Jakie mamy OPCJE NAPRAWY silnika, CZYLI ROZWIERCONY BLOK SILNIKA DEUTZ TCD 2012 L06 4V
Subskrypcja jest głupia ale potrzebna… merytoryczna część w innym dłuższym vlogu… mam kilkanaście filmów takich „krotkich …
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Czym dokładnie jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.
Siema Kamil, kupiłem silnik f3l912 i komuś kopły śruby głowicy w bloku. Czy jest szansa żebym dostał Twojego e-maila na którego posłałbym fotki i zerknął byś swoim fachowym okiem co o tym myślisz? Pozdrawiam
#Niezależny Serwisant mógłbys przedstawić swoją opinię jak powinien wyglądać proces docierania silnika po remoncie silnika? Czyli – jaki czas do jakich obrotów, na jałowym czy w warunkach zmiennych. Z góry dziękuję za odpowiedź! Myślę, że przydał by się filmik poroszajacy ta kwestie, bo jest 1000opini.
Takie małe pytanie? Dlaczego nie przeprowadzono obróbki wytaczania cylindrów na pierwszy lub drugi szlif w tym silniku. Z tego co wiem takie rzeczy robi się z powodzeniem w blokach silników samochodowych.
Może to dziwne ale mam pytanie : po co ktoś robi silnik monolityczny – czy on jest jakiś lepszy od tego na tulejach?
Masz głowę do napraw niejeden serwis może pozazdrościć 👍👍👍
@Niezależny Serwisant można prosić o jakiś kontakt do Ciebie ?
Witam, Panie Kamilu. Jest możliwy jakiś kontakt?
Koebanki przy was to dziady tylko patrzą jak by ludzi naciągnąć.
https://youtu.be/8FKjCASvPoQ
Wydaje mi się że to tulejowanie silnika jest za wcześnie zrobione. Jeszcze ze dwa naprawcze mógł ten blok zaliczyć a potem takie rozwiercanie. Dla mnie to powoli robi się przerost formy nad treścią. Wiedzę i talent Pan ma, ale widzę już kombinowanie. Można było ten silnik taniej naprawić na tym etapie użytkowania. Chyba, że chodzi o to by pokazać, że się da.
Elegancko 👌👊
te fendy powinny miec silniki od bmw e38 3,5 v8 i dzida dla biedniejszego rolnika w LPG )))
Witam. 150⁰ kąt regulacji zaworu to 0.50 szczelinomierz a 90⁰ to 0.30 w silniku tcd2013l062v Pozdrawiam
Korbanek płakał jak oglądał ☺️ brawo Kamil ✌️
Tomasz73
Robiłem w tym roku podobnie w Casie na silniku Cumins 6BT59. Najpierw nad wymiary poszły w zamienniku, po 3 godzinach stopiło jeden tłok i 3 zatarło. Prawdopodobnie wina pierścieni, bo brakowalo 3 litry oleju. Potem oryginały Cumins z serwisu. Ale serwis bardzo nalegał na nominały i wszędzie były wstawione tuleję. Pewnie jest coś na rzeczy z tymi blokami.
Witam. Chyba mogę przyznać, że silnik Deutz sześciocylindrowy jest nieudany konstrukcyjnie z powodu monolitycznego bloku. W starszych wersjach był silnik MAN i teraz w obecnie produkowanych ciągnikach Fendt powróciły te silniki.
Ma się konkretną tokarko frezarkę to można cuda zdziałać. A jak w takim z przegrzewaniem się? monolit trochę lepiej oddaje temperature czy to nie ma różnicy
Pokrywę z piachu można było umyć przed zakładaniem
Wszystko fajnie ale czy po takim zabiegu nie będzie wywalać uszczelki pod głowica czy wtedy przychodzi jakas inna Uszczelka nie ukrywajmy powstała w cudzysłowie szczelina między blokiem a tuleja ,? Czy coś takiego producent silnika przewiduje ???
Co sądzisz o silnikach Valtry t4 sisu 66 i 74 LFTN-D5. Znasz może ich zalety/wady?
Prima sort robota jak to mówi Pan Gienio rolnik z podlasia👍😃
to tego agromazury już naprawiony xd
Z silnikiem Fiata NEF w NH T6 i Maxxumie też tak można zrobić?
A ja byłem przekonany że ten silnik ma tuleję znajomy ma Deutz Fahr m 610 z 2010 r tylko że 12 zaworów czyli tam też jest monolit? Robota prima sort 💪 ja jak nagrywam to też różnie wrzucam częściej łącze je w całość i wychodzi później pół godziny film takie krótkie relację też są bardzo fajne😁 pozdrawiam i czekamy na więcej