Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Nie daj się NABRAĆ na taką fakturę za auto!! #MOTODORADCA

Nie daj się NABRAĆ na taką fakturę za auto!! #MOTODORADCA



Podoba Ci się treść? Zasubskrybuj kanał.
FACEBOOK : https://www.facebook.com/youtubemotodoradca/
INSTAGRAM : https://www.instagram.com/motodoradca/

Coraz częściej kupujemy samochody z zaniżoną fakturą sprzedaży, jakie tego mogą być konsekwencje?!

Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, w polu dyskusja, czy też w grupie „moto doradcy”, w innych kwestiach wspolpraca@motodoradca.tv

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

27 thoughts on “Nie daj się NABRAĆ na taką fakturę za auto!! #MOTODORADCA

  1. a to nie jest tak, że sprzedawca płacąc podatek, płaci go od ŚREDNIEJ WARTOŚCI RYNKOWEJ POJAZDU? Wtedy nic by nie zmieniło, czy da na fakturze vat-marża 27 000 czy 18 000

  2. Ja kupując forda focusa zapłaciłem 2.500zl a proszę pana a na fakturze może być 900 zł?? Panu i tak nie zrobi to różnicy. Dobrze że samochód nie okazał się bublem.

  3. MotoDoradca czy ty naprawde myślisz że jeżeli faktura jest wystawiona na 18 tyś to ten człowiek sprowadzając samochód z Niemiec, Szwajcarii itd. Tyle tam za niego zapłacil? I zarabia 10 tyś złotych na samochodzie? Jeśli tak.to handlarze byliby chyba najbogatsza i odrebna klasa społeczną. Pozatym chyba nigdy nie sprowadzales samochodu, ani nie miałeś styczności z firmami tym się zajmującymi. I właśnie dlatego gdy chcesz sprzedawać samochody w dobrym stanie technicznym to marzę masz małą i musisz starać.sie.na czym zarobić na czym? odpowiedź jest prosta i wszyscy wiecie czego dotyczym

  4. No dobrze a gdzie kwestia niefakturowanych napraw transportu ewentualnej zanizonej faktury na zachodzie poniewaz auto bylo juz zamortyzowane wiec po co podwyzac jego wartosc. Poza faktura na zakup sa inne koszty po drodze a ta roznica o ktorej Pan jako pewnik mówi to może w 1% będzie zarobkiem faktycznym. Oczywiscie bardzo niska faktura moze wskazywac na powazne uszkodzenia ale nie na zarobek.

  5. Cześć Waldek, mam pomysł na odcinek, moze parę słów o tym jakich trzeba dopełnic formalności prze swapie silnika zeby było wszystko legalne podczas przegladu. Pozdrawiam

  6. Chcesz mieć naprawdę dobre auto kup od właściciela z dowodu rejestracyjnego który kupił samochód w Polsce z salonu i wtedy masz pewność przebiegu i wgląd do historii.
    NIE MA OKAZJI Z ZACHODU TAM AUTA SĄ DROŻSZE NIŻ W POLSCE TYLKO ŚMIECI ODDAJĄ BEZ PRAWA REJESTRACJI A POLAK KUPI I SIE CIESZY.
    wolę jeździć Mondeo Mk3 z pewnej ręki niż 5 letnią bmw która była po czołówce i przy kolejnej stłucce zgniecie się jak kartka papieru.

  7. Pół roku temu byłem oglądać A8 D3 było z zewnątrz na pierwszy rzut oka całkiem ok. Całe szczęście zamówiłem sobie wcześniej rzeczoznawce (szpachli w ch*j). Wnętrze tragednia, dodam jeszcze że w ogłoszeniu auto 100% bezwypadkowe. Miałem bardzo mieszane uczucia i na dodatek gość nie zgodził się na sprawdzenie komputerem.
    Pytam:
    -Ile?
    -31 tyś tylko przelewem i faktura na 13 tysięcy
    – (O.o taaa pomyślałem) Do widzenia.
    Auto całkiem nieźle wyglądało z zewnątrz ale środek był tak zniszczony, tona szpachli i malowane całe auto jeszcze raz. Mam nadzieję że nikt nie kupił tego łupa. Audi stało gdzieś pod Łodzią.

  8. Jak kupiłem auto w komisie i mam fakturę to w urzędzie skarbowym muszę coś płacić? Bo pani chciała mi wmówić że muszę a czytałem ze tylko trzeba zgłosić. Po 15 minutach rozmów wezwano jakiegoś przełożonego tej Pani i okazało się że nic nie trzeba zgłaszać ani płacić jak mam fakturę.. Miał ktoś podobny problem? I czy faktycznie nie trzeba nic zgłaszać?

  9. Panie Waldemarze, a może tak odrobinę "pokory"?:)

    Śledze Pana kanał prawie od samego początku i powoli przestają mi się podobać materiały o zaniżanych przez komisy fakturach.
    Generalizowanie, że "handlarz" zaniżając fakturę od razu sprzedaje nam "złom" i potem oddaję tylko kwotę która była na fakturze jest dla mnie osobiście delikatnie przesadzona( nie twierdze, że takich handlarzy czy komisów nie ma).
    Warto spojrzeć może też na to wszystko ze strony kupującego?
    Może kogoś tym urażę( choć nie mam takiego zamiaru), ale w opisywanych przez Pana sytuacjach potem w życiu codziennym są sytuację, że taki ja to nazywam "Januszek" przyjeżdża po 6 miesiącach czy nawet 12 miesiącach do komisu i twierdzi,że komis go oszukał i żąda zwrotu pieniędzy na zasadzie rękojmi. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie pomijanie faktu, że grono tych "januszy" to osoby,które kupują auto bo im się podoba:).
    Nie przerzucałbym odpowiedzialności na komis. Każdy widzi co kupuję i wydaje mi się, że to nasz obowiązek dokładnie sprawdzić auto przed zakupem:).
    Co do omijania podatku zgadzam się z Panem w 100%, nie popieram tego,ale szczerze powiedziawszy nie zmienimy ludzi i polskiej mentalności:).
    Osobiście mogę Panu wskazać komisy czy też "handlarzy", którzy w naszym rejonie w województwie Łódzkim są rzetelni, nie sprzedają aut składanych z trzech, ale jednak przy finalizowaniu umowy kupna sprzedazy, proponuje zanizenie faktury.
    Kwestia sprawdzenia auta i tyle:). Osobiście kupiłem dwa razy tak auto i szczerze, nie widzę w tym problemu większego:).
    Jedno z takich aut przejeździło u mnie 5 lat bez poważniejszej awarii,bez problemowo pokonując przez ten okres ok 170 tyś km.

    Pozdrawiam:)

    P.S
    Tak w woli ścisłości czy nasze przepisy pozwalają na korzystanie z telefonu komórkowego podczas jazdy?:)

  10. Cześć Waldku a co jeśli na fakturze widniałaby ta kwota 18tys zł ale np mieliśmy w kieszeni dyktafon i byłoby słychać że płacimy te 28tys a na fakturze widnieje 18tys wtedy jesteśmy w stanie coś ugrać czy raczej nie?.
    Pozdrawiam.

  11. Cześć Waldeku mam ogromną prośbę mianowicie sprawa wygląda tak że jestem zainteresowany kupnem jaguara xf z 2008-2010 r ale nie znam się na tych samochodach czy mógłbyś nagrać film na temat tego modelu jakie są zalety i wady? Jaki silnik warto brać pod uwagę czy jest drogi w utrzymaniu ten samochód. Dziękuję i pozdrawiam.

  12. A co jeżeli kupiłem auto a na fakturze cena była zaniżona i teraz chciałbym sprzedać auto z wyższą ceną na podstawie umowy kupna sprzedaży? Czy nie będę miał przez to problemów? Pozdrawiam.

  13. A co powiesz / czy spotkałeś się kiedyś z sytuacją, w której sprzedawca w komisie pyta się, czy może dokument wystawić na kwotę… Wyższą niż kwota co do której się z kupującym dogadał?

  14. tyle tylko, że jak kupujesz od firmy / komisu itp to nie płacisz j** 2 % od wzbogacenia sie. Co jest idiotyczne bo nie dość, że wydałeś kasę, kupiłeś samochód to musisz dać urzędowi kasę, że ty masz samochód. PARANOJA. Ja tam idę na rękę sprzedawcy. Ale jak on na fakturze pisze np 10 tys zł taniej to coś nie tak i trzeba zrzygnowąć. Rozumiem 2-3 tys – ok. Należy umieć rozdzielić niektóre kwestie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!