Diagnostyka Komputerowa cz.1 Zaczynamy
Rozpoczynamy cykl filmów o diagnostyce komputerowej. Dla średnio-początkujących. UWAGA – Nie będzie żadnych testów interfejsów, instrukcji jak zainstalować kabelek itd Tego jest pełno w sieci. My od razu na głęboką wodę – będzie o tym co, jak, kiedy i dlaczego sprawdzamy. Ale najpierw wstęp – czyli co jest ważne w silniku na podstawie F5R700. Benzyniaki nieidEalni też skorzystają. Zapraszam 😉
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.
Jak zwykle krótko i na temat.Dzięki że się dzielisz
Super materiał! 🙂
@Remont idEalny Zainteresował mnie wątek gdy mówisz o elektrozaworze pochłaniania par paliwa. Zauważyłem ostatnio, że gdy podczas wizyty na stacji benzynowej otwieram wlew paliwa słyszalny jest "syk" tak jakbym otwierał butelkę z gazowanym napojem… Internet w tej kwestii jest podzielony… Mógłbyś naświetlić jak to powinno wyglądać w rzeczywistości?
Dodam jeszcze, że tankuję zazwyczaj gdy ilość paliwa zbliża się do rezerwy i zalewam do pełna. Nie wiem czy ma to wpływ, ale temperatury otoczenia są minusowe (niestety nie miałem okazji tankować w lepszych warunkach). Pozdrawiam
5:33 u mnie (laguna 2 2.0 ide) brakuje tego czujnika, samochód kupiłem niedawno, do tej pory chodził normalnie. Pare dni temu wjeżdżając na parking nagle stracił moc, wkręcał się do 2000 rpm i trząsł się (na blacie błąd wtrysków i esp). Przeczyściłem czujnik położenia wału (nie wyskakują błędy), ale silnik nie chce odpalić, a jak już to chodzi na zaniżonych obrotach, dodanie gazu skutkuje zgaszeniem silnika 😢
Ciekawy program i wiedza podana w fajny sposób, dziękuję, 😉
Dziękuję 🤗 pozdrawiam 👍
Pozdrawiam, super materiał, jednak wiedza dużo kosztuje. Dziękuję że dzielisz się ta wiedza.
Rezonator wywalilem przy wymianie czujnika wału, podobno nie potrzebny smigam tak już dawno i na sztywnym kole zamachowym.
SUPER na to czekałem zawsze mało o ide , dzięki.
To jeszcze diagnostyka klekota i będzie komplet👌🏻 o szlifierkach i koszarowych nawet nie ma co wspominać
Trochę obeznania +logika =sukces
Super masz te filmy ! Ja tylko dodam od siebie że miałem kiedyś błąd P0141 (grzałka w dugiej sondzie) . Oczywiście nie wymieniłem od raz sondy tylko sprawdziłem czy dochodzi do niej napięcie i zmierzyłem opór grzałki w sondzie , niestety potwierdziało się że grzałka padnięta . Zrobiłem taki bajerek że do obwódu grzałki podłączyłem zwykłą żaróweczkę 12V . Jezdziłem tak i błędu grzałki nie było , wyskoczył natomiast inny co około 300km że padnięty katalizator. Wymieniłem jednak sonde i wszystko już jest OK . Pozdrawiam . Poniżej fotka sondy z żarówką 🙂
https://1.bp.blogspot.com/-OG_yQc69Pak/XWwCIMmI-DI/AAAAAAAAC14/SF3n9B2aCkgmwehmaf-_YQU_36lp4JdnwCLcBGAs/s1600/zarowka2.jpg
Majster mam takie pytanie. Moja skrzynia JR5010 niestety powoli umiera i będę na dniach zamawiał druga od firmy która je kompleksowo regeneruje. Serwisant zaproponowal mi możliwość zmiany przełożeń aby byla dłuższa, ale nie jest pewny co na to tempomat ktory no jest mi bardzo potrzebny. Nie ukrywam ze dla 1.8 przydalo bo sie ciut obniżyć obroty nawet kosztem mocy. Co o tym myślisz będzie to działać wszystko?
Od czego zacząć "sam naprawiam", jesli mechanicy mówią że nie da sie podpiąć komputera do peugeot boxer 2010 2,2 hdi 120hp?
Witam majster, chciałbym się dowiedzieć czy dostęp do komputera jest możliwy od góry? (L2 ph1) Potrzebuję spisać numery a nie dysponuje kanałem. Poproszę o jakieś wskazówki 🙂
Dobrze gadasz, prosimy szybko o więcej. Mógłbyś gęgnąć, co na początek kupić do tej diagnostyki.
Witam.Super pomysł z tą serią diagnostyki od podstaw , bardzo fajnie i zrozumiale tłumaczysz .Pozdrawiam.
Ide nie mam ale fajnie posłuchać kogoś kto mówi z sensem nie o jego vaginie😂pozdrawiam l2ph2 1.9 dci😛
przepraszam gdzie ma Pan swój warsztat z chęcia przyjade na przeglad auta 🙂
Bardzo dobry materiał ! Łapa w górę 🙂 czekam na kolejne filmy 😁
Świetnie omówione wszystko ;). 13:10 mała zamiana, czujnik ciśnienia biała wtyczka, a czujnik spalania stukowego brązowa wtyczka.
Świetnie przekazana skomplikowana wiedza, czuje się adresatem. Zapowiada się ciekawy cykl.