KU PRZESTRODZE !👉Brudne paliwo powodem awarii 👉po naprawie badamy moc na hamowni [Korbanek]
Czy brudne paliwo może zniszczyć silniki ? 📞 618950302 SERWIS
💲CENY ciągników: http://bit.ly/32mZemu
🤑CENY CZĘŚCI http://bit.ly/2wWkmo3
☎️ZADZWOŃ do nas 📞 513600630 lub 📞 512721512
👀Strona www.KORBANEK.pl:http://bit.ly/2VfZuC7
👭Facebook: http://bit.ly/39V7RHr
🐤Twitter: http://bit.ly/391U7ed
📷Instagram: http://bit.ly/39X4obv
🎦LinkedIn: http://bit.ly/2IVYlsa
Kierownik omawia naprawę ciągnika Massey Feguson, powody awarii i sposób na sprawdzenie czy naprawa jest skuteczna. Kierownik opisał usterki w traktorze i jak zostały naprawione. Problemy z silnikiem wymagały głębszych napraw i aby stwierdzić czy się udały postanowiliśmy zmierzyć moc na wałku WOM przed naprawą i po niej. Okazało się że ciągnik uzyskał bardzo dobry wynik mocy na hamowni po naprawie co upewnia że rolnik będzie mógł w 100% wykorzystać potencjał ciągnika po naprawie.
✅Kombajn ROSTSELMASH (Ростсельмаш):
NOVA vs New Holland http://bit.ly/2V8nrLQ
NOVA żniwa w śniegu http://bit.ly/2T9z7eN
NOVA w kukurydzy http://bit.ly/38WdDZy
NOVA za Claas opinia rolnika http://bit.ly/2PvceS3
NOVA i Bizon http://bit.ly/39UnUoV
NOVA w żniwa http://bit.ly/2wGmhx3
NIVA vs Bizon http://bit.ly/2VdSd68
NIVA w trudnych warunkach http://bit.ly/37Obc9O
VECTOR vs Tucano http://bit.ly/2SSBcgh
VECTOR vs New Holland http://bit.ly/2T7Wvcm
VECTOR opinia rolnika http://bit.ly/2v9brPr
VECTOR w ekologicznych uprawach http://bit.ly/2Vcu9Ar
VECTOR opinia rolnika o spalaniu http://bit.ly/2PfcqVc
VECTOR kosi kukurydzę http://bit.ly/2v6xg2c
ACROS w uprawach ekologicznych http://bit.ly/37OzeBx
ACROS najbardziej popularny http://bit.ly/2PemFJu
ACROS ile pali http://bit.ly/2T6OQuT
ACROS w kukurydzy http://bit.ly/2vTXNjh
RSM161 zbiera pokos http://bit.ly/3c1IKob
RSM161 opinia rolnika http://bit.ly/3bWYXLq
RSM161 opinia użytkownika http://bit.ly/2T8AbPJ
RSM161 nowoczesny kombajn http://bit.ly/39W8kcm
TORUM vs klawiszowiec http://bit.ly/3bUPVid
TORUM kosi zboże http://bit.ly/38PhFCV
✅Sieczkarnia ROSTSELMASH (Ростсельмаш):
2650 RSM http://bit.ly/38Ruxbp
RSM F2650 – SIECZKARNIA http://bit.ly/2HNTadn
✅Ciągnik ARBOS (Traktor):
ARBOS 2035 vs Ursus http://bit.ly/2T8D03h
ARBOS vs John Deere u Kuli http://bit.ly/32gxcJr
ARBOS 5130 vs Ursus 1634 http://bit.ly/2uXQxD6
ARBOS vs John Deere 6620 http://bit.ly/2v72Rkk
ARBOS Advanced 136 KM http://bit.ly/2PgVPjR
ARBOS 5130 orka http://bit.ly/3bYHzWK
ARBOS vs New Holland http://bit.ly/2HM2zCb
ARBOS vs John Deere 6930 http://bit.ly/2PaKjXh
ARBOS vs Fendt http://bit.ly/38WOsGg
ARBOS za Ursus http://bit.ly/2T3VBxy
ARBOS Global vs Advanced http://bit.ly/32mst9c
ARBOS 5100 http://bit.ly/2v6AbYJ
ARBOS opinia rolnika http://bit.ly/2Pg1czP
ARBOS vs Massey Ferguson http://bit.ly/39SufkT
ARBOS opinia test http://bit.ly/37Q7lJe
ARBOS vs MF vs JD http://bit.ly/2V90nwu
ARBOS ciągnie 6 skib http://bit.ly/2SPrL0Z
ARBOS ciężka orka http://bit.ly/2HOEZ7Y
ARBOS 5130 opinia użytkownika http://bit.ly/2HOeYp3
ARBOS test spalania http://bit.ly/38RfjDu
ARBOS opinia rolnika http://bit.ly/2PddCbt
ARBOS vs Ursus c 360 http://bit.ly/2SO2Hr2
ARBOS traktor komunalny http://bit.ly/39O0cL8
Rolnik Szuka o ARBOS http://bit.ly/38PxNEd
✅Maszyny towarzyszące ARBOS:
Siewnik ARBOS MSD 2.0 Electro 6m siew jęczmienia http://bit.ly/2wFfbZx
Siewnik ARBOS Direkta http://bit.ly/2umNFzh
Siewnik do kukurydzy ARBOS http://bit.ly/2vZoKC0
Siewniki i agregaty ARBOS http://bit.ly/2VcBQqn
Rozkładanie siewnika punktowego ARBOS http://bit.ly/38RitXU
Rozkładanie ramy siewnika od tyłu http://bit.ly/37PbuNF
Składanie ramy siewnika punktowego ARBOS http://bit.ly/2HIwlb0
Pielnik ARBOS Unica 6-rzędowy http://bit.ly/2SS27Zr
✅Ładowarka teleskopowa FARESIN:
FARESIN 6.26 Opinia Rolnika http://bit.ly/38Qoow5
FARESIN 6.26 http://bit.ly/2Pi5OFz
FARESIN 7.30 Classic http://bit.ly/2vSsq8W
FARESIN 7.35 Classic http://bit.ly/2ukbCqL
FARESIN 7.45 VPS http://bit.ly/2v6HmA9
FARESIN 9.60 VPS top Ładowarka http://bit.ly/32ol8pt
Sante FARESIN – właściciel fabryki http://bit.ly/2Ta1tp9
✅KORBANEK Naprawia (mechanik pracuje):
5 najczęstszych awarii ciągnika MF http://bit.ly/39WAUuh
34 000 godz Massey Ferguson http://bit.ly/38QNOdf
KU PRZESTRODZE ! Ciągnik skarbonka http://bit.ly/37RPuBT
OSZUSTWO-kupił 6 lat STARSZY kombajn http://bit.ly/2wErxRI
Fendt BLACK BEAUTY 936 http://bit.ly/3bYz6CJ
Sprawdzenie prawdziwego przebiegu traktora http://bit.ly/2ukwbU0
Kosztowne Usterki Fendt http://bit.ly/2um3Ahf
Zapchany filtr i wycieki MF http://bit.ly/2Ve3zaf
Niezależny serwis u Korbanka http://bit.ly/32gnMNS
Awarie silnika John Deere w Claas http://bit.ly/2Pi7ZJn
Naprawy z przygodami Massey Ferguson http://bit.ly/38QsAfj
10 faktów o KORBANEK [HISTORIA firmy] http://bit.ly/37Lo40l
Najbardziej UDANY ciągnik Fendt http://bit.ly/3ckD6xU
Nie spal Fendt od turbo sprzęgła http://bit.ly/3aakkqX
Kubota i koszmarna regulacja luzów http://bit.ly/2uDtltz
AWARIE Fendt 824 SKRZYNIA http://bit.ly/2VweWdy
#MechanikPracuje #KorbanekNaprawia #Korbanek
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Czym dokładnie jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.