Czy szalejące ceny paliw, mogą mieć wpływ na płyn AdBlue?
Zapraszamy do oglądania kolejnego odcinka nowej serii „zdaniem Eksperta”, w którym to przyjrzymy się systemowi oczyszczania spalin za pomocą płynu adblue.
Więcej o usłudze znajdziecie tutaj:
Sprawdzenie samochodu przed kupnem. Sprawdź auto przed zakupem z Motocontroler
https://www.facebook.com/motocontroler/
Telefon: 12 31 30 200
Email: kontakt@motocontroler.com
Motocontroler to 250 ekspertów w 16 województwach.
My sprawdzimy auto, które chcesz kupić, a Ty dostaniesz raport „kupować, czy nie kupować”
Zobacz jak sprawdzamy samochody:
Importowane z Youtube
Mocznika mam od groma 😀😁
Podłączyć komputer i wyłączyć adblue i po problemie
Siki plus woda deszczówka 🙂
Specjalnie kupuje diesla starszego aby tego dziadostwa nie mieć. Które dodatkowo jest bardzo awaryjne.
Narobilo się w dupe ekspertów z koziej dupy
Moje Mazdy mają euro 6 i nie mam adblue.
Wykodowac to gówno i po problemie.
Czy może Pan przedstawić sens ekologiczny stosowania adblue?
Mam tu na myśli cały proces produkcji.
Bo silnik z normą e5 ma katalizator oraz dpf.
Silnik e6 jest bardziej skomplikowany, potrzebuję więcej tworzyw sztucznych i ten system bywa awaryjny.
Do tego potrzebujemy mocznika, wody i gazu do produkcji oraz maszyn.
Biorąc to wszystko pod uwagę nie ekonomiczniejszy silnik jest z normą e5?
Jeśli chodzi o adblue, można nielegalnie wyłączyć i auto będzie zachowywać się normalnie.
Jeśli chodzi o ciężarówki to poniżej -11 adblue się dezaktywuje i nie pobiera tego płynu.
Jeśli zabraknie jego, mam nadzieję, że pozwolą nam je wyłączyć.
Polski nie trzeba podbijać. Sami Polacy się wykańczaja. Chwała Ukrainie
Logistyka? Koleją transportować trzeba towary a auta, ciągniki, ciężarówki starsze nie potrzebują ad blue.
AB blu to nie problem bo diesla zawsze można sprzedać. Gorzej z paliwami. Już nawet lpg nie jest ucieczka. Co za czasy