CplusE #46 – Regeneracja filtra DPF
Sprawdź sklep https://cpluse.pl/, w którym znaleźć można sprzęt dla prawdziwych zawodowców. Kierowcom polecamy:
– Kamizelka odblaskowa z lampką LED – https://cpluse.pl/product/kamizelka-odblaskowa-z-lampka-led/
– Klucz przekładniowy 158 Tekson z 7 nasadkami – https://cpluse.pl/product/klucz-przekladniowy-158-tekson-z-7-nasadkami/
– Czarny bezrękawnik – „cpluse.pl” – https://cpluse.pl/product/czarna-kamizelka-z-logo-cpluse-pl/
– DLK Pro Download Key S – https://cpluse.pl/product/dlk-pro-download-key-s/
PRZYDATNE LINKI
Strefa kierowcy: http://www.omega-pilzno.com.pl/kierowcy
Facebook: https://www.facebook.com/cplusepl
Instagram: https://www.instagram.com/cpluse.pl
Podcast CplusE: https://cpluse.pl/podcast
Witamy na kanale CplusE tworzonym przez firmę OMEGA Pilzno. W ramach videobloga omawiane są tematy związane z samochodami ciężarowymi, pasją i życiem kierowców spod znaku kategorii C+E oraz branżą transportową. Adam Wołowiec – gospodarz kanału Omegi Pilzno głównie koncentruje się na użytecznych poradach dla kierowców.
Odcinek #46 poświęcony jest sposobom regeneracji filtra cząstek stałych DPF.
ZAPRASZAMY DO SUBSKRYPCJI KANAŁU.
Jedziemy z tematem!
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Czym dokładnie jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.
Ta cała polityka ekologiczna to jedna wielka ściema. Tesla chciał nam dać wynalazki które by zmieniły ten świat na lepsze, jak np. wolna energia. Ale w hotelu w Nowym Yorku zginoł i zapiski zniknęły. Tesla to tylko kropla w morzu.
Super filmik
Dzieki za film, właśnie wyświetlił mi się taki komunikat, za nim zadzwoniłem do firmy obejrzałem twój filmik😉. Tak wiec stoję i wypalam😊
Dzieki za film, właśnie wyświetlił mi się taki komunikat, za nim zadzwoniłem do firmy obejrzałem twój filmik😉. Tak wiec stoję i wypalam😊
Jedyny słuszny sposob regeneracji filtra DPF to wycięcie go….
Mercedes arocs zapaliła się zielona lampka dpf co robić, jak go na postoju wypalić?
Czy w Mercedes Arocs na postoju też się wypali przy 600 obrotach, ponieważ świeca dwie lampki zielona i żółta a nie mam gdzie wyjechać na trasę.
4:35 a ten drugi przycisk to do czego?
Obawiam się, że jak wymyślają takie głupoty jak DPF i AdBlue, to dożyję jeszcze takich czasów, gdy silnik będzie się wymieniać częściej niż olej 😵
Ile tak naprawde moze zarobic mlody kierowca jak to wyglada jak zaczac gdzie zaczac
REDŻENEREJSZYN TFU VOLVO
sory musiałem xd
Niezła lipa ten filtr. Co by tu jeszcze spieprzyć. 😀
Generalnie wprowadzenie wtrysku paliwa wysokocinieniowego czyli PD lub CR ograniczylo znacząco emisję:) spokojnie można było zostać na euro5 lub EEV i było by ok 🙂 ale przecież to chodzi o kasę więc odpuścić nam Unia nie może:( 4 lata temu na targach w Kielcach na stoisku MAN usłyszałem że nowy filtr do autobusu miejskiego kosztuje 80 tyś zł. 🙁
Ach ten redżenerejszyn😁😊.
król REDZENEREJSZYN jest tylko jeden 🙂
Thygerrr'a se zobaczcie kur…
Wydaje mi się, że system DPF odkłada w czasie to co i tak jest nieuniknione, ponieważ cząsteczki stałe w takiej czy innej postaci muszą w końcu mieć ujście przez układ wydechowy, nie wspomnę o zwiększonym zużyciu paliwa. W trakcie jazdy koszta przynajmniej są jakoś rozbijane, ponieważ pokonujemy kilometry, natomiast na postoju to czysta strata pieniędzy i marnowane paliwo. Jednak moja wiedza jest zbyt ograniczona żeby wysnuć słuszną opinię, być może DPF chroni środowisko, a ja się mylę. Pozdrawiam.
Jak odśnieżyć dach naczepy? Moim zdaniem to jest bardzo dobry temat na kolejny odcinek.
Nie wszędzie dostępne są podesty, a ostatnio w mediach było kilka przypadków śmiertelnych z osobówek.
W straży mamy atego z dpf, które jeździ tylko po mieście i zazwyczaj jest tak ze na zimnym silniku daje się od razu gaz do dechy aby auto rozpędzić. Filtr zatyka się średnio raz na miesiąc i chce się regenerować, na postoju to trwa bardzo długo przez to musimy jeździć wolno po mieście (nie można nam tym autem wyjechać poza jego obszar) i wypalać to ustrojstwo. Później są pisma do komendanta ze strażacy bez sensu jeżdżą wolno po mieście i rzekomo tylko po to aby trąbić na dziewczyny 😛 ekologia od siedmiu boleści…
Moze o odśnieżaniu naczep będąć w trasie ?
Dzis widziałem wasza cieżarowke Volvo FH12 w Radomiu wiozła materiały hutnicze
You are doing an amazing job! I'd like to see more videos with english sub… 🙂 Keep it up!
Widzę, że w Omedze kierownica jest zatrudniony na dwa etaty, mechanik i kierowca za jedną pensje niestety…
Niestety DPfy da awaryjne, ale u nas w cebulandi to Janusze wywalają go bo po co, a potem bo w Polsce najwięcej smogu. Chory kraj
emulatorek ad blue i po kłopocie zero kosztów
emulatorek ad blue i po kłopocie zero kosztów
Produkcja i utylizacja filtra DPF jest bardziej szkodliwa dla środowiska niż eksploatacja samochodu bez filtra DPF na przestrzeni życia takiego filtra.
3:18 To teraz już wiadomo jak poprawnie przetłumaczyć: "PARKED REGEN NEEDED". 😀
Niestety są na tym świecie DEBILE które usuwają dpf(y)
jest to niezgodne z przepisami bo silnik w aucie może chodzić tylko minutę 🙂
SUPER filmik, ten i oczywiście pozostałe, przekazuje PAN wiedzę w sposób bardzo łatwo przyswajalny. Pozdrawiam😉
DPF to zło
Nagra Pan gdzie podlaczyc waz do pompowania kol i jak napompowac sprzeglo gdy zejdzie powietrze a przypadkowo zostawimy na biegu
Dzięki Adamie napewno się przyda wszystkim kierowcom od ciężarówek 😉
Witam. Planuje byc kierowca za niedlugo. Moglbys powiedziec cos o tym jak kierowca powinien sie zachowac jak dojedzie na rozladunek? Jakie dokumenty ma miec przygotowane, gdzie sie powinien udac aby go rozladowali. Bardzo prosze o pomoc. Jakies wskazowki, i wzgledy bezpieczenstwa na firmach.
Ze spalonego węgla nie powstaje woda, bo nie ma skąd. C+O2=CO2. Woda powstaje podczas spalania węglowodorów np: benzyny, ON, gazu. Pozdrawiam