Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Koniec bezkarności kierowców z Europy Wschodniej | Czy transport ma problem z Ad-Blue?

Koniec bezkarności kierowców z Europy Wschodniej | Czy transport ma problem z Ad-Blue?



GITD chce wziąć się za kierowców z Europy Wschodniej. Czy sprawiedliwości stanie się zadość?
List żony kierowcy przeczytasz tutaj: http://bit.ly/2nyBryK

Podobał wam się odcinek?
Kliknijcie SUBSKRYBUJ, a na pewno nie ominie was kolejny odcinek 🙂

Obserwuj nas również na:
FB : http://bit.ly/transINFO
Transplace: http://bit.ly/TransplaceTransINFO
Twitter: http://bit.ly/TransINFO_Twitter

——————————————————————————————–

Redakcja:
Scenariusz – Łukasz Maślanka
Prowadzenie – Ewelina Bukowska
Nagranie, montaż, udźwiękowienie – Grzesiek Górecki
Oprawa YouTube – Hanna Okólska

——————————————————————————————–

W odcinku wykorzystano nagrania z następujących źródeł:
– http://bit.ly/2ohRzSm
– http://bit.ly/2ohMBoF

Źródło miniatury filmu:
– http://bit.ly/2oi5nOn

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

18 thoughts on “Koniec bezkarności kierowców z Europy Wschodniej | Czy transport ma problem z Ad-Blue?

  1. Ekolodzy to terroryści. Ja na nich mówię ekoterroryści. To twór powstały w latach osiemdziesiątych. Tworzyli to w większości przypadków ex hipisi. Schyłek zimnej wojny spowodował że stali się bezużyteczni. Amerykanie czując na karku, nieświeży oddech konkurenci z Europy postanowili spowolnić europejską gospodarkę przysyłając ich tu. Sami pozbyli się kłopotu a nam wrzucili zgniłe jajo. Pomysł zresztą zgapiony z Rosjan.

  2. DPF i Adblue to najgorsze co w temacie motoryzacji można było wymyślić. Niedługo tak zepsują wszystkie samochody z dieslem, że jak się rozkraczy na drodze z powodu awarii jakiegoś ekologicznego wynalazku, to jedyne co będzie się opłacało to na złom i kupić nowy. Obym tych czasów nie dożył.

  3. I brawo dla producentów emulatora AD-Blue! Przestańmy w końcu pozwalać robić z siebie durni. AD Blue to roztwór wodny mocznika, czyli mówiąc najprościej-szczochy. Redukcja tlenków azotu w transporcie to sprawa marginalna dla środowiska, natomiast konkretne zyski dla koncernów chemicznych dzięki zagospodarowaniu odpadu produkcyjnego. Przecież to hipokryzja najczystszej wody ponieważ koncern produkujący AD Blue wypuszcza do atmosfery tyle tlenków azotu przy produkcji kwasów że to co produkuje transport to są promile. Do tego należy dodać huty, elektrownie i wszystkie inne procesy technologiczne wykorzystujące procesy spalania w wysokich temperaturach włącznie ze spawaniem. Są przecież paliwa alternatywne nie emitujące tylu zanieczyszczeń a sprawdzone i gotowe do użycia, dlaczego nie idziemy w tym kierunku? Odpowiedź jest oczywista i znana 🙂 Petrodolar czyni cuda:-)Podobnie rzecz ma się z miłośnikami literatury fantastycznej wieszczącymi rychły zmierzch zawodu kierowcy i zastąpienia go… czym? Robotem? Zdalnie sterowanymi pojazdami? Jak by taki fantasta przyjrzał się całemu aspektowi transportu to może jakieś połączenie międzyneuronowe by zaiskrzyło że kolej jest dużo bardziej podatna na automatyzację choćby z racji sztywno określonej drogi po jakiej się porusza, ale jakoś nie zauważyłem masowych zwolnień maszynistów. A jeśli mówimy o kierowcach ze wschodu to dlaczego nasza Policja czy krokodyle nie stosują sprawdzonych metod z zachodu? Starsi kierowcy na pewno pamiętają czasy jak kierowcy spali pod ciężarówkami bo policja hiszpańska zabrała dokumenty i kluczyki od auta zostawiając adres komendy i zwracali to po wpłaceniu należności za mandat?Pomogło? Chyba tak, bo teraz polski kierowca na zachodzie to nie ten sam co w kraju 🙂
    Pozdrawiam redakcję i komentatorów.

  4. Ad blue niech po prostu działa -Znamy metody producentów na postarzanie podzespołów.
    czujnik jeden 3 tyś, pompa 3 tyś, podłączenie do kompa 500zł na dzień dobry, kończy się na 10 tyś. emulator 200 zł . W Euro 6 po awarii ad-blue pojedziesz 100 km potem stoisz i wzywasz serwis ,części brak, ładunek też czeka ,kontrahent nie będzie czekać ,znajdzie inną firmę.

  5. Proponuję koszulki,chusteczki,czapeczki,itp. z napisami: "Jeżdżę bez magnesu","Jeżdżę bez emulatora","Uwaga trzezwy kierowca",Jestem czysty"(nie jadę na amfie) możliwości jest wiele.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!