Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Diagnostyka komputera stacjonarnego w serwisie

Diagnostyka komputera stacjonarnego w serwisie

Narzędzia niezbędne i te przydatne w serwisie komputerów. Z niektórych sam korzystam:
Absolutna podstawa to zestawy wkrętaków – i to nie jeden bo jednego takiego uniwersalnego nie ma, przynajmniej ja nie znalazłem:
1 – https://bit.ly/2ERPoRF
2 – https://bit.ly/2Ogu5IT
I oczywiście multimetr (może ale nie musi być z TrueRMS)
1 – https://bit.ly/2RqVDgJ (takie sensowne minimum)
2 – https://bit.ly/2RlxwQn (fajna opcja z automatycznym doborem zakresu pomiarowego)
3 – https://bit.ly/2RnTBOd (sprzęt bardziej zaawansowany – niepotrzebny na początek)
Przydadzą się wam też lutownice – klasyczna kolbowa i Hot Air, a jak macie miejsce i więcej budżetu to polecam też rozlutownice:
1- https://bit.ly/2Q42bkU (takie minimum)
2 – https://bit.ly/2PxgktK (samo Hot Air)
3 – https://bit.ly/2Q42nRa (całkiem fajna lutownica kolbowa)
4 – https://bit.ly/2AzUDB4 (rozlutownica jakiej sam używam, ale polecam zakupić w jakimś sensownym sklepie np. gotronik)
Przyda się też zasilacz:
1 – https://bit.ly/2DcUqqg (niestety nie znalazłem go na ceneo)
Za takich bardziej przydatnych rzeczy warto jeszcze wymienić:
1 – https://bit.ly/2CQIUzJ (kompresor)
2 – https://bit.ly/2DcXuT5 (myjka)
No i inne przydatne jak drugi komputer czy bardziej zaawansowane: stacja BGA. Ale to już zupełnie inny temat… 😊

Zapraszam serdecznie na mój portal:
www.wavepc.pl

Mój Instagram: https://instagram.com/dawidn20/
Mój Facebook: https://www.facebook.com/pages/Dawid-Nowak/224701700954772

Chcesz wesprzeć kanał?
jednorazowe dotacje paypal: dawidnowak20@gmail.com
Patronite – zostań stałym patronem kanału: https://patronite.pl/DawidN20
—————————–
Nagrywam:
Kamery:
https://www.ceneo.pl/38008699#crid=151618&pid=7756
Mikrofonu:
https://www.ceneo.pl/33105389#crid=151619&pid=7756
—————————-
Platforma testowa:

CPU
https://www.ceneo.pl/50304511#crid=151620&pid=7756
RAM:
https://www.ceneo.pl/51611168#crid=151621&pid=7756
SSD1:
https://www.ceneo.pl/46667450#crid=151622&pid=7756
SSD2:
ADATA SP550 480GB
Płyta główna:
https://www.ceneo.pl/50989731#crid=151623&pid=7756
Chłodzenie:
https://www.ceneo.pl/40103884#crid=151624&pid=7756
Zasilacz:
https://www.ceneo.pl/40258459#crid=151625&pid=7756
Grafika:
Gigabyte GTX1080 8GB Aorus
—————————–
Spodobał CI się film? Subskrybuj kanał I KONIECZNIE ZAZNACZ DZWONECZEK 🙂
——————————
Muzyka do filmów:
Mario Ayuda & Qaayel – Wake Up [Concordia Recordings]

Song: Mario Ayuda – Memories [Concordia Recordings]

Song: Enyo & Mario Ayuda feat. Gaby Henshaw – Freedom [Concordia Recordings]

Song: Alex Doan – Golden Empire [Concordia Recordings]

Song: Fytch – Just Like Gold (feat. Naika) [Concordia Recordings]

Song: Enyo & Mario Ayuda feat. Gaby Henshaw – Freedom (Monrroe Remix) [Concordia Recordings]

Song: Mario Ayuda – Deep Inside You [Concordia Recordings]

Song: Mario Ayuda – Keep Going [Concordia Recordings]

Song: Qaayel – Scars [Concordia Recordings]

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

49 thoughts on “Diagnostyka komputera stacjonarnego w serwisie

  1. Narzędzia niezbędne i te przydatne w serwisie komputerów. Z niektórych sam korzystam:

    Absolutna podstawa to zestawy wkrętaków – i to nie jeden bo jednego takiego uniwersalnego nie ma, przynajmniej ja nie znalazłem:

    1 – https://bit.ly/2ERPoRF

    2 – https://bit.ly/2Ogu5IT

    I oczywiście multimetr (może ale nie musi być z TrueRMS)

    1 – https://bit.ly/2RqVDgJ (takie sensowne minimum)

    2 – https://bit.ly/2RlxwQn (fajna opcja z automatycznym doborem zakresu pomiarowego)

    3 – https://bit.ly/2RnTBOd (sprzęt bardziej zaawansowany – niepotrzebny na początek)

    Przydadzą się wam też lutownice – klasyczna kolbowa i Hot Air, a jak macie miejsce i więcej budżetu to polecam też rozlutownice:

    1- https://bit.ly/2Q42bkU (takie minimum)

    2 – https://bit.ly/2PxgktK (samo Hot Air)

    3 – https://bit.ly/2Q42nRa (całkiem fajna lutownica kolbowa)

    4 – https://bit.ly/2AzUDB4 (rozlutownica jakiej sam używam, ale polecam zakupić w jakimś sensownym sklepie np. gotronik)

    Przyda się też zasilacz:

    1 – https://bit.ly/2DcUqqg (niestety nie znalazłem go na ceneo)

    Za takich bardziej przydatnych rzeczy warto jeszcze wymienić:

    1 – https://bit.ly/2CQIUzJ (kompresor)

    2 – https://bit.ly/2DcXuT5 (myjka)

    No i inne przydatne jak drugi komputer czy bardziej zaawansowane: stacja BGA. Ale to już zupełnie inny temat… 😊

  2. witam mam problem z kartą grafiki prawdopodobnie.Komputer stacjonarny działa lecz po uruchomieniu gry lub programu do testów karty grafiki , ta działa tragicznie gdzieś na 20% jaka może być przyczyna ?

  3. Witam Co może być przyczyną.Zdarza się nie raz że laptop system Widows 10 po włączeniu laptopa nie znajduje sieci wifi jest ikonka globusa i trzeba wejść i znowu połączyć się że swoją siecia WIFi…Prosze o mała poradę jak to zdiagnowac gdzie może lezecz przyczyną…Pozdrawiam serdecznie

  4. SZYBKIE ROZWIĄZANIE PROBLEMU Z BLUESCREEN: URUCHOM W TRYBIE "BEZPIECZNYM" (Safe Boot) TYLKO PODSTAWOWE STEROWNIKI I USŁUGI MICROSOFT!!!

  5. 6:41 Znawca informacji o BlueScrenów 😀 Całkowiety brak wiedzy o niebieskich błędach. Porażka serwisu! Większość takich niebieskich ekranów jest spowodowane złymi sterownikami. Nie istalować np. sterowników ze strony Nvidia tylko ze strony producenta np. masz kartę ASUS to zainstaluj sterowniki z ASUS wsparacie/sterowniki. Jeśli chodzi o CPU (procesor) również jest wadliwe sterowniki (zobacz sterowniki urządzenia systemowe). kolejny problem, anleży zresetować wszystkie ustawienia Biosu.

  6. Zaraz obstawiłem na początku filmu, że to procesor. W UEFI jak by wyłączyć jeden rdzeń to by ruszył sprzęt. Szkoda, że nie sprawdziłeś czy ruszy na mniejszej ilości rdzenii…

  7. Coś mi się wydaje, że Twój pendrive z instalką systemu nie jest przekonwertowany na format/styl partycji GPT przystosowany do trybu UEFI, może dlatego podczas instalacji systemu niekiedy wyskakują Ci blue-screeny, bo czasem oprogramowanie płyty głównej wyłapie zapisane pliki instalacyjne systemu dla UEFI na pendrivie standardowego formatu MBR , a innym razem ich nie wyłapuje lub je błędnie odczytuje (taka ruletka) . To samo tyczy się dysków, na które instalujesz oprogramowanie systemowe w trybie UEFI..po instalacji powinieneś sprawdzać czy dysk ma format GPT- czyli, że podczas instalacji systemu dysk został odpowiednio sformatowany, czy jednak nadal jest formatu MBR – ale ustawienia UEFI na płycie skonfigurowały się automatycznie do uruchamiania tego stylu, a nie jak to mówisz w innym filmie, że łatwo poznać czy jest w trybie UEFI, bo wtedy na dysku jest więcej partycji..(bzdura). Partycji jest więcej ponieważ, w przeciwieństwie do starszych wersji systemów Windows, Windows 10 tworzy o jedną partycję więcej, tzw (recovery) zarówno na dysku formatu MBR jak i GPT.. (można ją skasować jeśli komuś przeszkadza). Nie to żebym Ci rady dawał, ale powinieneś mieć dwa peny z instalkami Windows 10, jeden formatu GPT dla nowych układów, a jeden MBR dla starszych maszyn. Poza tym, skoro podłączyłeś USB z instalką Windows 10 i pojawia się problem z odczytem, a potem podłączyłeś inny USB z oprogramowaniem (MemTest86) i działa dobrze, to chyba świadczy, że to nie wina procesora..?!

  8. Witam witam proszę o ratunek mam wielki problem. Mianowicie ktoś mi się włamał na Microsoft i jednocześnie na Gmaila na którym miałem tylko Microsoft lecz pozmieniał mi tam hasła i nie mogę dostać się na komputer bo miałem ustawiony pin do Microsoftu jak pin do laptopa nie wiem jak mam się teraz dostać do laptopa a mam tam spowo ważnych plików… Pomóż mi😩😩😩😩

  9. apropo memtestów i tak szybkim twierdzeniu że to nie pamięci są przyczyną BSODów – przejechałem się na tym już kilka razy, bo okazało się, że pamięć jest walnięta mimo tego że memtest nic nie wykrył – gdzie był problem – a właśnie w tej przestrzeni pierwszych kilkuset kilobajtów "zarezerwowanych" których memtest nie testuje w ogóle…

  10. Co zrobić gdy podczas aktualizacji bios nastąpi przerwa w dostawie prądu przez co stary bios zostanie usunięty a nowy nie do końca wgrany i komputer nie chce się uruchomić, płyta to gigabyte b450m dsh3?

  11. Przeciez odrazu mozna sie domyslec ze to procesor byl wadliwy.. skoro na nowej i starej to samo bylo 🙂 BTW mam takie pytanie czy aktualizujesz windowsa na pendrivie za kazdym razem jak wychodza aktualizacje? Bo z tego co sam sprawdzam zawsze czysta instalacja windowsa jest mniej awaryjna niz jej aktualizowanie

  12. może ktoś pomoże w moim wypadku.. u mnie wywala blue tylko chwile po zalogowaniu do pulpitu ale zdarza się do 10 minut po, ostatnio zaczął krzaczeć przy zamykaniu systemu nawet, wcześniej win 7 obecnie 10 (te same objawy) nieraz musze po 3 razy resetowac kompa aż ukończy bufer do 100% (kilka sekund bufer) zasilacz ze starego OCZ 500 na silentium 550 silver, grafika ostatnio zmieniona z gtx 550 ti na rtx 2080 (bez Ti) ten błąd wywalał jeszcze jak nie miałem ssd czyli od dobrych 4 lat… ze starego zestawu na najbliższą wymiane pozostaje pozostałą reszta (phenom II x4 955, płyta gigabyte, i ddr3 good rama, 2 kości ) mimo że zmieniam PC na raty bo gpu i zasilacz juz nowe mam to zastanawia mnie co jest przyczyną ale po tym filmiku odnoszę wrażenie że i CPU może być winowajcą

  13. Bardzo pożyteczny film, jednak w takim przypadku w/g mnie pierwsze to: na starej płycie aktualizacja bios , potem test pamięci, sprawdzenie dysku, a potem procesora bo grafika nowa. Ale każdy ma swoje sposoby.

  14. Witam i pozdrawiam!!Bardzo dokladne sprawdzanie komponentow komputera przed jego zlozeniem,badanie usterki ktory komponent jest winny zawsze troche trwa az w koncu przynosi efekty!tak to jest plytami lub procesorami niby dobre,ale nie do konca!!Dobry pokaz filmu z tlumaczeniem!!

  15. A jak długo pamięć ram z ok. 200 błędami długo będzie działać ? Póki co od kilku miesięcy brak blue screenów wcześniej co trochę albo co jakiś czas zależy czy system stawiałem na nowo itd xD Nawet nie wiem czy mam oc do zrobione 😀 chodzi o ustawienia robiłem jak blackwhite kiedyś mówił 1155 socket i7 2600k chyba

  16. witam jakim programem wypalić windowsa na pendrive ultraiso czy rufus tylko rufus ma 2 opcje GPT i MBR, gpt jest UEFI bez csm a MBR BIOS lub uefi-csm chem zrobic taki pendrive zeby windows był botowalny na starych płytach głownych i na najnowszych, bo ostatnio zrobilem w rufus to na moim komputerze działał boot a na starym komputerze juz nie. Nie wiem jak ma się to z ultraiso bo tam żadnych opcji nie ma. Proszę o pomoc

Dodaj komentarz

Zadzwoń!