Citroen C5 2 – typowe usterki
Citroen C5 2 – typowe usterki
Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger
Mój Instagram: https://www.instagram.com/autovlogerr/
Mój TikTok: https://www.tiktok.com/@autovloger
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Czym dokładnie jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.
Jak to jest 2.0 porównywalne jest do 2.7 osiągami, konstrukcja ta sama ,ale to w 2.7 tylko się mogą obrocic panewki?
U mnie nie mogl opdpalic, mechanik wymienil zawor EGR. Teraz na zimnym silniku na jalowym biegu gdziues na skrzyzowaniu silnik gasnie. Niewiem co jest . Pomocy .
Przecież to 3 wersja nie druga …
Misiu przecież to jest trzecia generacja
Czyta syneczek w internecie i błyszczy… Co za baran
Szkoda że ktoś ci pozwolił jeździć tym autem.
Witam Wszystkich.Ma ktoś z Was C5 z Wrocławia bądź okolicy aby podjechać i pogadać na temat auta?Z góry dziękuję.
Mam 3.0HDI auto mega wygodne, serwisuje regularnie.
O dziwo pomimo opinii problemów z elektryką nie miałem, raz wariowały czujniki ciśnienia w kołach.
Znajomi maja niemieckie auta i co chwile coś tam dłubią. Jakbym miał zmienić swoją C5 z 3.0HDI i pełnym wyposażeniem (full skóra Criollo, NG4 itp.) to jedynie na E-klase lub CLS-a bo C5 to taki segemnt D/E. Gdzie przesiadając się do Insigni to przepaść między komfortem.
Co do skrzyni, skrzynia Aisin WArner AM6 to zwykły automat trochę zamulony, do spokojnej jazdy który dużo wytrzymuje, i nie należy się go obawiać.
CITROEN C5 II
2008 DEBIUT W WERSJI SEDAN I KOMBI (MARKETINGOWO JAKO TOURER)
2012 FACELIFTING
2014 DEBIUT ODMIANY CROSSTOURER (W STYLU AUDI ALLROAD CZYLI KOMBI Z PODWYŻSZONYM ZAWIESZENIEM)
2017 ZAKOŃCZENIE PRODUKCJI C5-TKI
SILNIKI BENZYNOWE:
1.6 VTi 120 KM (OPRACOWANY PRZEZ KONCERN BMW) JEST TROSZKĘ ZA SŁABY DO TEGO AUTA A POZA TYM MA ROZCIĄGAJĄCY ŁAŃCUCH ROZRZĄDU A W NIEKTÓRYCH PRZYPADKACH MOŻE BYĆ PROBLEM Z NADMIERNYM ZUŻYCIEM OLEJU SILNIKOWEGO
1.8 16V 125 KM I 2.0 16V 140 KM SĄ UDANE NIE MAJĄ POWAŻNYCH PROBLEMÓW ZALETĄ JEST ŻE MOŻNA DO NICH ZAINSTALOWAĆ TRADYCYJNĄ INSTALACJĘ LPG WYJDZIE TANIO I BĘDZIE GIT PROBLEM TO DYNAMIKA MOŻE JEST AKCEPTOWANA ALE OSIĄGI SĄ DO POZOSTAWIENIA
1.6 THP 156 KM (TEŻ Z BMW) MIEWA PROBLEMY Z ROZRZĄDEM
3.0 V6 211 KM Z POWODU AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI OSŁABIA MOCNO OSIĄGI
SILNIKI DIESLA:
1.6 HDi/e-HDi 110 LUB 114 KM JEST ZDECYDOWANIE ZA SŁABY DO TEGO AUTA ALE NIE MA POWAŻNYCH USTEREK ALE WARTO WYMIENIĆ W NIM PASEK ROZRZĄDU ORAZ ŁAŃCUCH SPINAJĄCY WAŁKI ROZRZĄDU BO JEŻELI TEGO NIE ZROBICIE ŁAŃCUCH SPINAJĄCY WAŁKI ROZRZĄDU MOŻE SIĘ ROZERWAĆ TAK SAMO TRZEBA ZROBIĆ W SILNIKU 2.0 HDi/BLUEHDi 136 140 150 163 LUB 180 KM ALE WEDŁUG MNIE TO BĘDZIE NAJLEPSZA OPCJA JEŻELI CHODZI O SILNIK DIESLA W PRZYPADKU SILNIKÓW 2.2 HDi BiTURBO 170 LUB 204 KM 2.7 HDi V6 207 KM ORAZ 3.0 HDi BiTURBO V6 240 KM MIEWAJĄ PROBLEMY Z TURBOSPRĘŻARKĄ BO MAJĄ DWIE TURBOSPRĘŻARKI MAJĄ PROBLEMY Z FILTREM DPF A 2.7 HDi MA PROBLEM Z ROZRZĄDEM NAWET 3.0 HDi NIE GWARANTUJE DOBRYCH OSIĄGÓW BO MA 7.9S DO SETKI 🙂
bardzo dobre auto .
Najlepsza opcja to 2.0 benzyna z hydro. Można założyć gaz. Żadne diesle!!!!
To zwyczajnie nie prawda
Przetestuj auto Zafira Opel
Słabiutko. Opinia człowieka który nie doświadczył samochodu, nie porozmawiał z użytkownikami a się wypowiada. Porównaj te usterki do samochodów niemieckich itp okaże się, że wcale nie maja wiecej usterk ani ich naprawa nie jest droższa. Tym bardziej w czasach w których pojawiło się już wiele zamienników w bardzo przystępnej cenie.
Jaki jest maksymalny prześwit?
Klapy mieszalnika ulatają niestety
Gosciu pleciesz bzdury. Omawiasz c5 III generacji po drugim lifcie. Ii generacja ma ekran na kokpicie
co za bzdety…
Czyli 2.0 HDI najlepszy wybór
Rzeczowo, dobra recenzja.pozdro.
A gdzie 3.0 v6
Weź popraw chociaż opis filmu. To jest 3 generacja C5 A nie druga produkowana od 2008 roku.
gość nie bardzo wie co mówi. taki raczej teoretyk
Material bez zadnej wartosci. Brednie i tyle.
Ale to jest C5 III….
Myślałem że c5 II ma inne wnętrze a tu środek podobny jak w III..
Citroen C5 2009r. 1.8L benzyna+gaz, 120 koni, ze zwykłym zawieszeniem, 320 000 km przebiegu, nie jest to demon prędkości, ale po tylu kilometrach było czuć spadek mocy, stwierdziliśmy z tatą że katalizator wytniemy i to był dobry pomysł, bo kat był tak zamulony, że majster, który to robił powiedział, że dawno nie widział tak zamulonego katalizatora, auto stało się bardziej żwawe, silnik ma lżej "oddychać" i zmienił się lekko odgłos, więc modyfikacja jak najbardziej na plus, ogólnie auto jest bardzo komfortowe, z instalacją gazową z butlą 45 l, auto robi niecałe 400 km, jak narazie zero usterek z elektryką, wszystko śmiga jak powinno 😁
Zgadzam sie z przedmówcami! Nie do konca wiesz o czym mowisz. Wstawki w kierownicy i swiatła tylne led występowały w wersjach od 2008r. tyle, ze bogatych typu exclusive. Wiem bo sam taką posiadam. Wersja, którą jezdzis nie ma nawet pakietu chrome. Jesli chodzi o hydroactive3+ to na rynku nie ma bardziej konfortowego pojazdu.
Silnik 2.0 benzyna 140 km nie rozpędza się do setki w 9.7s tak jak mowisz, tylko w 10.7sekund
Wikipedyczny ekspert .
A jakie są opinie o 3.0 diesel? Bo właśnie za takim się rozglądam
Co Ty koleś pitolisz to aż uszy puchna…. co to za różnica jakie kupujemy auto z Francji czy z kad kolwiek zza granicy zawsze mozemy trafić na skarbonke żadna nowość….
Dlaczego maja "citroenowcy " problemy z zawieszeniem ? bo jeżdżą po dziurach na hydrauliku o wiele szybciej niż inni i nie czują zawieszenie ,mało tego jak jeździł byś hydraulikiem wyczuł byś że przy 50 metrach nie równej drogi cytrus się troszkę podniesie i jeszcze mniej czuć dziury w drodze . Zauważcie , jedziecie nim po takiej drodze coraz mniej czujecie zawieszenie i skręćcie na pobocze ,poczekajcie i zobaczycie że sam się obniży . Czemu? a temu że podniósł się by wasze tyłki nie czuły dyskomfortu , moja droga do domu kończy się właśnie takimi wybojami i po parkowaniu sam się ustawia do normal .
Kolega zapomniał jeszcze o 3.0 v6 w dieslu 240km
Auta z Francji z kopniętym licznikiem ale zapomniał chłopak powiedziec że te liczniki to już są kopane u nas
Miałem taki kupić już nawet w nim siedziałem, ale myślę sobie auto niby fajnie nie zniszczone jeździ nieźle ale w razie jakieś poważniejszej awarii kto mi to naprawi w mojej mieścinie zostanie tylko ASO, zrezygnowałem.
Ewidentnie nie zgadzam się z tobą na temat skrzyni automatycznej, posiadam ten samochód ze skrzynią automatyczną w wersji silnikowe 3.0 v6 benzyna, jest to nie zadowdny sprzęt! Autem wjedziesz i w lekki teren i plyniesz na trasie! Auto naprawdę nie doceniane w Polsce!
A ja mam C5 z automatem 2 hdi i na ten moment nie chce innego samochodu i wiem, że następna też będzie C5. Ostatnio jeździłem nawet nowym Superbem i powiem tak C5 kasuje ten samochód pod względem komfortu. Wiem co mówię po przejchaniu kilkuset km Skodą bolały mnie plecy a C5 robię 1200 KM bez przerwy i wysiadam z auta zero bólu pleców, zero zmęczenia. To auto najlepsze nie tylko w swojej klasie ale i jest lepsze od wielu nowszych i teoretycznie lepszych samochodów.
To jest 3 generacja
Masakra to jest III a nie 2 wielki znawca
Wielka pomylka bo nie jest to Citroen C5 II natomiast C5 III ,produkownany od roku 2008.
Zrob 1 gen
Ty Zmień tytuł bo to nie jest mk2👺👺
c5 vs laguna vs mondeo vs accord VII??? za około 20k LPG ew. trwały diesel
C5 3generacji kolego. 2generacja inaczej wygląda. Zapraszam do lektury.
A co z benzyną????
mam automat i działa jak nowy (w aucie 12 letnim) i pomimo że jest idealnie to zrobiłem dynamiczną wymianę oleju w skrzyni. Jak kto dba to tak ma…
To jest C5 drugiej generacji po liftingu.
Spoko, łapa w górę.