Nauki
Koledzy dlaczego do filtra powietrza dostał się olej ?
No właśnie większość awarii jest z niedbalstwa lub niewiedzy to są porządne i żywotne ciągniki tylko trzeba dbać
Niby taki fajny tyle opcji ,a nie ma kontrolki do zapchanego filtra ? W Johnie R zdejmuje moc jak filtr zapchany . A w zgniłej zieleni ?
Nie każdy kto jeździ zetorem to psuj. Jak ktoś jest debil to każdy zajeździ w zetorach też jest filtr powietrza
😂😂😂.To widac jak kraj jest zacofany.
Nawet osla bym im nie pozyczyl!
Ciemnota i jeszcze raz ciemnota.
A po drugie to niejest moje!
Chłopie jak ty nie widziałeś sprężarki która pompuje olej w wydech to nie wiem co ty robisz w tym fachu. W Ciężarówkach potrafią zapalić się wydechy co za tym idzie całe samochody od takich turbin. Turbo jest smarowane olejem a dokładniej wirnik, jak wirnik się uszkodzi, zatrze lub stanie jest możliwe ze uszczelnienie puści a olej pod wpływem pracującego silnika zacznie pompować w wydech. W tym przypadku, tego ciągnika należało by odłączyć całkowicie wydech i wtedy go odpalić, dymi bo nie ma przelotu na wydechu bo katalizator jest zapchany lub stopiony. Może od tego zacząć a nie 5 min diagnozy i: Panie silnik do remontu.
Kurwa jakim trzeba być matołem żeby tak zajechać taki ciągnik. Prawda matołów nie sieją sami się rodzą 🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Nie zapaliła się kontrolka .? Czy olał
Kamil przyjacielu ten kto kupil tego enda myslal ze jest przebiegły a jednak nie pyklo do konca ja bym uważał na właściciela tego enda
Przeszkolenie przeszkoleniem, a jak ktoś złośliwy to celowo będzie maszynę pałował, taka jest prawda
mało który serwisant ma pojęcie o swojej pracy , jest ogłoszenie o pracy przychodzi typ i sie uczy na cudzym i wgania w koszta
Ładnie ładnie
Czy jeśli w renault 110.54 dmucham filtr i nie widać żeby był strasznie zakurzony plus mało w roku robi mtg. To co ile wymieniać te filtry??
Kamil masz rację
Czy w tym ciągniku nie ma dwóch filtrów powietrza? Normalny i ,,bezpiecznik "?
Co tu pisać. Znasz sie…
Turbina potrafi lać olej od strony wydechu nie ma w tym nic dziwnego uszczelnienie czasami tak puszcza miałem tak cały olej szedł w wydech a nie w intercooler . Wydech tryskał olejem
Jestem kierowcą ciężarówki. W Mercedesie actrosie mp2 olej poszedł strona gorącą na wydech. Jak? Nie wiem. Ale tak było. Wymiana Turbo załatwiła sprawę.
Ja jestem debilem i mam Fenda. CIekawe….
Pierdolis
Mówimy o korbanku?
Brudny filtr powietrza potrafi dokonać implozji, filtr złamie się i zarwie , silnik wciągnie cały syf bokiem. Niestety mój poprzednik w aucie ciężarowym tak zrobił i silnik do kapitaliki, nie doczekał się diagnozy auto na złom. Śmiem twierdzić że jakby ktoś dbał przejechały kolejny milion.
Święta racja maszynę trzeba poznać. I słuchać jak ona pracuje.
Bo john to john pracowałem u gościa co największym kretynem byl on sam jak czyściłem filtr powietrza bo miałem jechac nim sieac kukurydze to wysypałem taczkę piachu z niego i nie wiem ile skuricilo to zycia dla tego ciognika ale nic tam go nie bierze a 10000 ma juz najezdzone on tam go nie czyscil moze przez 500 godzin albo i więcej