Jak wyczyścić (samodzielnie ) filtr cząstek stałych DPF (Poradnik)
Filtr cząstek stałych – to pojęcie zna niemal każdy posiadacz samochodu z silnikiem diesla wyprodukowanym po 2000 roku.
Ekologia, kolejno wchodzące normy spalin Euro i dążenie za ich pomocą do ograniczenia emisyjności cząstek stałych do atmosfery sprawiły, że silniki wysokoprężne zaczęto wyposażać w specjalne filtry. I faktycznie, pozwoliły one obniżyć emisję szkodliwych gazów i zmniejszyły wpływ diesli na środowisko.
Jest jednak druga część tego medalu – użytkownicy silników z filtrem cząstek stałych często napotykają na problemy, szczególnie przemieszczając się samochodem w obszarze miejskim.
Więcej informacji o tym jak wyczyścić samodzielnie DPF znajdziesz w poradniku na blogu K2: https://k2.com.pl/blog/czyszczenie-filtra-czastek-stalych/?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
************ PRZYDATNE LINKI *************
O produkcie – https://k2.com.pl/produkty/k2-dot4-500-g?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Blog K2 – https://k2.com.pl/blog/?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
AutoKosmetyka – https://www.facebook.com/groups/318351828588263/?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Tester K2 – https://www.facebook.com/groups/243625069457353/?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Turniej Wiedzy / Konkurs – https://k2.com.pl/wyzwanie/turniej?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Zapowiedź produktów – https://k2.com.pl/zapowiedz?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Darmowe ebooki – https://k2.com.pl/wiedza?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Przetestuj produkty – https://k2.com.pl/testuj-produkty-k2?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
************ REJESTRACJA PRODUKTÓW *************
Uwaga! Już za kilka tygodni rusza platforma w ramach której rejestrując zakupiony produkt K2 otrzymasz dodatkowe korzyści m.in, szansę na wygranie pakietu produktów K2.
Śledź nas na facebooku i zapisz się na newsletter na stronie k2.com.pl, aby być na bieżąco.
************ DLA SPRZEDAWCÓW – PROGRAM LOJALNOŚCIOWY *************
Zwiększ swoje zyski stawiając na markę K2. Przystąp do programu lojalnościowego Melle Partner. Zyskaj atrakcyjne nagrody oraz dotrzyj do większej ilości klientów, dzięki darmowej reklamie. Zainteresowani produktami K2 bez problemu znajdą Twój sklep w wyszukiwarce na stronie K2.com.pl. Zapraszamy!
Dołącz na:
https://partner.melle.com/?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
:A:BB:A:
:K:4777:K: .
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault
Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.
Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.
Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?
Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać
Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.
W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.
MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA
Często przedstawiany błąd systemowy.
BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU CIECZY
Czujnik Nox jest uszkodzony.
Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)
Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo
POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.
Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)
URAE ADBLUE 7.
Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.
Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.
W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!
Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.
Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.
Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.
System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
DAF
IVECO
REALULT
VOLVO
SCANIA
PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI
Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.
Norma Euro 6
CZŁOWIEK
DAF
VOLVO
RENAULT
Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.
wskaźniki
Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.
Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.
Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.
Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.
Chcemy wiedzieć, jak poszło –
Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.
Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.
tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.
Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany
Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza
Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów
Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.
Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).
Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.
Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.
Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.
Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.
Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.
Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.
Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.
Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.
Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.
W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.
Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.
Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.
Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.
Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:
Iveco
volvo
renault
scania
luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)
Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)
SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.
Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)
Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.
Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Mogę potwierdzić że naprawdę K2 DPF cleaner robi swoją robotę.
Mam pytanie. Posiadam Citroën Berlingo 2009 r . 1,6 hdi. Na jakiej zasadzie tam wypala się filtr fap? Ten model posiada środek eolys
Wiercimy otworek spustowy na wyjściu z filtra a później po nagwintowaniu zakręcamy śrubkę.
Napisze wam poradnik jak tym środkiem uratować FAP/DPF . Potrzeba 2 puszki K2 DPF i kompresor . Ściagacie wężyk od czujnika ciśnienia sprawdzacie kompresorem który wężyk jest przed a który za filtem (jeżeli nie chce się wam szukać który to) dmuchając ciśnieniem powietrza około 8-10bar , za filtrem będzie mniejszy opór powietrza a przed opór będzie większy. Na początku warto wcisnąć trochę środka za filtr tak z ¼ puszki i podzielić to na 3 sesje. Wciskasz środek potem pompujesz powietrze i tak na przemian. Później bierzesz się za wężyk przed filtrem. Ostrożnie bo jak filtr jest mocno zapchany będzie Ci wybijać pistolet dlatego trzeba mocno dociskać. Tu robisz to samo co wcześniej wciskasz środek i pompujesz , gdy już wytracisz 2 puszki a dalej czujesz opór to pompujesz dalej powietrze aż poczujesz że opór się zmniejszył. Taka operacja trwa około 40minut do 2 godzin zależy od zapchania filtra. Składasz wszystko odpalsz samochód i czekasz 15 minut. Z wydechu ma lecieć para a jeżeli zrobiłeś wszystko dobrze to z wydechu powinna delikatnie kapać sadza. Później jazda utrzymując dość wysokie obroty około 20km z prędkością minimum 90km/h. Taki zabieg wystarczy na około roku spokoju gdy się jeździ 50 trasa 50 miasto. Jeżeli nic to nie dało to znaczy że filtr umarł lub jest inna usterka. Poradnik pisany na kolanie więc wybaczcie że w skrócie.
Jaka bzdura . Zaaplikowałem K2 do cruze i po 50 km zapaliło sie znowu wypalanie PDFa
A gdzie się znajduję taki czujnik w peugeocie 407 2.0 Hdi?
Zawracanie D. Jak ktoś nie wie kiedy ma włączoną procedurę wypalania i wciąż ją przerywa to tak zanieczyści filtr że na takie półśrodki szkoda czasu. Filtr trzeba zdemontować i na właściwej do tego celu maszynie udrożnić.
badziew i tyle mozna sobie sandaly czyscic nie dpf Naiwny zakupilem probowalem i …….dzis juz nie mam problemu ale nie dzieki k2 cleaner dpf bo to nic nie daje
Dzień dobry interesuje się sprawami Wszystkimi przy samochodach mam lat 15 i poszłem w roku 2021 we wrześniu na mechanika samochodowego i w tym zawodzie uczyć się chcem i Filmy dużo mi dają
Ni uja. Oddawać mi 50zl xD
Pytanko , czy DPF i check zgasną po tym K2. CZY będzie trzeba usunąć błąd ?
Mozesz mi doradzic w audi 2.7 wyskakuje mi ta kontrolka i kopci k 2 pomoze
Totalny szajs.
Zakupiłem 2szt.
Zrobiłem wszystko według zaleceń i to dwa razy bo za pierwszym razem nie poskutkowało.
Drugim razem tez zero rezultatu.
Nie polecam szkoda wydanej kasy i czasu.👎👎👎👎👎👎👎
Jak zregenerować filtr cząstek stałych DPF w Renault laguna kombi 3
Ciekawe co dzieje się z nagromadzonym syfem? a takiej sadzy potrafi być sporo.
Nie za mocno nie za słabo wynalazca klucza dynamometrycznego pierdolnol.na zawał
Może wpsikać w ucho to mózg naprawi ?
Nasz samochód nie miał żadnych komunikatów tylko często filtr się wypalał około co 100 km , postanowiłem użyć tego środka wszystko zgodnie z instrukcją nic nie dało. Po tygodniu następna puszka nic nie pomogło. Skończyło się wymianą filtra Nie polecam
Świetna robota. Idealny wykład teoretyczny. Nic dodać nic ująć 😊
Łapka 👍
Puszkę trzepać czy nie 😆🤨
Genialne!!!!
Witam
Mam pytanie- czy mogę dodać do paliwa 2 płyny K2,czyli jeden do czyszczenia dpf z płynem do czyszczenia końcówek wtryskiwaczy?
Czy ten produkt jest polecany do zapchanych, czy można stosować profilaktycznie?
Brawo
Przy zapełnieniu DPFu jakiego rzędu jest sens to stosować? Pytam, bo aplikacja oraz komputer diagnostyczny pokazują mi wciąż 255%(auto stoi, czeka na naprawę), zastosowałem to i zmian nie zauważyłem, nie odczułem. Odczyty bez zmian.
Do 80%? 90%? 120%?
Pozostaje pytanie o sprawność czujnika różnicy ciśnień filtra DPF.
Witam posiadam dpf w seacie altea freetrack 2.0tdi 170km czy mogę zaplikować dpf cliner przez rurkę poodcisnienia wchodzącego do pdf????