Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Jakie kary za brak przerejestrowania samochodu? (30 dni)

Jakie kary za brak przerejestrowania samochodu? (30 dni)



Jakie kary grożą za brak przerejestrowania samochodu w terminie 30 dni?

FACEBOOK : https://www.facebook.com/youtubemotodoradca/
INSTAGRAM : https://www.instagram.com/motodoradca/

Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, w polu dyskusja, czy też w grupie „moto doradcy”, w innych kwestiach wspolpraca@motodoradca.tv

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

46 thoughts on “Jakie kary za brak przerejestrowania samochodu? (30 dni)

  1. Witam,mieszkam w de dosc dlugo i chce przyjechac do Polski na de blachach normalnych i jak to jest z przerejestrowaniem?sorki za bledy w pismie

  2. Mi siostrzenica porysowala tą umowe a siostra spaliła ją myśląc ze to tylko rysunek :/ teraz nie wiem co zrobic bo dawny właściciel olewa to aby wyslac zdjęcie kopji

  3. Witam mam pytanie czy muszę wyrobić nowy dowód gdy skończyły się miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym? Czy wystarczy tylko zaświadczenie że samochód przeszedł przegląd

  4. Samo ustanawianie niezliczonej ilości kar dla obywateli jest oznaką klęski prawodawstwa. Kary to zamordyzm, szeroko stosowana metoda w państwach totalitarnych. Nasze państwo rozpaczliwie szuka teraz żródeł finansowania własnych absurdalnych, populistycznych posunięć.Stąd będą nowe, wyższe kary za dotychczasowe, karalne przewinienia i nowe, karalne przewinenia, które dotychczas karane nie były. Żenujący jest wniosek Pana Moto Doradcy, z którego wynika, że to Polska a Polaków trzeba karać. Polaków nie trzeba karać. Trzeba tak stanowić prawo, żeby nie było durne w efekcie, bo Polacy to naród mądry, który doskonale czuje, kiedy ktoś chce go wydoić. Państwa cywilizowane cechuje zaufanie do swoich obywateli. Nasze cechuje bat. Jak ogólnie wiadomo reakcją na zaufanie jest sympatia i zaufanie w drugą stronę. Reakcją na bat zawsze będą próby ominięcia bata wszelkimi możliwymi sposobami. Poprawność polityczna jest cechą zacną, lecz w tym konkretnym przypadku to raczej wygląda na syndrom sztokholmski. Jak ktoś wymyśla dla nas nową karę to na boga.. nie mówcie, że to dobrze! Żadna argumentacja nie jest uzasadniona w tym przypadku. To jedynie klęska wiadomej instancji. Nic poza tym!.

  5. Czy ktoś potrafi mi odpowiedzieć na pytanie mianowicie: czy zakup i przerejestrowanie auta różni się od standardowego przerejstrowania auta jeżeli kupujemy auto zarejestrowane w kraju od osoby która nie jest obywatelem RP i jest zameldowana poza granicami Polski? Auto z polskim dowodem i z polskimi tablicami. Dachodza przez to jakieś dodatkowe opłaty?

  6. co w przypadku kiedy ktoś kupił pojazd ode mnie unika kontaktu bo nie podpisał mi umowy? kunpa i sprzedaży.

    wszystkie dane są.. pesel .. seria dowodu.. imie i nazwisko .. ale nie ma podpisu.. kupującego..

    kupujący się nie odzywa.. i nie odbiera telefonu…po 5 miesiącasch od zakupu ..nie zarejestrował pojazdu…nie płaci składek.. ja płacę…
    co jest chore.. płacę składki za pojazd którego nie mam.. i nie mogę wyrejestrować.. bo gość ucieka przed odpowiedzialnością..

    w dodatku udało mi się dodzwonić do kupującego…odebrała młoda dziewczyna.. ze śmiechem.. powiedziała że numer nie aktualny..i nie było takiej sytuacji.. nikt nie kupił pojazdu

    ja zrobiłem co mogę.. próbowałem w urzędzie.. na policji .. u ubezpieczyciela.. każdy powiedział to samo..

     nikt nie może nic zrobić..

    bez podpisu umowa nie ważna.. ma ktoś jakiś pomysł? XD

    mam łamać prawo by działać zgodnie z prawem?

    i jeszcze ktoś chce karać ludzi za to że ktoś unikał odpowiedzialności?

    jakiejś kary nie ma a ludzie jednak piszą na stronach u radców prawnych jak można udawać że nie ma problemu.:)

    przydała by się zmiana przepisów. w kwestii przerejestrowania pojazdu..

  7. Dodam tyklo jeszcze jedna rzecz kupujac auto w innym miescie zarejestrowane w innym urzedzie komunikacji przy przerejestrowaniu w twoim miescie karza ci kupic tablice, a powinno byc zaktualizowanie danych (zwykla zmiana danych wlasciciela) i byloby to juz darmowe i prostsze.

  8. Dlaczego muszę płacić za wymianę tablic rejestracyjnych? Jestem za tym żeby auto przerejestrować ale dlaczego nie mogę zostawić dotychczasowych? Przykład: Szwecja Norwegia Wielka Brytania, Irlandia… w Pl stare są cięte i złomowane.. a za nowe płaci nabywca. Ekologia…

  9. Półtora roku temu kupiłem VW Golfa i przerejestrowałem go dopiero pół roku temu, czyli rok jeździłem na blachach poprzedniego właściciela (właściwie miasta z drugiego końca polski). Policja kontroluje mnie po kilka razy tygodniowo, bo jeżdżę dużo nocami ze względu na swoją pracę. Przez ten rok i kilkadziesiąt kontroli, ani razu nikt nawet nie zapytał się dlaczego nadal mam rejestrację z innego, odległego miasta… ani razu!!! Więc o jakich karach tu mowa? A nie przerejestrowywałem ze względu na brak czasu, bo kolejki w urzędzie są takie, że jak rano o 8:00 wejdę, obsługują mnie około 14.00 – 15.00

  10. Waldku zrób proszę materiał jeśli będziesz miał potwierdzone informacje bo pojawiły się nowe okoliczności i był już czytany nowy projekt ustawy w czerwcu b.r w tym temacie.

  11. A kolejki w wydziale komunikacji straszliwe zapłace już za ten nowy dowód rejestracyjny + blachy ale nie mam całego dnia by spędzić w urzędzie powinni to jakoś rozwiązać np.żeby to można było zrobić poprostu on-line jak praktycznie wszystko w tych czasach pozdrawiam.

  12. Art. 78 pkt 2 ust. 1 PoRD w związku z art. 97 KW.
    Masz obowiazek, ktory jest uregulowany w Ustawie Prawo o Ruchu Drogowym – jw. czyli art 78 pkt 2 ust. 1.
    Niestosowanie sie do przepisów tej ustawy jest zagrożone grzywną do 3000zł zgodnie z treścią art. 97 Kodeksu Wykroczeń.

  13. A co jeśli, ktoś kupuję samochód do tak zwanego "remontu" np. Jakiegoś fajnego klasyka i nie uda mu się doprowadzić go do porządku w ciągu tych 30 dni więc go nie rejestruje…?. Podpiąć do takiego "gdybania" można też ubezpieczenie aut używanych w czasie X np. Dwa miesiące w roku jak np. Kampery, czy też ubezpieczenie samochodu uzależnione od pojemność silnika a nie MOCY..
    Pozdrawiam.

  14. Kupiłem motorower Simson w styczniu z innego wojewodztwa, jezdzilem do wrzesnia dopoki babka nie zajechala mi drogi, przy wycenie itp ubezpieczalnia nie robiła żadnych afer, kolejny przykład to kolejny sim zakupiony w listopadzie 2017, nie przerejstrowalem, w pazdzierniku zgubiłem tablice rejestracyjną no i już trzabyło przerejstrować, w moim wypadku to jest martwy przepis

  15. Jeździłem nieprzerejestrowanym motocyklem przez 5 lat , miałem nie jedna kontrole i nigdy nie dostałem z tego powodu mandatu. Chociaż muszę zaznaczyć że policja miała niejednokrotnie do tego problem ale sumasumarum brak mandatu.

  16. Nie ma takiego czegoś jak przerejestrowanie samochodu w ciągu 30 dni – jest natomiast obowiązek zmiany danych właściciela pojazdu w ciągu 30 dni , informacja o tym jest nawet w dowodzie rejestracyjnym. Policja może zatrzymać dowód rejestracyjny za niezgodność danych ze stanem faktycznym , z praktyki – zostałem tylko pouczony o tym ze trzeba uaktualnić dane w dowodzie rejestracyjnym ale dowód nie został zatrzymany.

  17. Problem jest taki ,że żeby przerejestrowac samochód trzeba się dostać do wydziału komunikacji. A tam kolejki. Już trzy razy podejście robiłem. Zapisy na miesiąc do przodu. A z przewidywalnoscia mojej pracy roznie

  18. Każą nam przerejestrowac auto w 30 dni ale nie pozwalają na przerejestrowanie pojazdu bez ważnego badania technicznego….. A nawet musi być przegląd wazny więcej niż 14 dni. Kupując samochód z uszkodzonym silnikiem bez ważnego przeglądu nie przerejestruje a naprawa może zająć trzy miesiące… gdzie logika???

  19. uwazam ze tablica powinna byc jedna od pierwszej rejestracji do zezlomowania.ale ludzie jeseli kogos jest stac na samochod to nie stac na przerejestrowanie?:) nie robmy z siebie dziadow,ja np nie chcial bym zeby ktos jezdzil na moich starych blachach

  20. A co się stanie, jeśli zakupie samochód od firmy na fakturę, a później będę chciał go sprzedać na umowę kupna-sprzedaży? Czy mogę nie przerejestrowywac samochodu na siebie? Wiem o podatku od zysku. Proszę o informację

  21. Boziu, jedno auto miałem na siedmiu umowach, trzy lata jeździłem aż miejsca w dowodzie brakło . Motocyklem jeżdżę półtora roku, mam 6 miejsc na przegląd więc też się nie kwapie.

  22. No właśnie. Policja na siłę szuka jakichś przepisów, żeby za jakąś byle bzdurę ukarać. Za bzdurę która nie ma najmniejszego wpływu na bezpieczeństwo, zamiast zabrać się za rzeczy które rzeczywiście mają znaczenie, chociażby takie jakie można znaleźć na kanale "Polskie Drogi". Dla policji liczą się wyniki. Nie ważne czy pozytywne czy negatywne i czy w ogóle mają jakiś wpływ na bezpieczeństwo. Oczywiście statystyka jest dla nich najważniejsza.

  23. Dobry temat, bo dotyczy całej rzeszy polskich kierowców. Przepisy powinny być inne, np. tablica rejestracyjna przypisana do właściciela i przechodząca na nowy zakupiony przez niego pojazd, ale… to Polska i przepisy zmieniają się dość powoli.

    Nie odchodząc od tematyki:
    – przepis z PRD nie nakazuje przerejestrowania, lecz poinformowanie Starosty – niby jednoznaczne, ale zdarzają się przypadki, kiedy ktoś informuje starostę o nabyciu pojazdu listem poleconym, a jego potwierdzenie okazuje w Sądzie lub podczas kontroli Policji,
    – nie ma obowiązku okazania umowy k/s podczas kontroli Policji, ale 99% osób tego nie wie, okazuje tę umowę co jest podstawą do ukarania z art. 97 KW (20-500 zł bez punktów jeśli wykroczenie nie jest ujęte w taryfikatorze),
    – ludzie, którzy w obecnej formie przepisów nie przerejestrowują ich po zakupie nie zdają sobie sprawy z przytoczonych przez Ciebie argumentów. Z różnych względów Policja może próbować dotrzeć do właściciela danego pojazdu, a czasem jest do szukanie igły w stogu siana.

    Pozdrawiam

  24. Proszę was wszystkich, jeżdżę tak 3lata, kilka kontroli i zero problemu. Zgodzę się z tym że jako sprzedający bezwzględnie należy zgłosić sprzedaż, wtedy zaoszczędzimy sobie problemów.

  25. Ja z autem dostałem 4 umowy hehe babka w wydziale komunikacji mało mnie nie zjadła, ale cóż poradzę że poprzedni właściciele nie rejestrowali, ja byłem dzień po kupnie w wydziale właśnie ze względu tego bałaganu😂😂

  26. I co z tego ze masz umowe. Jak chcieli zabrac dowod to odeslaliby go tam skad byla tablica a nie tam gdzie byla juz umowa… Takie umowa ma znaczeniew Polsce..

  27. Kupuję auto, z umową do skarbówki i śmigam. Jest taniej brak kolejek .Mamy czas na obcykanie autka i jeśli się spodoba to w dogodnym terminie (finansowym) rejestruję.
    Skutecznie odstrasza od szybkiej rejestracji skandalicznie drogie ubezpieczenie OC.
    Sam kiedyś kupiłem autko z dwoma umowami .
    Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!