Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Das AdBlue-Dilemma

Das AdBlue-Dilemma



Was bei Lastwagen bereits die Regel ist, ist für Diesel-Personenwagen (PW) noch weniger verbreitet: der AdBlue-Zusatz, der den Stickoxidgehalt in den Dieselabgasen senkt. Wie Motorenexperte Christian Bach von der Empa bestätigt, ist es äusserst anspruchsvoll, einen Diesel-PW zu amortisieren. www.empa.ch www.empa.ch/de/web/s604/abgasvorschriften .

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault

Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.

Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.

Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?

Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać

Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.

W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.

MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA

Często przedstawiany błąd systemowy.

BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU ​​CIECZY

Czujnik Nox jest uszkodzony.

Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)

Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo

POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.

Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)

URAE ADBLUE 7.

Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.

Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.

W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!

Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.

Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.

Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.

System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

DAF

IVECO

REALULT

VOLVO

SCANIA

PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI

Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.

Norma Euro 6

CZŁOWIEK

DAF

VOLVO

RENAULT

Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.

wskaźniki

Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.

Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.

Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.

Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.

Chcemy wiedzieć, jak poszło –

Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.

Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.

tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.

Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany

Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza

Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów

Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.

Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).

Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.

Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.

Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.

Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.

Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.

Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.

Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.

Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.

Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.

W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.

Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.

Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.

Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.

Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:

Iveco

volvo

renault

scania

luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)

Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)

SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.

Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)

Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.

Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.

49 thoughts on “Das AdBlue-Dilemma

  1. Melkkuh Autofahrer:

    Da baut man hypermoderne Dieselmotoren und verstopft man den Auspuff mit Partikel Filter und SCR- Cat …
    Und weil das noch nicht reicht, nötigt man die Melkkuehe, ADBLUE reinzuschuetten.

    ADBLUE besteht aber zu mehr als 65 % aus WASSER! -> das gibt 'nen tollen m3 – Preis von rund 4000 Eur für das Wasser…

    Es wäre besser, wenn die Treibstoffidustrie einen sauberen Sprudel herstellen würde, statt bei Millionen von Autos den Auspuff zu verstopfen.

    Denn wenn ich in den Tank einen Diesel reinschuette, kann Beim Auspuff keine Alpenluft rauskommen…

  2. Und jetzt, November 21, sorgen die Grünen Dieselfeinde für die Verknappung von AdBlue. Marktpreis im Sommer 21 ca 0.50 € proLiter. Heute, 25.11. liegt er bei 3,30 €. Quelle beide Male Amazon. Eine nationale Notfall-Reserve, damit LKW weiter Aldi,Edeka oder Lidl beliefern können, hat das Merkel-Regime trotz Aufforderung des Spediteuersverbandes bis heute nicht eingerichtet. Und im neuen Koalitionsvertrag der nächsten Verbrecherregierung steht darüber auch nichts drin.

  3. Umweltwegefahrsperre???
    Was ist das für ein Irrsinn.
    Ich denke mit Euro 6 ist der Diesel am Ende. Man kann einfach nicht mehr aus der Maschine rausholen. Alles ist schon erfunden, was nun?
    Wenn Euro 7 rauskommt, werden wir Mal sehen, wie es mit dem Diesel weitergeht.
    Beste Lösung wäre es den Diesel für PKWs komplett zu entfernen bzw. verbieten. So hätte man keine Stickoxide mehr und einen Kraftstoff weniger, sodass Benzin billiger wird. Die Sache ist, ein Diesel wird immer Stickoxide ausstoßen, das kann man nicht verhindern, die Maschine ist wie sie ist. Wenn man das nicht möchte, muss man es verbieten. Für den Verbraucher wird es keine schlimmen Folgen haben. Sie können die bereits gekauften Fahrzeuge weiterfahren, aber Erstzulassungen werden verboten sein. Dann müsste sich der Käufer einfach einen Auto mit Ottomotor kaufen, das ist nicht schlimm.

  4. Ad Blue ist nichts anderes als ein flüssiger Stickstoffdünger der ähnlich auch in der Landwirtschaft eingesetzt wird. Bei der Herstellung nach dem Haber Bosch Verfahren wird Wasserstoff von Erdgas und Luftstickstoff komprimiert, mindestens 340 Bar und mit Strom und einem Katalysator verflüssigt. Diese energieaufwändige Herstellung verursacht mehr Emissionen als nachher beim Auto gespart werden.

  5. Ich weigere mich diesen Schwachsinn zu unterstützen. Dann lieber einen alten Diesel und höhere Steuern. Die Politik und Industrie kann mich kreuzweise. Das Gepansche kann machen wer will. Ich nicht! Demnächst sind Benziner dran

  6. Beispiel aus der Realität: Mein Wagen verbraucht ca. 0,2 Liter AdBlue auf 100 Kilometer. Ich tanke alle 8000 Kilometer ca. 15 Liter nach (Tank hat 20 Liter). Das kostet bei derzeit 0,5 Euro der Liter AdBlue ca. 0,10 Euro auf 100 km. Der Aufwand besteht darin alle paar Monate an der Tankstelle zusätzlich den AdBlue Zapfhahn zu benutzen und eine Minute zu warten. Gestern noch gemacht.

    Mein Fazit: Dieser Bericht ist völliger Unsinn, mindestens Tendenziös und hat mit der Realität überhaupt nichts zu tun. Mir wäre es peinlich so etwas außergewöhnlich schlecht recherchiertes zu "senden".

  7. Also ich nutze OptiBurn Diesel und spare so mit jeder Tankfüllung richtig gut Geld. Schaut mal auf OptiBurn.de – das ist keine Eigenwerbung, da ich mit der Firma nichts zu tun habe, aber momentan kann man sogar einen Liter Gratis ausprobieren. Ich kann nur bestätigen, dass alles passt und stimmt, was einem dort "versprochen" wird.

  8. Die LKW Zapfsäule funktioniert auch bei Pkw. Man darf nur nicht zu doll drücken…

    Verstehe die Aussagen vom Video garnicht nur weil ich ein bis zwei mal im Jahr für 10€ Ad Blue tanken muss soll sich ein Diesel nicht mehr lohnen?😂

  9. 90 % aller ausländischen LKW Unternehmen nutzen sowieso kein AdBlue absolut nutzlos der Scheiß schwachsinn und dadurch werden die deutschen Unternehmen natürlich absolut konkurrenzlos

  10. Dieses Video ist doch komplett weltfremd! Wenn Ad Blu aufgebraucht ist, wird es nun mal nachgefüllt. Das nächste Video wird wohl das Treibstoff-Dilemma: ist der Tank leer, bleibt der Wagen stehen. Ein Skandal.

  11. Ich weiß nicht ob das wirklich ein Dilemma ist. Öl muss man auch ab und an mal nachfüllen, Kühlwasser und Tanken auch und von Winter zu Sommerreifen muss man auch wechseln. Wer das Nachfüllen von AdBlue "anspruchsvoll" findet, der sollte besser laufen.

  12. So eine Idiotie das ist Geld macherei adblue ist nur dazu da die lamdasonde zu manipulieren. Wenn die Abgase den Auspuff verlassen trennen sich die stickozide von der pisse und Tada und wir haben noch mehr Mist in der Atmosphäre als ohne adblue voll der Quatsch.

    In jedem fast BAUMARKT kriegt man den piss. Werkstatt 😁🤣🤣🤣🤣

  13. So viel ich weiß liegt der Gefrierpunkt bei AdBlue ebenfalls um die 0°c. D.h. es friert ein und ist an kalten Wintertagen gar nicht verfügbar. Bringt man ein Heizelement in dem Tank ein, so haben wir schon wieder einen Verbraucher welcher die Lichtmaschine bemüht. Heißt: Mehrverbrauch an "ach-so-bösem-Diesel". Ich bin ein sehr großer Kritiker dieser ganzen Abgasdebatte. Mir kann niemand erzählen das die Luft derzeit so dreckig ist wie nie. Nachdem wir Jahrhunderte lang ungefilterte Industrieabgase ertragen haben. LKW die blau/schwarze Angaswolken hinter sich herzogen und die Ozeanschiffe noch immer Schweröl in tausenden Tonnen pro Fahrt ungefiltert in die Luft schießen… und da soll dann der kleine Dieselmotor plötzlich in 2019 der Umweltsünder sein der sofort am besten ganz von der Erde verbannt werden soll?

  14. Ist schon komisch : Wieso wird hier nicht vom Schummelmodul der LKW Hersteller geredet, was den AB-verbrauch im Motormanagment vorgaukelt. Funktioniert auf alle Fälle, und spart so bei Fernlastern das AB Tanken und auch noch reichlich Steuern, da sonst ja eine andere Schadstoffklasse versteuert werden müsste.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!