Gdzie w niedzielę z Dziadkiem wyruszamy ?!? oraz kilka słów w odniesieniu do Waszych Komentarzy.
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Czym dokładnie jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.
Teraz mozesz skomentowac, albo wstaw trzy kropki… 😄
Gdybys pokazal swoje patenty Niemcom, to by sie po..li z wrazenia bo takich cudow w calym swoim wyksztalceniu nie widzieli. Dobrze ze to nie sredniowiecze, bo wy was na stosie spali… Dam ci przyklad. Jezdzilem DAFem LF tylko po miescie. Padl mi sensor od blokowania kabiny na ramie. Niemcy chcieli wymienic caly modul za 1500€. Na odciecie kabli i zailozowanie potrzebowali 2 godziny. Firma zaplacila 350€..
I jeszcze jeden komentarz.. Niemcy nie moga sie z toba rownac, bo to typowe wymieniacze. Nie potrafia pokombinowac tak ja wy. Sam jestem kierowca i mialem juz wiele sytuacji z niemieckimi "Wymieniaczami". Tak trzymaj "Polska Kolega" i nie przejmuj sie durnymi komentarzami. Uwierz stary, zycie jest zbyt krotkie zeby przejmowac sie burakami 🙂
A nie chcesz zajmowac sie autami w Niemczech, konkretnie w Hamburgu?
Bardzo mądrze mówisz. Nie rozumiem osób które wszystko krytykują, ale cóż , świata nie zmienimy.
Chętnie zobaczę filmy z zabudowy busa i podziwiam was za kreatywność i pomysłowość w upchnięciu całego warsztatu w samochodach. Ja w budynku mam z tym problem.
Pozdrawiam. 👍
mam wrazenie, ze YT zatoczyl takie male kolo i znowu pojawiaja sie jak grzyby po deszczu prawdziwi zajawkowicze tak jak to bylo kiedys, z ta tylko roznica, ze kiedys ludzie pokazywali jakies swoje poboczne zajecia, zajawki czy hobby, a teraz sa to ludzie, ktorzy pokazuja swoja prace, ktora jest jakas tam ich zajawka. i to sie zwyczajnie oglada. do tego Darek wydaje sie byc naprawde szczerym gosciem, bez cisnienia, bez jakiegos parcia na pozerstwo. zna wartosc swoja i swojej pracy. filmiki robi bo chce, a nie bo musi. milo znowu widziec takich ludzi na YT po chyba niemal dekadzie zalewu ludzi, ktorzy byli 'jutuberami' i ich glownym celem nie bylo pokazywanie swoich zajawek, tylko zdobywanie jak najwiekszej liczby wyswietlen. nie zeby wyswietlenia byly zle, ale moim zdaniem przez dlugi czas te priorytety byly odwrocone. to tresci byly robione pod jak najkwieksze wyswietlenia, a nie wyswietlenia wynikaly z jakosciowych tresci, tak jak to jest w tym przypadku. kibicuje.
Kupa wiedzy sam lubię dłubać ale jakoś sprzęt ciezki mnie przeraża ten ogrom ciężaru pod jaki trzeba się gramolic
Polish truck mechanic może taka nazwa ?
Rob co dalej robisz 🙂 Te auta i naczepy sa po to zeby pracowac i to od wlasciciela zalezy czy on je naprawia/serwisuje nie wiem dlaczego ludzie sie czepiaja sami niech sobie takie trucki i naczepy kupia i niech robia sami na tip top to sa maszyny do pracy one maja sie zuzywac a nie wygladac jak nowki sztuki z salonu jak by tak bylo to juz dawno by poszli z torbami kazdy dzien ktory stoi to sa koszta xd
Jesteście profesjonalistami pełną gębą tyle ….
Olać hejterów! Nie ważne jak dobrze robicie robotę, zawsze znajdzie się " ten mądry Janusz". Pozdrawiam całą ekipę!
tu pełno "ekspertów" co nawet jeszcze prawka nie mają, więc nie ma się co przejmować
Siema gdzie macie bazę?
I czy można numer do was awaryjnie.
Mi kanał przypadł do gustu więc zostaje na dłużej, zawsze to podejrzę jakieś triki mechaniki 😀
Po tym filmie i twoich wypowiedziach jeszcze bardziej cię szanuje. Nie ma co przejmować się częścią komentarzy ludzie już tak mają. Nie robiąc nic krytykują innych. Rób dalej to co robisz bo ten kanał to kopalnia wiedzy i naprawdę świetnie się to ogląda
3:48 – uważam, że tak, jak dobry kucharz nie ujawnia sekretów kuchni, tak i dobry mechanik (za jakiego Cię uważam) powinien pewne kwestie zachować dla siebie. Zachować w "skoroszycie" opatrzonym hasłem: "Doświadczenie zawodowe".
Co się tyczy komentowania samochodów i ich właścicieli – niestety, to nasz typowy, narodowy "ból dupy". Tego się nie wyzbędziemy, bo zawsze znajdzie się jakiś domorosły "kowal-elektronik", który wie wszystko najlepiej.
Przykro to pisać, ale część ludzi, który zamieszczają tu komentarze zapomina, że komentuje/krytykuje/chwali Autora filmu, a nie właściciela pojazdu. Tyle. Tylko tyle, albo aż tyle.
a pokażesz jak wymieniasz prowadnice hamulców ? bo mam z tym problem 🙁
Pozdrawiam z Szwajcarii
Ja bym rozważył opcje wyłaczenia możliwosci komentowania na YT 🙂 Dajesz materiał, kto chce pomarudzic to może we własnym pokoju do ściany 😀
Nic się nie martw jak coś jestem na miejscu , pomoc drogowa Hrubieszów , 886102202
Pozdrowienia z Hrubieszowa, w słoneczny poniedziałkowy poranek, gdzie się mijaliśmy
Krótko i na temat !. Tak można rozpoznać profesjonalistę w swoim fachu. Pozdrawiam serdecznie
Dobrze ze sa ludzie ktorzy robia cos jeszcze z pasja
Krótko zwięźle i na temat.pozdrawiam.
Uważaj czy to czasami nie jest jakaś wyjebka z tym zleceniem
Chłopie rób swoje dalej, niczym się nie przejmuj, a na pewno nie hejterami sprzed ekranu komputera, masz wierną rzeszę fanów i tego się trzymaj.
Na pewno nie tłumacz się nigdy z niczego bo to Twój kanał i robisz co chcesz, a jak się komuś nie podoba to wypad.
Pozdro bo robicie kawał dobrej roboty, tego właśnie brakowało na Polskim YT – wstrzeliłeś się z tematem wręcz idealnie.
Brawo ty masz rację
Nic dodać nic ująć. Oglądamy naprawianie ciężarówek a nie robimy "wjazdu na chatę" kto ogląda to widzi jakie macie wyposażenie. Pozdrawiam serdecznie kanał i ekipa na plus
Nie ma pojazdu idealnego, wszystko ma prawo się popsuć to normalne.
Mam pytanie czy była by możliwość zrobienia takiej zabudowy odpłatnie. Ps nie jestem mechanikiem samochodów ciężarowych
Mi robota lepiej idzie, jak pomyślę jak Wy radzicie sobie na drodze, to motywuje 😉 śnieg deszcz a Wy w akcji 😱
Witam. Twój kanał jest dla mnie nie małą inspiracją w mojej pracy bo mechanikuję przy ciężarówkach w firmie w której obecnie pracuję. Również sam robiłem zabudowę w moim mobilnym warsztacie i trzymam Cię za słowo że pokażesz jak będziesz robić następną. W zasadzie Twój kanał utwierdza mnie w przekonaniu że moje naprawy wykonuję poprawnie. Serdecznie pozdrawiam z Norwegii, jak będziesz kiedyś w okolicach Oslo to daj znać 🙂
Pełna kulturka jak zawsze👌 , pozdrowienia z trasy (A1 Bremen–>Hamburg) Tak trzymać! Powodzenia dla całej ekipy!💪🤟
Powodzenia i bardzo dobrze po co złodziei ma wiedzieć ile wartości masz na aucie
Fajnie, że poruszasz takie tematy. Uważam, że to co przekazałeś dla normalnych ludzi jest oczywiste. Resztą się nie przejmuj. Nie ma takiej potrzeby. Każdy materiał oglądam z zaciekawieniem i nie interesuje mnie kto jak dba, jaki koszt itp. Każdy kto siedzi w transporcie wie o czym mówisz. Najważniejsze przesłanie – jak poradzić sobie w danej sytuacji. Kanał bardzo ciekawy i czekam na więcej. Pozdrawiam serdecznie.
Czołem Darku!
Nie załamuj się nie przychylnymi komentarzami.
Świetną robotę robisz nagrywając filmiki. Pozdrawiam.
Sam widzisz jaki masz juz dostep skoro ze wschodu dzwonią za naprawę super! Widać jak sie starcie przy pracy i to popłaca… Pozdrawiam serdecznie jak zawsze 🙂
Wschodnia polska to lubelskie,czekam na film. 😁
Kiedyś myślałem o tym żeby stworzyć taki mobilny warsztat, jako bazę planowałem jakiegoś busika po karetce. Ale ostatecznie stwierdziłem że mam dość tej roboty i odpuściłem.
Słusznie gada! Polać Mu!
Powodzenia, robisz kawał świetnej roboty i nie raz tym ludkom rzyć ratujesz. Z fartem!
Jak chłop zapłaci to ok , a jak nie to długa przedłużka i po kolanach go:)
Nie przejmuj się hejterami i rób swoje! Zajebiscie się ciebie ogląda i twoje profesjonalne naprawy, aktualnie mój ulubiony kanał, znajomy jak najbardziej Ciebie poleca bo kiedyś mu czerwonego mana TGA robiłeś i był bardzo zadowolony, pozdrawiam!