Maszyny Używane 👉 Fendt 936 [Korbanek]
Zapraszamy na naszą stronę główną: https://www.korbanek.pl/
Znajdź NAJTAŃSZE maszyny używane: https://www.korbanek.pl/maszyny-uzywane?items_per_page=96
Zobacz nasz Facebook: https://www.facebook.com/KorbanekMaszynyRolnicze/
ZADZWOŃ do nas +48 512 721 512
Zobacz Fendt 936 i wiele innych w atrakcyjnych cenach
Kombajny ROSTSELMASH:
5 najtańszych kombajnów w Polsce https://youtu.be/hRih_Wql9XA
TORUM 770 – https://youtu.be/xi0861GBPsY
TORUM 770 w polu -https://youtu.be/EqrAhFatbCY
TORUM 770 w kabinie – https://youtu.be/Xou0nHhD-Vw
TORUM 770 – https://youtu.be/gMtNRmIy_30
TORUM 770 – https://youtu.be/-VOEQONn5AQ
TORUM 770 na placu – https://youtu.be/Egq0ZOgwpUA
RSM 161 – https://youtu.be/Vek794cOwJM
RSM 161 na polu – https://youtu.be/Tgao59F-Kuo
RSM 161 u rolnika – https://youtu.be/NFFcLPQGXJ8
RSM 161 z wózkiem skrętnym – https://youtu.be/njusoJo047g
RSM 161 zakup – https://youtu.be/E1kdYKgBkXA
RSM 161 kombajn przyszłości ang. – https://youtu.be/WwbPJaVeqxI
RSM 161 KOMBAJN PRZYSZŁOŚCI https://youtu.be/gXqkgnGyXl0
RSM 161 na Agrotech Kielce 2018 – https://youtu.be/Oy7lL2mfIy8
ACROS na Agrotech Kielce 2018 – https://youtu.be/Gtu4RgZijRI
VECTOR 425 u rolnika – https://youtu.be/a1E2C9kDWIA
VECTOR 425 Kombajn zbożowy – https://youtu.be/kg4qFuDBYZo
VECTOR 425 – https://youtu.be/gT4BGZ27ol0
VECTOR 425 na polu – https://youtu.be/w7cc_kZ1ikw
NOVA 330 z przystawką – https://youtu.be/umtuExX_J64
NOVA – https://youtu.be/Myg20MiCoX8
NOVA 330 – https://youtu.be/TG12FejlTxg
NOVA 330 kosi owies – https://youtu.be/i4P-0UQQ8bk
NOVA 330 na Agrotech Kielce 2018 – https://youtu.be/rZ62NzL5thU
KOMBAJN NOVA 330 – PREMIERA – https://youtu.be/BABwxUwIvYk
Pełna paleta kombajnów ROSTSELMASH – https://youtu.be/wM7laescEMQ
RSM 161, Acros i Vector – https://youtu.be/q2YCk9tISYU
RSM 161, Acros I Vector na pokazach – https://youtu.be/7QEL9cffUzc
Prezentacja fabryki kombajnów ROSTSELMASH w Rostowie – https://youtu.be/6DbQzpdL93o
Sieczkarnie ROSTSELMASH:
RSM F2650 – SIECZKARNIA PRZYSZŁOŚCI – https://youtu.be/DvFLXItC5D0
Ciągniki ARBOS:
Seria P5000 – https://youtu.be/X0IC_javPv0
ARBOS 5130 z Włoch – https://youtu.be/F2yfZS8ujho
ARBOS 5130 z pługiem – https://youtu.be/TR-_mG8IWSw
ARBOS 5130 – https://youtu.be/e9P-vNb2bRM
ARBOS 5130 z Rabe – https://youtu.be/Wt-n7uv3H4k
ARBOS 5130 wypowiedź klienta – https://youtu.be/K-4L74SHJpE
ARBOS 5130 z pługiem – https://youtu.be/wAOSNVEkjUo
ARBOS 5130 z kosiarką – https://youtu.be/y59WeOAg6jE
ARBOS 5130 po demonstracyjny – https://youtu.be/PB4W9pwvKLs
ARBOS 5130 w praktyce – https://youtu.be/iTkZoXGiECY
ARBOS 5130 pierwszy klient – https://youtu.be/Dr0l2s46gK8
ARBOS 5130 na Agrotech Kielce 2018 – https://youtu.be/_LqYMSSNe_k
ARBOS 5115 – https://youtu.be/oXcSwsInVgo
ARBOS 5100 z Ładowaczem Hydramet – https://youtu.be/Z6eanGmNSBI
ARBOS 5100 z pługiem – https://youtu.be/-A1OvYCPIM0
ARBOS 5100 na polu – https://youtu.be/zsHdn_gKUOU
ARBOS 5100 – sianokosy – https://youtu.be/ixV6kGI85ek
ARBOS 5100 po pokazowy – https://youtu.be/IAMfw13YCjQ
ARBOS pełna paleta ciągników – https://youtu.be/hvULbKoSw2g
ARBOS pełna paleta produktów – https://youtu.be/XeJXGSz5BWI
Maszyny towarzyszące ARBOS:
Siewnik ARBOS MSD 2.0 Electro 6m siew jęczmienia 2018 – https://youtu.be/tNx_TbeKBto
Siewnik ARBOS Direkta – https://youtu.be/9lU4JR_NOrw
Rozkładanie ramy siewnika punktowego ARBOS 8-rzędowego – https://youtu.be/hokMP8EwY3A
Rozkładanie ramy siewnika punktowego ARBOS 8-rzędowego od tyłu – https://youtu.be/EYO6k9TUrgk
Składanie ramy siewnika punktowego ARBOS 8-rzędowego – https://youtu.be/F1HZ7vpScF8
Siewnik do kukurydzy ARBOS – https://youtu.be/8s7-jWNJvQw
Pług dłutowy ARBOS ROCK głębosz pogłębiacz – https://youtu.be/B4saPVZ7LRc
Pielnik ARBOS Unica 6-rzędowy – https://youtu.be/qdg4CBghSRU
Siewniki i agregaty ARBOS – https://youtu.be/-NWEPvqAXro
Ładowarki FARESIN:
FARESIN 9.60 VPS top Ładowarka – https://youtu.be/8GuPWK5EHvw
FARESIN 7.45 VPS – https://youtu.be/7yOtlU6t4YQ
FARESIN 7.35 Classic – https://youtu.be/VCEcl_UmmvY
FARESIN 7.30 Classic – https://youtu.be/DJ65hR2QGjY
FARESIN 6.26 – https://youtu.be/qv2wnN3f0SE
Sante FARESIN – właściciel fabryki – https://youtu.be/oCYSGc8G9hc
O firmie KORBANEK:
KORBANEK – jakość i doświadczenie – https://youtu.be/qTSEBpflu8k
AgroShow Bednary 2018 na stoisku – https://youtu.be/Nq-aKSklpL4
AgroShow Bednary 2018 – https://youtu.be/JKI1bQtmGZg
Agrotech Kielce 2018 – https://youtu.be/XXJVEsK01do
Polagra Premiery 2018 – https://youtu.be/Lm36A4GGbD8
Ostróda 2018 – https://youtu.be/n_X5IM7EC1U
AgroShow Bednary 2017 – https://youtu.be/dMSuGt4xWMs
#Fendt #Traktory #Korbanek .
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault
Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.
Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.
Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?
Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać
Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.
W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.
MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA
Często przedstawiany błąd systemowy.
BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU CIECZY
Czujnik Nox jest uszkodzony.
Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)
Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo
POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.
Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)
URAE ADBLUE 7.
Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.
Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.
W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!
Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.
Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.
Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.
System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
DAF
IVECO
REALULT
VOLVO
SCANIA
PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI
Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.
Norma Euro 6
CZŁOWIEK
DAF
VOLVO
RENAULT
Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.
wskaźniki
Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.
Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.
Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.
Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.
Chcemy wiedzieć, jak poszło –
Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.
Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.
tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.
Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany
Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza
Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów
Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.
Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).
Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.
Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.
Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.
Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.
Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.
Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.
Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.
Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.
Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.
W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.
Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.
Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.
Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.
Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:
Iveco
volvo
renault
scania
luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)
Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)
SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.
Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)
Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.
Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
ALE MAJĄ CENY STRASZNE
Chlopie nie umiesz prowadzić ani prezentowac ciagnika lub maszyn daj sobie spokuj bo zniechecasz ludzi
Więcej luzu mniej marketingu i będzie lepiej. Do chłopa trzeba prosto z mocnym przekazem 😉 zarazić wręcz
Paweł proponował bym trzymać mikrofon bardziej bliżej twarzy
Macie jakiegoś ursusa na sprzedaż ??
Piękny ten Fendt ♥️
Fendt
fendy piękna sprawa
zobacz rewelacyjne ceny tych maszyn: https://www.korbanek.pl/maszyny-uzywane?items_per_page=96
Ale cacko
Będzie orezentacja tych 716 ?
A ile on kosztuje?
Niemiecki rolnik płakał jak sprzedawał 🙂
Miałem takiego fendta
Bodajże na Olx jest(był) fendt gdzie przy 4000 mth wymieniony silnik a więc i ,,króla" w krótkim czasie można zajeździć
korbanek super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wez zblizenie na rok opony anie gadasz o jakims prawie
Ty to stare stare
A dlaczemu teraz fendy nie robią na skrzynie biegów manualne
xD pewnie tak samo jak z claasem pospawane przednie mosty a przy małej wtopie ciągnik rozerwany
Koledzy takie ciągniki z zachodu mogą mieć dużo więcej godzin a wyglądać jak nówka. Widziałem na własne oczy 8 letniego Johna z folią na siedzeniu i gumkami na oponach z przebiegiem 6700mth. Ciągnik pracował w holandii przy deszczowni. Całe dnie na pełnych obrotach i podpięty Wom a reszta wygląda jak nówka
Albo to jest nowa maszyna albo korbanek bedzie kolejnym mistrzem robienia nowego ze starego 🙂 Zbuczyn i okolice sie chowaja jesli to faktycznie jest używka w co watpie. Spójrzecie na TUZ-y zaczepy wszystko wymalowane albo nie uzywane, stopnie wejsciowe, próg drzwi itd.
Pytanie co za debil kupuje taki ciągnik aby go sprzedać po 2500 motogodzin
Król ciągników!😍
Fajnie kupić sprawną używaną maszynę oby taniej a nie różnica po między nowa a używana jest kilka tyś bo to by był żart
Myślę że mniejsze też będą
Chyba ktoś nim jeżdził tylko do kościoła 🙂
Mnie smuci, że tak się podniecają ludzie zachodnim sprzętem. Rolnicy mają ogromne życzenie aby konsumenci wykazywali się patriotyzmem gospodarczym i brali wszystko co z naszych wsi pochodzi ale sami to już się nichętnie patriotyzmem gospodarczym wykazują.
A serce to nie silnik? Bez silnika ten wyświetlacz z pstryczkami by nic nie dał.
Na pierwszy rzut oka widać ze podstawili nowy ciągnik i myślą ze ludzie są tak durni że nie dostrzega ze to wcale nie jest używany sprzęt.
nie możliwe aby ten ciągnik miał 2500 mtg chyba że wszystkie elementy podnośnika i zaczepu zostały wtórnie pomalowane, założone nowe opony, ponaklejane naklejki czy choćby jakimś cudem kompletnie wyczyszczono wnętrze… według mnie to postawiony nowy ciągnik tylko po to by zareklamować te ,,nowe" maszyny
mikrofon by się przydał.
Wynajem też będzie w ofercie?
Nie uważam korbanka. Ale reklamę potrafią zrobić
Bardzo ciekawy pokaz !
Ps nigdy bym nie powiedział że ten ciągnik ma 2500 mtg wygląda jak by dopiero z fabryki wyjechał 🙂
Arbos chyba nie idzie!