Led vs Zwykła Żarówka – Brat Zabrał Mi Pług!
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault
Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.
Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.
Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?
Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać
Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.
W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.
MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA
Często przedstawiany błąd systemowy.
BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU CIECZY
Czujnik Nox jest uszkodzony.
Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)
Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo
POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.
Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)
URAE ADBLUE 7.
Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.
Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.
W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!
Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.
Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.
Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.
System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
DAF
IVECO
REALULT
VOLVO
SCANIA
PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI
Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.
Norma Euro 6
CZŁOWIEK
DAF
VOLVO
RENAULT
Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.
wskaźniki
Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.
Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.
Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.
Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.
Chcemy wiedzieć, jak poszło –
Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.
Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.
tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.
Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany
Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza
Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów
Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.
Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).
Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.
Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.
Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.
Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.
Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.
Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.
Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.
Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.
Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.
W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.
Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.
Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.
Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.
Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:
Iveco
volvo
renault
scania
luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)
Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)
SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.
Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)
Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.
Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Szoko daj link do tych lamp
gdzie kupiłeś te szperacze?
Jestes super rob tak dalej
na dzień dobry zabrany dowód rejestracyjny 😂🤣🤣
Gdzie dostałeś te pasujące ledy?
Radia nie zaklucają 🤔
Tam raczej była żarówka pgj13 a nie h3 😀 zwróć uwagę czy przy dużej liczbie żarówek, lamp led będzie ci działać radio bo te tanie chińskie ledy to robią spore zakłócenia
Ten płaskownik to za słaby na noże trzeba było kupić kawałek blachy hardox to sie tak nie wytrze szybko. Pozdro
Mogliście ten brakujący kawałek wyciąć tak by wypełnić ten dodatkowy ubytek i byłoby wszystko z jednego kawałka bez dodatkowych blach po bokach.
Siemano…. szoko cholera fotel Ci w Magnumie piszczy czy to bieda obecnych czasow??? 😉 Pozdrawiam
Różnica kosmiczna normalnie przestrzeń 🔥
Brak smaru
Doprowadzenie ugorów do kultury to kilka lat skakania w fotelu, bronami 20 zazwyczaj 6 razy bronujemy przed siewem żeby to w ogóle dało się kosić
Nowy case a już piszczy
Podrzuć link do tych lamp ledowych? Jaka ich moc?
Można link to tych szperaczy?
Kurczę ale skrzypi fotel, ja bym Bie wytrzymał 😅
Nasmaruj fotel w magnumie. Nie da się tego słuchać
Kurde ale fotel skrzypi
Siema
Zrób film o wszystkich twoich maszyna. Wydaje mi się że duzo oso chcialo by zobaczyc co tam posiadasz
Witam. Podaj proszę link do żarówek
M tech led polecam (dioda osram), kupiłem tańsze o połowe od konkurencji rok swieci jak narazie bez problemów, pozdrawiam
Super kolejny nowy odcinek szoko fajnie się ogląda Twoje filmy idzie wam robota jak zawsze pozdrawiam ciebie szoko i wszystkich widzów serdecznie 😏👊😏
Gówno nie ciągnik za takie pieniądze i ci fotel skrzypi ? A tak zachwalasz 😃Chciałoby się powiedzieć sroncase
Dla lepszego efektu Szoko polecałbym Ci jeszcze wypolerować wszystkie klosze tak aby przepustowość światła była jak największa. W tej chwili jest różnica aczkolwiek efekt może być sporo lepszy 😁
jak prawie spałeś w Pumie to nie zmieniłeś na LEDy 😅 mówiłem już Ci dawno przy okazji jakieś nocnej orki, że w tej Pumie oświetlenie jak dobre lampiony na roratach 💪 A teraz to jo! Ps. fotel w magnumie jak w moim 5R – premium 🙈
Byś fotel posmarowsl
Ale może ze zwykłej blachy? To da rade taka zwya blacha jest nic nie warta to już hardox lepszy
Co tak skrzypi w tym magnumie?
Agro Mafia Mejznerzyn z Lubelszczyzny ,Pozdrawia 😉
Szoko co ci tak piszczy?
Ile lumenów mają te lampy?
Gdzie można dostać takie lampy do maski?
szoko przepoleruj lampy dodatkowo oraz wstaw porzadne ledy do reflektorów głównych philips x treme led h4
Szoko, daj troszkę oliwy na ten fotel😂😂😂😂😂😂 Nowe a już skrzypi. Pozdrawiam!!!
Na baterie jest sposób. Ładowarka i dodatkowe baterię. Ja nam 3 szt.😉
Chyba będzie jakaś budowa bo piachu kupa i pustaki już stoją 5:36
Ja też tylko na ledach różnica ogromna. Pozdrawiam
Ledy tylko jako szperacze boczne ? zakładaj wszędzie, dosłownie wszędzie – przód, obrysówki tuż przy kabinie, a przede wszystkim w dachu przód i tył, uwierz, że nie pożałujesz !
p.s. spoleruj cały klosz szperaczy i przednich, gdyż jest żółty, matowy i zakamieniony, będzie świecić jeszcze lepiej ! jak już polerujesz to przeglądnij wszystkie lampy, także mogą być żółte, a nie przezroczyste
Czekałem na nowy odcinek, i czekam na następny odcineczek od szoka.
Pozdrawiam
Co tam szoko budujęsz
😭😭😭😢😢😢😢😢😢😢
Led to jest baja . Jak zamawiałem pierwsze ledy do ciągnika to było w domu gadane a po cholere to , to się do niczego nie nadaje . a teraz jest tylko zamów ledy . już nawet jumz na ledach śmiga 🙂
Szoko h 4 lub h 7
Spróbuj osram 200 % i tam dobierasz jak bardzo zimne mają być. Legalne żarówki,
Jak założysz Led h 4 to nie jest już homologacji u nas w kraju
Szoka smaru pod siedzenie brak ? Że tak piszczy 😀
Według mnie żarówka lepsza bo Led odbija kurz często i nic nie widać