Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
MOJA SCANIA-MOJA WALKA (z tym samochodem)

MOJA SCANIA-MOJA WALKA (z tym samochodem)



Po przejechaniu 270.000 km opowiadam jakim samochodem ciężarowym jest SCANIA.
Będzie ciekawie ‼️

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

35 thoughts on “MOJA SCANIA-MOJA WALKA (z tym samochodem)

  1. Scania wg technologi napraw Scania i producenta akumulatorów który jest płatnikiem napraw GWARANCYJNYCH Nie Scania to Jeżeli akumulatory z pary nie są starsze niż 6 miesięcy wymienia się uszkodzony akumulator. Natomiast jeżeli akumulatory mają 6 miesięcy i 1 dzień obligatoryjnie wymienia się oba. Pilot nie ma absolutnie nic do retardera.
    Jeżeli pierniczy się AEB (radat) który sie psuje jeżeli kierowca w cos "przypierdoli" tak AEB radar i kamera są bez awaryjne. chość czułe na zabrudzenia (Kamera) Lodowki były wadliwe, radia były wadliwe w rocznikach 2017 2018. Klucze do lamp są dostarczane wraz z nowym pojazdem chyba że ktoś je zapierdoli. Radia się zawieszały (bubel programowy który został poprawiony. Mam wrażenie że serwisowałeś się po za granicami Polski i Polskich serwisów Francja i dalej na zachód. Blokady nie są standardei i nigdy nie będą.. To chyba twoja pierwsza Scania i nie lubisz tych aut. wcześniej DAF?
    Wyskakujące usterki nie są normalne, a świadczą o kierowcy który nie dba o pojazd. chciał bym zobaczyć auto z zewnątrz, a prawda wyszła by na jaw. Stek informacji wyssanych z palca która nie ma pokrycia w rzeczywistości jaką znam.

  2. Te nowe szroty do niczego się nie nadają to tylko ładne świecidełka i tyle. Ja tam jeżdżę fh 12 w zajebistym stanie i te wszystkie razem wzięte euro 6 w niczym nie mają podlotu

  3. wiesz co według mnie to co ty mówisz to jedna wielko pierdoła, moja scania r500 v8 ma 1bania i 700tyś przejechane i nigdy nie dałem na tak długi czas auta do serwisu, takie głupoty wymieniane to można sam zrobić

  4. Sorry kolego, ale przesadzasz. Jeżdżę scania r450 z 2019, ma przejechane 240tys km. Zero problemów. Co do obsługi serwisu to też nie mam zastrzeżeń. Scania Grajewo,Białystok, Siedlce, pełen profesjonalizm, nawet można na obiadek się załapać.

  5. Witam.
    pracuje w UK. i zastanawiam się nad zakupem nowej ciężarówki. Scaniami mi się zawsze najlepiej jeździło ale sporo filmów jest tego typu i mam teraz wątpliwości….

    choć jak wspomniałeś kupując maszynę kupujesz serwis… I na pewno ma tu znaczenie podejście dealera…
    a i to jak z autami 1 na 10tys statystycznie jest padaczka. znajomy kupil nowe auto z salonu i po 6tys km padło. na rok czasu stało 10miesiecy w serwisie….
    oby się maszyna sprawowała. całe szczęście usterki to nie poważne awarie…
    Szerokości
    Pozdrawiam!!

  6. Mam pytanko, niedługo będę otwierał swoją firmę transportową w Polsce i zastanawiam się nad autem jakie kupić. Moje doświadczenia mam tylko z Actrosem i Dafem no i krótka przygoda z Scania R500 w poprzedniej budzie 2015 r. Patrząc na Twój filmik to Scania odpada, a jak z Volvo? Jeśli kupię nowe auto to będzie na pewno Actros a używane właśnie zastanawiam się między Scania a Volvo co byś mógł polecić? Pozdro

  7. Tego gościa wogole nie rozumiem , pokazuje usterki przyczepy , naczepy a mówi ze jest problem ze scania , a moze potrzeba z naczepa na serwis jechac ???
    A, bo jest ciasna ta R 450 Jak kupisz malucha to tez narzekasz ze za ciasny?To kup S 450 tam jest wiecej
    Pozdr.

  8. Stoisz na zaplonie… temu baterie dojezdzasz.albo faktycznie buble sie Ci trafily bo u mnie auto lata z naczepa i winda, jest okej. A z cala reszta sie zgadzam. Bejbi niedopracowana

  9. super powiedziane,pracuje w firmie w której co noc mam inną cięzarówkę Scanie R450 i Dafa xf430 …nie moge powiedziec ze sie psuja często bo jerzdzą nimi to jak narazie mi nic sie nie stało a unas trzy letnie skanie mają ponad 600000km na okrągło jerzdzą tylko kierowca się zmienia…a prawda strasznie mnie wkórza te radio jak się zawiesza i wtedy zawsze je resetuje….nie powiem jak servisy w UK ale zeczywiscie strasznie długo sie czeka w tych czasach…pozdrawiam wszystkich…

  10. Szczerze zaskoczyłeś mnie totalnie. Jeżdżę r450 od nowości 260 tys nalatane opony od nowości, baterie pare miesięcy temu pierwszy raz wymieniane i jedyne z czym się z tobą zgodzę to czasami zawieszające się radio. Łóżka nie wyciągam, stolika nie posiadam a radar i błędy asystentów miałem tylko w zimie jak czujnik przysypie ale to w każdej marce tak jest. Jeżdżę w niemieckiej firmie, scania od niemieckiego dealera na serwisie zawsze kawka i bardzo miła obsługa. Może trafiliście na jakis trefny wypust bo nie wierze normalnie. Jakbym mógł wybrać sobie teraz nowego kamlota to bez zastanowienia brałbym Scanie.

  11. Mercedes-Benz Actros też rewelacji nie ma, na firmie jest i co miesiąc na serwisie stoi, chcieli go sprzedać po naprawie to nikt się nie zapytał i do dziś się męczą.
    Volvo FH 500 i nie wiem jak nowe Iveco się sprawuje, z Volva byłem zadowolony tylko baterie miałem jak w starszej wersji nie nad mostem.
    Teraz jeżdżę Dafem XF 105 – 460 psuje się co jakieś 3-4 miesiące też jakiś bubel.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!