Iveco Stralis E5 i przegnity na wylot most napędowy ! Tym razem była to naprawa za pomocą kleju :)
https://patronite.pl/TruckmechanicfromPoland
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Czym dokładnie jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.
Zobaczys Odparzysz se kiedy jaja na tym Zimnie . Na starosc.
ło panie, co ci włosi, nie pomalowali tego nawet z fabryki czy co
Witam jaki koszt wymiany 4 zbiorników na powietrze pacjent actros MP4 solo ?
Darek super zrobione 🙂
będzie trzymać jak w styczniu
Jak może most zgnić to jest niemożliwe
Zmywaczem do "hamulcy" to obczysc slownik u siebie w domu
Iveco Sralis
Jeśli Kochasz swoją pracę to nie przepracujesz ani jednego dnia👍
Ej.Panie a co to jest hamulcy🤭🤦
nie zdążyłem obejrzeć ale plus bo wiadomo że fajny film
Jak Darek zatknie w dziure to nie ma CA we Wsi :))))))
lepiej było odholować iveco na złom lepsze rozwiązanie
jeszcze plotno na ten distal i bedzie naprawa rodem z PRLu
No ile za taką robotę 500.
Od iveca z daleka!!!!! Dobranoc
No tak to jest przy tych starych parchach, że czasem jedyne rozsądne wyjście to właśnie gównolit, bo inaczej jak ruszysz te truchło mocniej to posypie się pół auta.
Poprawcie, nie "zgnity" tylko "zgniły"!
Trochę niepokojące, jeśli mechanik na pożegnanie mówi do klienta "do następnego" XD
Ale i tak robisz świetną robotę, pozdro
Ten most do końca tego Iveco będzie tak jeździł..
Jeździłem rużnistymi autami takimi jak ZIS 5, Dodge Studabekerem od Stara 20 ,21,25.28,200 , po Sana H27 któremu po iluś latach eksploatacji wlazły w zawieszenia przednie resorów "podwozie" było samonośne z takiej samej "wspaniałej stali " zbudowane jak Fiat 125p czy 126p czyli czyli stop żelaza z węglem , która szybko gniła już w chwili jak deszcz padał w Czechach czy w "miemcach "to już rdza robi chrum chrum , ale jak ta obudowa mostu jest zbudowana w tym 'Iveko" przecież takie gówno mogli wymyśleć tylko makaroniaże albo inne cygany nawet taki "star 'tylny most miał porządną budowę ten grat z tym "mostem " wygląda jak by miał co najmniej ponad 100 lat, choć nawet stu letnie maszyny maja trwalszą budowę i nie klejone są z jakiegoś gówna żelazopodobnego. Autobusem RTO706 do domu dojechałem ponad 300 km w tylnej osi na dwóch żabkach trzymające "bliżniaki" ,pozostałych 6 jakaś szoferska meda na parkingu mi ukradła . Także misiu nie ma co, coraz" trwalsze gówna" budują. wróce do tej Twojej naprawy to jak by był porządny samochód dekiel tylny odkręcić założyć nowy zalac olejem i do przodu albo … naczepe zostawić odjechać kawałek i w ciul to podpalić. No nie wiem jak klej do wszystkiego czyli…!!! do niczego. A co do oliwy/ mój ś.p. kolega szofer "anders" tak olej nazywał to zapewne pamięta Garibaldiego czy zapewne tow. "ducze"
Dentystyczna robota!
OD IVECA Z DALEKA!!!!
Czy to kręcone było w Obornikach??
Tak,dobre pytanie.Z czego to jest robione?!Jeszcze nie widziałem,żeby tak most wyglądał, masakra.
W tym przypadku skuteczne by było cynowanie. Robiliśmy metodą cynowania zbiornik od hydrauliki. Z tą różnicą,że olej był wypuszczony. Super robota Truck Mechanik from Poland
Bez kamery awaria by była usunięta w pół godziny😃 a tak to zeszlo hoho😀
po co to robić, niech jedzie na serwis wymienic most
POZDRAWIAM
Pochwę mostu da się uratować rolnik Łukasz wypychał taki czop z Volvo fm9 polecam zerknąć do niego
Będzie trzymać jak cygan zasiłek :).
Kolor kleju bardziej przypomina krem do karpatki niż masę krówkową 🙂
Zerknij przy okazji na "olej" KZ w obudowach przekładni lokomotyw silnik-zestaw kołowy – tzw. kazetnica. Jest tam "coś, co konsystencją przypomina smołę i kazetnice zalewa się na gorąco.
Masakra, transport krajowy w pigułce. Za taki stan powinni zabierać dowód rejestracyjny. Już nie wspomnę o stanie podstawy poduszki.
Każdy dobry mechanik powinien znać się na sztukaterii.
Przegnite, to może być jabłko lub inny produkt pochodzenia organicznego!
Co za idiotyzm. Pomogłeś gościowi dalej stwarzać zagrożenie na drodze i jeszcze się tym chwalisz. Mam nadzieję, że ta głupota cię kiedyś zabije.
Dlaczego tego starego nie spusciles
Iveco…
"przegnity na wylot' – poprawnie PRZEGNIŁY. Wypada poprawić jeśli ma być to po polsku.
Świetna robota.. Co stało na przeszkodzie aby odczepić naczepę? Dostęp do mostu byłby łatwiejszy wg mnie.
„Drut i szmata trzyma lata!”