Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Everything You Need to Know About a Kubota KX080-4 Excavator

Everything You Need to Know About a Kubota KX080-4 Excavator



This Kubota KX080-4 is due for some routine maintenance so let’s go over the excavator!
Subscribe to @DGHD | Merch: https://debossgarage.com/merch
Watch next, „Everything Wrong With A Case IH Maxxum MX110” https://youtu.be/zXwDvp5kBgc

Everything you need to know about owning and maintaining this KX080-4, Kubota’s LARGEST excavator!

Follow us:
http://debossgarage.com
https://instagram.com/debossgarage
https://instagram.com/blackjackdeboss
https://facebook.com/debossgarage

Send stuff to Filthy Rich
411 Darling Rd, Canfield, ON Canada N0A 1C0

Merch, Tape Boss & Car Parts: https://debossgarage.com/store
Tools I use: https://www.amazon.com/shop/debossgarage
Show us your build project: http://debossgarage.com/nation
Help us make awesome stuff: https://www.patreon.com/debossgarage

Watch More Deboss Garage:
http://bit.ly/DG_EngineSwaps
http://bit.ly/DG_AutoShows
http://bit.ly/DG_Reviews
http://bit.ly/DG_HowTos
http://bit.ly/DG_QuickTips

About:
From Tractors to Heavy Equipment to Industrial Machines, DGHD will show you how to build, operate, and repair anything with a throttle.

**If the video was helpful, please give it a „thumbs up” and consider subscribing.**

Theme Song: „Travelin'” by SWIB (https://soundcloud.com/swib-1) CC BY-SA 3.0
All Songs: https://soundcloud.com/editoraaron/sets/deboss-tunes
Music License: http://share.epidemicsound.com/deboss (30-day free trial)
© Red Egg Entertainment | made in Canada

NO WARRANTIES: All of the information provided in this video is provided „AS-IS” and with NO WARRANTIES. No express or implied warranties of any type, including for example implied warranties of merchantability or fitness for a particular purpose, are made with respect to the information, or any use of the information, in this video. DEBOSS GARAGE HEAVY DUTY („DGHD”) makes no representations and extends no warranties of any type as to the accuracy or completeness of any information or content of this video.

DISCLAIMER OF LIABILITY: DGHD specifically DISCLAIMS LIABILITY FOR INCIDENTAL OR CONSEQUENTIAL DAMAGES and assumes no responsibility or liability for any loss or damage suffered by any person as a result of the use or misuse of any of the information or content in this video. DGHD recommends safe practices when working with power tools, automotive lifts, lifting tools, jack stands, electrical equipment, blunt instruments, chemicals, lubricants, or any other tools or equipment seen or implied in this video. DGHD assumes or undertakes NO LIABILITY for any loss or damage suffered as a result of the use, misuse or reliance on the information and content of this video.

USE AT YOUR OWN RISK: This video is for informational purposes only. It is your responsibility to evaluate your own safety and physical condition, or that of your clients, and to independently determine whether to perform, use or adapt any of the information or content in this video. Any automotive repair and/or modification may result in injury. By voluntarily undertaking any task displayed in this video, you assume the risk of any resulting injury; your safety is the sole responsibility of the user and not DGHD. .

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault

Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.

Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.

Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?

Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać

Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.

W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.

MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA

Często przedstawiany błąd systemowy.

BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU ​​CIECZY

Czujnik Nox jest uszkodzony.

Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)

Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo

POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.

Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)

URAE ADBLUE 7.

Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.

Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.

W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!

Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.

Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.

Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.

System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

DAF

IVECO

REALULT

VOLVO

SCANIA

PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI

Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.

Norma Euro 6

CZŁOWIEK

DAF

VOLVO

RENAULT

Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.

wskaźniki

Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.

Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.

Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.

Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.

Chcemy wiedzieć, jak poszło –

Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.

Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.

tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.

Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany

Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza

Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów

Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.

Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).

Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.

Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.

Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.

Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.

Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.

Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.

Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.

Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.

Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.

W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.

Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.

Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.

Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.

Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:

Iveco

volvo

renault

scania

luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)

Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)

SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.

Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)

Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.

Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

47 thoughts on “Everything You Need to Know About a Kubota KX080-4 Excavator

  1. Chỉ cần Đức Phúc hát ballad thì dù buồn hay vui ĐP cũng truyền tải cảm xúc của bài hát rất tốt. Bài buồn thì nghe đúng kiểu tự sự, đau khổ, nghe là muốn khóc. Còn bài vui thì lại nhẹ nhàng, ấm áp, chân thành nghe là muốn yêu❤️

  2. Hey, I have a 2015 KX 80 excavator kubota, which has 4600 hours on , but always very well maintained, but now I am having a lot of white smoke, doing to the Regen process, smelling unborning fuel , is there any one that can tell me what's going on ? I predicted.

  3. Company I work at had a KX080, had 7600 hours on it before the hydraulic pump needed to be rebuilt, which is when we decided to sell it. Pretty reliable machine other than that.

  4. I've been watching my neighbors having a bunch of work done on their property with one of these Kubotas… maybe a slightly different model but very similar in size.

    I'm noticing a lot of Kubota equipment out here in Hawai'i, dunno if it's that we're partial to asian brands out here (about 1 in every 4 vehicles on the road is a Toyota truck), or if it's just that with a higher cost of doing any type of business perhaps heavy equipment owners choose the most reliable equipment they can buy, probably a combination of both I'd guess.

  5. I've worked as both an operator and a mechanic on Cat, Komatsu, Kubota, Kobelco, Bobcat, New Holland, International/Case, Yanmar & Haulotte and I agree that Kubota is among the best in that size and practically anything with their name on it is reliable quality.

  6. I have the 2014 kxo80 with only 600 hours on it excavator and love it other than the noisy cab, it drives me nuts it sounds like a whining noise echoing in the cab but no noise outside the cab, I enjoy your videos and I am a die-hard Kubota😁

  7. I love watching your videos. I always learn a bunch. One thing I wish you would address when you’re working on commercial equipment like this Kubota is the right to work on that equipment? I know that John Deere has priority software on these machines that is hard to get around.

  8. May 2021 I just looked on google 2016 – 3K hrs – 69,500. A little out of my range for a back yard helper. IDN but
    andrew seems to pick these up for 5 or 8 K with trailer and they work just fine. Just sayin.

  9. The issue with most brand excavators is the hydraulic pump they are never big enough to run the tracks and move the boom at full speed. I know it's only an issue for long time operators that would prefer to work and move at full power but still an issue and then cats mini excavators went with electronic switches which was horrible

  10. When I change drive oil I get two quarts extra and I put half quart in with plugs off to flush some of old out and since doing it I have noticed cleaner oil when changing and I am a service tec for large company and I service equipment at jobsite anywhere from 20 to 30 machines of all kinds daily

  11. Great video, but I must add that you don't need to do anything to bleed the fuel system other than turn on the ignition wait for the fuel pump to stop and cycle the ignition again and it will fire right up.
    This works if the machine has been run out of fuel to.
    The only other thing to adjust is the window when it's in the up position, if the rubber stops are not holding the window tight, it when tracking shakes the window and wears the catches.

  12. Great machines. I have a 40-4 and the only complaint I have is it goes into regen once a day. When this happens you cannot activate your aux hydraulics so naturally this happens to me about a minute before I need to use the thumb. Even if I'm lucky and it goes into regen mode while I have my aux already on (so the thumb will work during regen mode) I find myself having to get out of the machine to do something and once I get back in and flip the lever down I have to wait for regen to complete before pressing the aux button so I can use the thumb again. I used to be able to flip the regen override, press aux, turn off override and run the machine but for some reason now when I try that the screen says "Woooah there buddy, turn off the override cuz I need to regen."

  13. Imagine not having a central greasing system. More or less standard equipment on Volvos, you just will up a container and it does every thing by it self

    Also why doesn't it have a tilt-rotator

  14. The KX80s are good machines got 2 of them in the fleet used to have 3, when there was a lot jobs they paid for themselves in a short period of time. I prefill my fuel filters with Stanadyne performance formula turn the key on let the system prime up fire it up with the throttle on high the machines do get Jerry can itis especially the small machines that get rented. The hydraulic filters we never change them our machines had 3000-4000 hours no issues. We only had one hydraulic pump grenade and that was on a machine that mowed 90% of it life running on max auxillary flow 8-10 hours a day 5 days a week machine had 3000 and change in hours. Machine got traded off the cost of the hydraulic pump was more than payments on a new replacement 80. Engine oil changed every 500 hours I use Rotella 15w-40, hydraulic oil is Klondike AW46. Filters are Donaldson or Baldwin, the only thing we get that is labeled Kubota is cases of spray paint. The dealer is 300km round trip away its easier to have the parts store stock the filters I use. I also have a good inventory of filters as we have a lot of Kubota hoes in the fleet besides 80s. Rubber bands on 80s never last the machines are too heavy nothing but steel tracks. The biggest problem with Kubota excavators is hydraulic parts are very expensive, usually you can't just buy one little piece you have to buy the whole component. Replacing hydraulic lines that go into the guts of the machine can be a real pain in the ass. All in all the company I work for has had good success with Kubota machines. My favorite Kubota excavator is the KX57 it can do a lot and still get into places you're not going to get an 80 into.

  15. Talking about odd facts… I just found a snow weight calculator online. Entered the roof size of my house. Entered 12” of wet snow. Yeah… I have like two tractor trailers on the roof of my house right now. 🤣 😳

  16. Rich, I just bought an older kx-41 (it doesn't have -2 or -3 in it's name/model). So cool to see you have a video on this awesome newer machine. I think mine weighs almost 4k lbs and can drive through a normal residential gate (i think, haven't tried it yet).

  17. Have the same machine. It needsa a place to put your shovel ,channel locks , gloves ,cellphone and coffee cup. I found an wear out breaker point fro a BIG concrete breaker and it works just about as well as a hydraulic breaker for the things I do.

  18. "You’ll never struggle to get the job done with the KX080-4’s overpowering 66.4 horsepower." Hmmmmm something about 66 HP just doesn't seem all that overpowering.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!