Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Faire le plein de ADBLUE Peugeot 308 et effacer le voyant UREA tableau de bord

Faire le plein de ADBLUE Peugeot 308 et effacer le voyant UREA tableau de bord



BOUTIQUE EBAY : https://www.ebay.fr/str/auxmp3france

épisode 205 AUX MP3 TV
Faire le plein de ADBLUE Peugeot 308 et effacer le voyant UREA tableau de bord

NOTRE SITE : https://www.shoppingfutur.fr/

TIKTOK : https://www.tiktok.com/@auxmp3tv

TWEETER : https://twitter.com/AUXMP3TV

FACEBOOK : https://www.facebook.com/AUXMP3TV/

INSTAGRAM : https://www.instagram.com/auxmp3tv/?h…

IGRAAL PROMO ET BON PLAN : http://fr.igraal.com/?parrain=AG_58d4…

Nous faisons des vidéos et des tuto lié a la mécanique.
Nous mettons aussi en ligne des vidéos liés aux produits pour les voitures.
Pour toutes questions hésitez pas.
Pour toute affiliation ou proposition de partenariat pour présenter des produits liés a l’automobile, n’hésiter pas a nous contacter par mail.

auxmp3fashioncars@gmail.com
Notre site www.shoppingfutur.fr
Tel 08 90 21 84 18

2 éme chaine youtube ici : https://www.youtube.com/channel/UC0aY_3SBr2xwFEn1v5eTIgw

#adblue #peugeot #urea #308

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

24 thoughts on “Faire le plein de ADBLUE Peugeot 308 et effacer le voyant UREA tableau de bord

  1. Bonjour, sur ma 308 bluehdi de 2015, j'ai le voyant défaut moteur, antipollution et urea qui se sont allumés, j'ai remis 10l de adblue 2-3 jours après, mais derrière les voyants ne se sont pas eteind d'eux même, un garagiste m'a éteint les voyants a la valise, est ce risqué ? Genre au bout de 1000km ça ne risque pas de bloquer la voiture ?

  2. Salut merci beaucoup pour ta vidéo. Petite question j'ai essayé avec un OBD click il ne me trouve pas de codes défauts et même diagbox ne me les trouve pas ? Est ce que ya que avec une icarsoft que ça marche ? Merci à toi

  3. Merci pour la video.
    Le tube bleu livré avec est parfait sans entonnoir. On peut l'enquiller sans que cela coule puis soulever les 10 litres.
    Ca fuit un peu au niveau du bidon mais rien de méchant.
    C'était sur une voiture de service remise à 15 h pour un déplacement demain.
    Il n'y avait plus que 200 kms avant le non démarrage.

    Merci, le message a même disparu tout seul.

  4. bonjour j'ai une c4 picasso 2015 boite auto 120 cheveaux j'ai mis le produit que vous avez mis le système a bien enregistré sans problème mais il est marqué additif anti polution supérieur a 5000 KM sa veut dire quoi je me suis renseigné au près de mon garage est il mon dis qu'ils falais faire renplire en autre aditif dans le moteur devis 240 euros alors vrai ou faux car la je sais plus merci a vous

  5. C'est complètement du vole de la part de peugeot car si il faut payé pour enlevé ce fameux voyant bordélique. Alor que chez les Allemands il part tout seul je ne peut trouvé d'autres explications or arnaque et malhonnêteté
    Je suis propriétaire d'une 308 hdi 120 et je regrette le jour où j'ai acheté cette merde

  6. Salut alors j’ai une 308 1l6 2017 je devais faire le pleins adblue dans 1500 km tout à l’heure sur lautoroute elle accélérer plus , j’ai remis adblue sur la bande arrêt urgence , et y’a le voyant moteur qui c’est allumer donc je démarrais et elle se reteignez directement

  7. Slt l'ami ,
    J'ai effectuer la même operation 2fois sur 2008 de 2015 ( avec la icarsoft) et chaque fois sa reviens 🤯 il doit y avoir un caoteur qui fou la merde non ?
    .c'est de la merde le AdBlue.

  8. Encore un bon truc de m…. tu loues une bagnole et tu te retrouves bloqué parce que la mise a jour remplissage ad blue ne se fait pas, avec une voiture qui a 10 000 km, sauf que nous avons tout le trajet retour à faire dans 1 jour…

  9. Bonjour.
    Moi j'ai une 308 sw 2017.
    J'ai fait une révision périodique chez Norauto. Et je regrette d'aller chez eux.
    Le lendemain erreur daditif de particules… problème réglé avec mon mecano.
    Après j'avait le le voyant UREA adbleu….comme sur la vidéo. Je retourner à Norauto il ont galérer incapable de supprimer les défaut…il arrive pas a remettre à zéro
    Qu'est ce que vous penser?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!