Kontrola poziomu płynu LDS Citroen C5 III
Procedura kontroli poziomu płynu hydraulicznego (LDS) Citroen C5 III X7.
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault
Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.
Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.
Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?
Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać
Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.
W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.
MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA
Często przedstawiany błąd systemowy.
BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU CIECZY
Czujnik Nox jest uszkodzony.
Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)
Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo
POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.
Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)
URAE ADBLUE 7.
Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.
Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.
W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!
Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.
Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.
Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.
System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
DAF
IVECO
REALULT
VOLVO
SCANIA
PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI
Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.
Norma Euro 6
CZŁOWIEK
DAF
VOLVO
RENAULT
Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.
wskaźniki
Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.
Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.
Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.
Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.
Chcemy wiedzieć, jak poszło –
Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.
Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.
tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.
Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany
Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza
Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów
Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.
Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).
Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.
Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.
Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.
Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.
Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.
Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.
Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.
Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.
Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.
W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.
Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.
Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.
Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.
Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:
Iveco
volvo
renault
scania
luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)
Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)
SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.
Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)
Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.
Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Spokojnie mozna wykonać to bez interfejsu i odpinania aku.
Spokojnie mozna to wykonać bez interfejsu i bez odpinania aku.
Czy na pozycji 'Do jazdy' mierzymy na włączonym czy wyłączonym silniku?
bardzo cenny materiał, dziękuję
please make subitles for this video 🙂
witam jakies ukryte opcje w citroenie c5 III X7
Byłem w serwisie nie podłączali pod nic opuścili do końca i dolali z tego co widziałem to zakryło sitko pojechałem do 2 powiedzieli że poziom płynu jest ok czy może mi ktoś powiedzieć czy zabieg był wykonany poprawnie
Mógłbyś dopowiedzieć jeszcze, po komunikacie o odłaczeniu zapłonu, i odłaczeniu akumulatora, robimy i zatwierdzamy w lexi, czy najpierw zatwierdzam i ide odłaczyć? Czy potem po podłaczeniu akumulatora i po uruchmieniu auta, samo sie podniesie do pozycji normal ?
Czy pomiar trytytka odbywa się na włączonym silniku?
класс !
U mnie jak odpuściłem ciśnienie to ze zbiornika lds normalnie mi plyn się wylał. Na koniec procedury mam mniej tego plynu niż jest u Ciebie.
A i zawieszenie nie przechodzi w najwyższy poziom serwisowy. Pompa pracuje ale nie podnosi.
były zapytania o odłączenie akumulatora?? tez sie podpinam do tematu 🙂
Hej czy po wypuszczeniu ciśnienia muszę odłączyć aku i czy później podniesie się sam po odpaleniu ? 🙂 pytam bo robię to uniwersalnym testerem i jest tylko opcja wypuszczenia materiał pierwsza klasa 😉
No fakt ze trzeba przyspieszyć wideo.. Sie zaoszczędzi życia..
Witam po wszystkim trzeba odłączyć akumulator?
Cześć. Póki nie mam jeszcze Diaga… Kolego to sprawdzenie poziomu opaską zaciskową to robiłeś na poziomie 0 do jazdy czy może -1 czyli na glebie z przycisku w aucie?
Dzieki zafilmik prosze podaj jak sie ustawia zawieszenie jak samemu wyregulawac
DZIĘKI ZA INSTRUKTARZ pozdrawim.
W serwisie ASO obniżyli zawieszenie na maxa, Odkręcili korek i tyle. Nie podłączali pod Diagboxa, tak samo robili w serwisie który tylko i wyłącznie zajmuje się Citkami. Posiadam c5 x7 więc już sam nie wiem co myśleć.
what suspension do you have ?
Witam! Podczas spuszczania ciśnienia diagboxem wyrzuciło duzo oleju ze pod autem mokro. Co to za przyczyna ?
Bardzo dobre wideo . Mam pytanie czy w cytrynce 2 generacji (tzn 1 po faceliftingu, 2006r) sprawdzenie poziomu tego plynu polega na tym samym co w tej wersji? Pozdrawiam.
Witam, przy poziomie 0-do jazdy mam 4,5cm wg miarki, powinienem odsączyć czy mieści się w granicach normy?
to jest citroen 2, 3 jeszcze nie powstało
Cześć mam pytanko w jakiej pozycji mierzysz ilośc płynu tą miareczką? W pozycji -1? Ja przy zgaszonym silniku i pozycji -1 mam ok 5,5 cm płynu czy to poziom prawidłowy? Przy czym sitko jest suche zupełnie. Proszę o poradę 🙂
Witam Mam pytanko Może pomożesz 🙂 Mam ten interfejs widzę jak spuścić ciśnienie z układu a jak pozniej po sprawdzeniu poziomu powrócić do odpowiedniego ciśnienia ?? Wytłumaczyłeś jak je usunąć a jak je tam dostarczyć I jeszcze jedno mam pytanko Jeśli mam auto opuszczone za pomocą tylko i wyłącznie przycisków i wtedy widać płyn to mam go za dużo Tak ? I o ile jeśli można wiedzieć i czy to może być przyczyna ze auto po wciśnięciu najwyższego poziomu nie pokazuje jego osiągniecie ? Pompa cały czas pracuje wtedy a układ jest na 100% szczelny. BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNY !!
What software is this and where can I find it? Could you tell me please?? thank you
Kurcze ten patent z trytytką świetny… Po wizycie u mechanika wiem, że poziom LDS jest ok, ale muszę monitorować czy mi gdzieś nie ucieka. Już się zastanawiałem jak ja to zrobię bez Lexii, a tu proszę … Trytytka 😀
Love the flashing Do not install Windows 10 message at the top :))
nie mogę odkręcić tego korka… Jest jak zapieczony, miał ktoś taki problem?
witaj mam pytanie odnośnie zmiany koloru i zmętnienia płynu LDS który zauważyłem u ciebie a u mnie jest podobnie. jak myślisz czy ma to znaczenie w eksploatacji zawieszenia.
super sie ciebie sluchalo… po ustawieniu predkosci odtwarzania na 1.5
Mam pytanko czy dla całkowitej wymiany płynu LDS należy odpowietrzyć układ : jak to mówi instrukcja podać ciśnienie 0,5 bara do zbiornika LDS ? oraz czy przy całkowitej wymianie płynu LDS należy go najpierw obniżyć diagbox'em do położenia najniższego serwisowego i wtedy odkręcić koło i zdemontować i zlać płyn ?
świetny tutorial. Ja swoim citroenem c5 mk1 zrobiłem 300 tysięcy kilometrów z jedną wymianą płynu. Poza tym nic nie robiłem. Zastanawiam się czy tyle przejadę moją nową C5 Tourer. Jesteś pracownikiem serwisu citroena?
świetny tutorial. Ja swoim citroenem c5 mk1 zrobiłem 300 tysięcy kilometrów z jedną wymianą płynu. Poza tym nic nie robiłem. Zastanawiam się czy tyle przejadę moją nową C5 Tourer.