Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Jak dbać o silnik diesla? #61 MOTO DORADCA

Jak dbać o silnik diesla? #61 MOTO DORADCA



Szukasz pracy w salonie samochodowym? Bądź szukasz nowego samochodu?
Zobacz moje szkolenia : https://motodoradca.tv/szkolenia/

Wychodząc na przeciw zapytaniom, dziś o eksploatacji silnika wysokoprężnego. Na co zwracać uwagę, jak jeździć dieslem i czego się wystrzegać.
www.facebook.com/youtubemotodoradca

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

39 thoughts on “Jak dbać o silnik diesla? #61 MOTO DORADCA

  1. Nie ma sensu przekręcać kluczykiem 2 czy 3 razy przed uruchomieniem. Wystarczy włączyć zapłon i po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych, odczekać te 15 ,17 sekund i uruchomić silnik, wykorzystując całkowite rozgrzanie się świec żarowych. Świeca rozgrzewa się przez 24sekundy od włączenia zapłonu.

  2. Przyzwyczajony byłem w USA do wymiany oleju co 3tysiace mil i kiedy po porocie do Polaski kontynuowałem ten nawy to zostałem przez pracownikow stacji obsługi pojazdów nazwany …rozrzutnym kretynem .Oni wiedza swoje a i tak bede robił swoje .Kwestia doświadczenia .Mysle ze nie jest to szkodliwe dla pojazdow bez wzgledu na rodzaj silnika.Pozdrawiam .Andrzej

  3. Bogacze jeżdżą na benzynie ,) ! A tak serio to mam pierwszego diesla w swojej karierze 1.6 75KM/PS ( zawsze miałem benzynę od 140 do 200 KM/PS ) i dobrze się bawię 😀

  4. Najlepsze, najzdrowsze i najtańsze paliwo miał sąsiad.
    Zbiornik na placu i 1zł taniej bo z hurtowni.
    Paliwko "czyste", bo do 15 TIRów nie może sobie pozwolić na jakiś syf i paprochy

  5. Jeden gada tak drugi tak 🙂 a co z wciskaniem sprzęgła przy uruchamianiu silnika , a jak wyjaśnić bo tak się zaleca bo drgania z autami z automatem gdzie nie można wciskać sprzęgła ;p lepiej wydłużać na biegach jak dusić , a co z tym że po odpaleniu silnika należy poczekać jak olej sie rozniesie a Ty mówisz że przy np. minus 5 , 10 , ogólnie odpalać i jechac ;p co każdy mądry mówi inaczej ;p więc skazani jesteśmy na ajzda a auta sie psują i je naprawiać bo jeden drugiemu zaprzecza w podstawach wiedzy motoryzacji ;p bo jak odpalasz automata to nie wciskasz sprzęgła czy jest jakaś technologia w nich o której nie wiem ? ;p proszę o komentarze w tej sprawie bo już mam bekę słuchajac ich wszystkich

  6. Mam Golfa 4, silnik asz. Obecnie 437000, 180000 temu zrobiony program i jeżdżę do dziś na oryginalnym turbie. Auto eksploatowane w pełnym zakresie obrotów, wymiana oleju co ok 13000-15000 km. Rewelacyjny silnik!!!!

  7. Kontra: M4k Garage, twierdzi, że jednak warto odczekać z rozpalaniem diesla. Moim zdanie, faktycznie tak jest. Cały czas jeżę dieslami. Olej też musi dolecieć do pewnych miejsc, zanim auto ruszy.

  8. wystarczy nie jeździć na rezerwie i tankować dobre paliwo , mój 1.9 tdi z nalotem 272k ma oryginalne pompowtryski gdzie największa odchyłka w korektach paliwa to -0,4 gdzie norma wynosi 2.8 a turbo też mam oryginalne choć już gwizda a koło dwumasowe padło po 230k nalotu, także wystarczy dbać a auto się odwdzięczy bezawaryjnością 😛

  9. Fajne wyjaśnienie czy należy grzać zimnego Diesla na postoju… "Należy jechać niech wytworzy się ciśnienie!" No to jest równie logiczne i bezdyskusyjnie jak to że dostaniemy mandat… czyli należy jechać żeby wytworzyło się ciśnienie i żeby tłoki były mocno obciążone zwłaszcza gdy są zimne i niezbyt dobrze smarowane olejem który nie ma prawidłowych właściwości smarnych…. Widać fachowość pierwszej klasy! niedawno słuchałem wypowiedzi pewnej pani doktor która wyjaśniła iż dzieci należy szczepić gdyż ona jest za szczepieniem!!! Jest moc.

  10. Też jestem zdania że diesle lepiej czują się w trasie, ale weźmy pod uwagę np takiego smarta 0.8cdi, samochód typowo zgaś/odpal na miasto.Posiadam takiego z roku 2009 160k przebiegu, klekocze tak jak powininen 😁

Dodaj komentarz

Zadzwoń!