Filtr cząstek stałych DPF GPF I FAP. "FAKTY i MITY"
DPF GPF i FAP czyli filtry cząstek stałych. Co tak naprawdę o nich wiemy? Jak działają i jakie jest ich zadanie, czy na pewno są one nam potrzebne ? Na wszystkie pytania postaram się odpowiedzieć w dzisiejszym odcinku. Jeśli pomogłem to kciuk w górę i udostępniamy.
Koniecznie sprawdź cenę filtra do swojego samochodu.
Nowe filtry:
———————————————————————————
https://na.allegro.pl/nowe_filtry_czastek_stalych
———————————————————————————
Regenerowane:
——————————————————————————————–
https://na.allegro.pl/regenerowane_filtry_czastek_stalych
——————————————————————————————–
Książka „Miłośnicy 4 kółek”
————————————————————————–
https://na.allegro.pl/ksiazka_milosnicy4kolek
————————————————————————–
WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl
Wbijajcie na nasz Warsztat
——————————————————————-
https://web.facebook.com/m4kwarsztat/
——————————————————————–
INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
——————————————
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂
——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————
SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–
Oraz nasz dostawca części używanych
————————————
______________________
Importowane z Youtube
Ejjjjjjj 2 lata minęły, nie pokazałeś czyszczenia dpfu tymi środkami Michu!
wiesz że dzwonią ale nie wiesz w którym kościele
5l płynu fap na 100tyś km komedia 1l na 100 ok niema nawet takich zbiorników na 5l
Łysy będzie, ładny-ale zmyj to guwno diabelskie z siebie. Nie jesteś sobą gdy takie guwno malowane na sobie nosisz-gdzie ty miałeś różom. Strach na Cibie patrzeć. Zrób coś z tym.
DPFy to maszynka do zarabiania kasy dla serwisów i warsztatów. Nie służą kompletnie niczemu, totalne gówno. I nie wyskakujcie mi tu z wybiórczą ekologią
Realnie podsumowując to co Łysy powiedział, to powinno usuwać się DPF, kata i EGR. Wszystko to zwiększa koszta eksploatacji i zmniejsza moc.
EGR zaślepić, DPF usunąć, wyprogramować z kompa i podnieść moc programem.
Efekt, to lepsze osiągi i mniejsze spalanie.
Ma ktoś dokumentację do peugeot 206 HDi 1,9z2009 roku i może mi udostępnić
Michu gdzie można zobaczyć obiecany odcinek z testem środków do czyszczenia DPF ???????? Powstał ?
Czyli jak mapuje disel to nie ma sensy usuwanie dpfa? Czy ma
W całej tablicy Mendelejewa nie znajdziesz pierwiastka o nazwie ceryna, no chyba, że masz jakąś inną 🙂
Ekoświry zniszczą motoryzację,dpefy przy wypalaniu ten syf wydalają i tak do atmosfery ,depeefy przepuszczają najmniejsze najbardziej toksyczne cząsteczki, przez depeefy wzraeta zużycie paliwa i oleju,przez depeefy silniki prędzej padają i idą na szrot ,gdzie tu ekologia? Nigdzie! Jedynie problem dla kierowców.
Eko OSZUSTWO…. ZWYKLE WYCIAGNIECIE kasy
UE zaora motoryzację, będziemy jeździć rowerami bo na elektryki nie będzie nas Polaków stać ☹️
Dla mechanika wiadomo że najlepiej jest aby każdy wymienial, naprawiał, czy regenerował bo chodzi o kase niestety i warsztaty mają z tego korzyści a jak wytniemy to problem znika i warsztat nie zarabia prosta sprawa.
Oglądałem odcinek😁taki co o DPF miałeś inną opinię 5lat temu? Ok człowiek uczy się całe życie😧 a ten ziomal co?pewnie DPF wycina dalej bo są kiepskie👍😂
Mieszkam w uk i jeżdże mondeo mk4 2.0 tdci z wycietym dpf, nie dość że nie dymi to nawet przeszedl z tym przegląd gdzie sprawdza sie emisje spalin.
Lubie procedure "dopalania" nagarow, trasa i obroty powyzej 3.000 :)))
Pdf to czasem nie pliki,?
Doszedłeś już do tego, że to wszystko to eko-terror ?
Hehe ale się uśmiałem, Taa dzisiejsze produkują prawie nic w porównaniu do tego co 20 lat temu hehehe, przecież auta coraz większe, coraz cięższe pala tyle co w latach 90tych lub więcej 🙂
Bajki z tym mierzeniem przez policję spalin, gołym okiem nieraz widać jakie parowozy jadą i policja nic na to,a na przeglądach nigdy mi nic nie mierzyli jeszcze z wydechu:-), choć mam LPG czyste paliwo, a silnik oleju nie zużywa
Czy w 21 wieku tak trudno zrobić informacje na wyświetlaczu o procedurze wypalania!!! I jak kierowca w tej sytuacji ma się zachować?? Często to jest problemem.
A były kiedyś dobre trwałe, bezproblemowe Diesle, tylko lać i jechać. Coprawda były głośne, dość powolne,ciężkie – ale przecież to Diesel, ma być oszczędny i trwały.
nie smog tylko cząstki sadzy wielkości mikrona które wdychamy…..
Ale w przypadku kiedy silnik bierze olej, to oleju nam nie przybywa i wtedy dopiero są jaja. Bo wszystko nam się zgadza a nagle silnik nam pada…
w polonezie nie było dpf egr i innych bzdetow ekologi i jezdził mnie to gryzie ze Polska nie potrafiła zachowac w produkci tego auta
A gdzie się wywozi te cząsteczki
odpowiednio wyciety DPF nie daje żadnych oznak na badaniu diagnostycznym, potrzebny byłby demontaż, aby stwierdzic jego brak, więc kontrola policyjna nic tu nie wnosi, a po drugie , nie mają takich urządzeń, to bajki – z autopsji !!
Jak zadbać żeby dpf się tak szybko nie zawalał? Czy to prawda że systematyczne przegonienie auta pozwala wydłużyć żywotność dpf-a?
Kraje trzeciego świata, gdzie Playstation 1 jeszcze nie dojechało: Podlasie?
Michu zrób test o Webasto Dewasto lub Debasto i ich rodzajach. Mokre, suche i eberspacher 😊
filtr DPF generalnie nie ma związku z globalnym ociepleniem – ten filtr nie wpływa na ilość emitowanych gazów cieplarnianych (zresztą tak samo jak katalizator) – istnienie tych urządzeń znacząco wpływa na zmniejszenie ilości rakotwórczych/toksycznych cząsteczek (które wchodzą w skład smogu) a które w procesie "dopalania" przekształcane są na mniej reaktywne (dużo mniej toksyczne). ilość gazów cieplarnianych (głównie CO2 i to co zostanie dopalone w katalizatorze i częściowo pochłonięte przez DPF) jest związana z ilością spalonego paliwa.
Bardzo ciekawy materiał, dziękuję, 😉
a i wycinam wrzoda i po sprawie
podłączasz kompa wycinasz kasuje i Krasnal nie znajdzie błędu ani się go nie doszuka
Czy ja muszę dokańczać dopalanie DPFa od razu gdy samochód je rozpoczyna, czy też mógłbym wyłączyć silnik i czy wówczas samochód dokończyłby dopalanie DPFa przy następnym uruchomieniu silnika?
9:20 Nie tylko jak jest usterka będzie przybywało oleju, w niektórych autach wystarczy całkiem nie świadomie przerwać procedure wypalania filtra, i po 2 takich razach mamy więcej oleju, a po 3 do 4 komputer krzyczy o wymianę oleju, mimo że była robiona 3.000km temu. Żeby jezdzić współczesnym dieslem bez awaryjnie, trzeba się niestety trochę o aucie które będziemy użytkować nauczyć, inaczej będzie pisane "kiedyś to robili auta……" Teraz też robią dobre auta, tylko większość ludzi kupuje to na co ich nie stać, i oczekująże nigdy nic się nie zepsuje, nie wspomne jużnawet o magicznym przebiegu 180.000km.