Miało być szybko i tanio… Ostry remont + wymian płynu hamulcowego (Magnus)
link do POMPY: https://magnus-narzedzia.pl/plyn-hamulcowy/255-zestaw-do-wymiany-plynu-hamulcowego-z-adapterami-5902734302779.html
👊 SUBSKRYBUJ ORAZ KLIKNIJ 🔔 ► https://www.youtube.com/channel/UCKqNJB1rwIGiVAAWX_dA8rA
💎 WSPIERAJ MÓJ KANAŁ I BĄDŹ W LEPSZYM KONTAKCIE ► https://patronite.pl/PiterZrobToSam
👍🏻 FACEBOOK ► https://www.facebook.com/Piter-Zr%C3%B3btosam-116530503050438/
Potrzebujesz pomocy z autem? Nie jesteś pewny zakupu samochodu? Chcesz sprzedać samochód?
Dołącz do naszej grupy gdzie jest nas na ten moment 250 osób! Możesz to zrobić, wspierając mnie na patronite
https://patronite.pl/PiterZrobToSam
Korzyści ze wspierania kanału:
✅ Udział w losowaniu nagród między patronami
✅ Dostęp do programów serwisowych ElsaWin i wielu innych
✅ Moją pomoc poprzez kontakt telefoniczny i również na grupie
✅ Wgląd na to jakimi auta sprzedaje do Polski i wiele wiele innych!
✅ Możliwość podejmowania decyzji o materiale filmowym
Dodatkowo masa innych rzeczy, nagród, podpowiedzi, wsparcia!
Wejdź w link na Patronite i SPRAWDŹ SAM ! 😁
Wsparcie przez normalny przelew (też dodaje do grupy i pomagam) :
PL – 39 1160 2202 0000 0003 1813 8083
DE – DE89280501000092360007
👩💻 Montaż – https://www.youtube.com/user/hastoklai
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Czym dokładnie jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.
Hej tu Kuba z Częstochowy auto sprawuje się idealnie i jestem pewien ze długo pojeździ.
Czy przy takiej wymianie płynu trzeba mieć włączony zapłon? Passat B5 fl z ABS i ESP
Ja to zakładam, że samochód to sprawdza się przed zakupem, bo po …po co? ;:-))))
No ale ja kupowałem tylko samochody ;:-)))
A w takim zwykłym VAG-u po wymianie płynu hamulcowego też powinno się robić jakieś adaptacje?
Taka rada, regenerację DPF wykonujemy przed wymianą oleju.
Pozdrawiam 🙂
Kupno audi to strzał w swoje kolano.
Pojechalem na szarpaki ar 159 wielowachacz xd było git a po pojechaniu do m4k połowa zawieszenia było do wymiany xx
Wieśwagen plus srałdi kałdi jeżdżace skarbonki bez dna,i co słyszę jeszcze trzeba styl jazdy utrzymywać mistrzowski bo wszystko się jebie👻🤡😆😁😂
,👍👍
👍
Jak sie kupuje zlomy niemieckie to norma ja po audi I bmw teraz subaru I swiety spokoj nie do porownania
Chciałbym mieć tak swoją a6c6 ogarnięta 😍😍😍 można się jakoś umówić z Tobą na serwis auta ?
Jeżdżący bank
Serwisując nowe auto w aso płyn hamulcowy zmieniają co 2 lata.
niezle naciaganie klienta podkladki pod wtryski ??? czym sie objawia usterka ?XD
Ile kosztował takie naprawy i serwis u Ciebie ?
AUDI I zero napraw , jeszcze takie nie powstalo , ale carinktony ze wsi slowa zlego nie powiedza
Widzę, że jednak te lanosy to nie są takie złe.
Jesteś Wielki w sprawie Audi . Chce Kupić audi q7 w benzynie z lpg do 50000. Czy to ma sen?. Najbardziej przeraża mnie łańcuch rozrządu i zalożenie lpg. Proszę o jaką kolwiek odpowiedż.
Skąd jesteś znajoma trasa jak jechałeś też rejestracja gkw
Szybko i tanio było ….. teraz będzie się to sypać ….. to tylko początki, czego na gwarancji nie naprawili …… oj będzie drenaż portfela.
Ja od wielu lat już nie kupuję produktów VAG ….. i mam spokój. Radzę innym się wyleczyć z produktów VAG !!!
ale zardzewiałe sanki zawieszenie :/ marka premium haha smieja sie za japońców mam accorda z tego samego roku i brak takiej rdzy
Super robisz te audi oglądam już kolejny film i naprawdę szacunku, po takim serwisie to z mechanika klient musi być zadowolony 👍
niemcy nie sprzedaja samochodow ktore jezdza tylko ktore sie psuja czyli zlomy…
Mam BMW x5 40d i super śmiga. Mały przebieg bo 45tys a kupiony rok temu z 20tys. Olej i wszystkie filtry wymienione 2 razy. Tak sobie myślałem o kupnie drugiego auta dla Partnerki no i oczywcie a6 c7 chodziło mi po głowie ale tak oglądam te filmy i tych c7 to często i gęsto:( . Piękne auta. Ale chyba będzie seria 530d. Pozdrawiam dla mechanika
Hej Peter , ile czasu ci zajmuje wymiana tarczek sprzęgła i zestawu nap.. mechatroniki? Chodzi mi od chwili kiedy klient zostawi ci auto i odbierze .U mnie prawdopodobnie padły tarcze a mechanik powiedział ze tez trzeba zmienił zestaw mechatroniki i pozycjoner dźwigni biegów bo to tez lubi paść .
Audii super.tylko wieksza czesc ludzisk kupuje niedba drutuje czesci najtansze zamienniki no ale najwazniejsze ze kozak ma audii i sasiad mu zazdrosci.a potem drugi kupi i robi wszystko i narzeka i poerdoly pisze na forum.Tak jak mechanik powoedzial systematycznie wymieniac filtry oleje itd.to chcecie miec 4 kolka z przodu gamonie to musicie placic.
Gówno nie samochód tyle rzeczy może się popsuć. Po co to kupować a potem wsadzać gruba kasę na naprawy. Szacun dla mechanika ze to ogarnia
Cześć piter mam problem ze swoim fordem mustangiem 2014 3.7 bezynka mam potężne wibracje przy spadaniu obrotów między 2700-3000 o dziwo byl w 2 warsztatach , 2 razy na stacji diagnostycznej i nikt nie mogl znaleźć żadnych luzów jak można się z tobą skontaktować proszę o kontakt infomuatang6@gmail.com
ech te wasze diesle… nie rozumiem po cholere to kupowac
Witam, super filmik. Widzę że masz dużą wiedzę, może mógłbyś mi pomuc, posiadam audi a6 c7 z 2015 roku i mam z nim problem auto ma 48,tyś km jak mogę się z tobą skontaktować? Mój email lolek744@gazeta.pl
Piter szkoda że dpf nie został wyczyszczony w maszynie do kąpieli. Może namawiaj klientów na taka usługę. Już kiedyś pisałem pod A5 z Tobą że w moim przypadku kąpiel dpf pomogła w 100%