Ciężarówka MAN Duże spalanie 47 litrów na 100 kilometrów
Jeśli jesteś posiadaczem aut ciężarowych i masz zawyżone spalanie TEC 2000 zmniejszy średnie spalanie w Twoim samochodzie.
TEC 2000 zmniejsza średnie spalanie w MAN TGX 💚
TEST podłączenia TEC 2000 w samochodzie MAN TGX, podobne podłączenie będzie w DAF, IVECO, MERCEDES, SCANIA
Paliło zbyt dużo❓ Już nie pali 😎
👉 TEC 2000 kupisz tutaj:
👉 Zapraszamy na nasz funpage
https://www.facebook.com/tec2000polska
————————————–
Sprawdź sam, jak sprawdza się środek polecany przez Grzegorza Dudę z Duda Garage emitowanym w TVN Turbo.
👉 Kilka słów o samej płukance TEC 2000 Engine Flush
🌟 płucze silnik
🌟 usuwa osad
🌟 usuwa nagar
🌟 usuwa sadze
🌟 usuwa zużyty olej
Płukanka silnika TEC 2000 Engine Flush jest kompozycją:
💚 2 rodzajów rozpuszczalników
💚 2 preparatów smarnych
💚 baza węglowodorowa (niechlorowana)
💚 nie zawiera nafty i nie zawiera oleju
Engine Flush jest jednym z pierwszych i nielicznych preparatów w którym zrezygnowano z Chlorowanych Węglowodorów – co oznacza brak szkodliwych oparów podczas pracy preparatu i czystsze środowisko.
TEC 2000 Engine Flush jest uznawany za jeden z najbardziej skutecznych preparatów do czyszczenia wnętrza silnika. Jest bardzo łatwy w użyciu w dowolnych warunkach. Formuła TEC 2000 Engine Flush jest obecna na światowym rynku od ponad 20 lat i cieszy się doskonałą opinią wśród klientów profesjonalnie zajmujących się rynkiem motoryzacyjnym.
Zalety stosowania TEC 2000
✅ Zwiększa kompresję w cylindrach
✅ Umożliwia uzyskanie pełnej wydajności oleju bezpośrednio po wymianie
✅ Usuwa osad oraz nagary ze wszystkich wewnętrznych powierzchni silnika
✅ Usuwa osady z kanałów olejowych oraz rowków pierścieni tłokowych
✅ Czyści i wycisza hydrauliczne popychacze zaworów
✅ Zwiększa moc, dzięki uwolnieniu zapieczonych pierścieni tłoka
✅ Neutralizuje szkodliwe kwasy w oleju
✅ Płukanka do silnika redukuje szkodliwą emisje spalin
Jak działa TEC 2000 Diesel Injector Cleaner?
Czyści wtryskiwacze oraz dysze wtryskiwaczy, przez co znacząco poprawia atomizację oraz strumień wtryskiwanego paliwa.
Preparat poprawia spalanie paliwa oraz wymiernie zmniejsza ilość charakterystycznego czarnego dymu wydobywającego się z układu wydechowego. Testy przeprowadzone w środowisku laboratoryjnym przez niezależne biura certyfikacyjne, jednoznacznie wskazują, że zastosowanie TEC-2000 Diesel Injector Cleaner natychmiast redukuję emisję szkodliwych spalin do 60% oraz zwiększa moc. Zanotowano również zmniejszenie zużycia paliwa od 4% do 8% przy regularnym stosowaniu preparatu.
Ponadto właściwości czyszczące preparatu, pozwalają zachować dłuższą sprawność całego silnika. Dane przekazywane z laboratoriów oraz stacji obsługi, wyraźnie wskazują, że regularne stosowanie TEC-2000 Diesel Injector Cleaner przedłuża żywotności wtryskiwaczy.
Silnik miał zrobioną płukankę silnika i czyszczenie wtrysków. Dymienie silnika ustało.
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Czym dokładnie jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.
Litr na km 😉
Zobaczcie czy małe turbo nie pękło na śrubach i się nie rozeszło
A dlaczego nie wymieniliście filtra paliwa przed płukaniem? Ten syf w bańce to w większości zanieczyszczenia x filtra.
Jak się wymienia olej co 20 tys to niedzielne że pełno syfu
Marne Auto Niemieckie
Hehe 45 na 100….
A jaki olej skończony…
47 litrow kurwa to kierowca na 100 km doi 10l ale dzik
1 litr hahaha.
Cjuj9wa ta reklama, nie wyszło wam
W tajemnicy wam powiem ze wozy strażackie many TGM palą 60L/100km
Ale syf w zbiorniku.
O dobry kierowca, beczkę na dzień spuszcza
Kierowca ma za duże banki w paleciaze
Kierowca za gruby wąż ma😉 moja Scania 124l 420 palila 33l po kraju z pełną naczepą stali…. 2mln km przebiegu ponad
Man to tani badziew ,100 razy gorszy od Iveco.Tanio sprzedają te trupy a ceny servisowania kosmiczne
Sciema.
Sprawdzę to na ładowarce Ł201 z silnikiem 6c107 🤔
Wlałem do Kraza i spalanie nie zmalało .
Man ma bardzo czuły układ paliwowy na byle czym daleko nie zajedziesz.
Ty z tej skani 80 i 10t ladunku! Nie daj się wyśmiać!
Chłopie litr co to jest jeżdżę Skania R 450 w cyklu mieszanym teraz ta pora 28-29 max przebieg 542 tys 2016 r
Takie spalanie w MAN_ie to wina uszkodzonego czujnika NO-X
Jak ze świrusem o co tu chodzi, paliwo ponad 5 zeta a berbelucha kiedy ten system przestanie z nas wała robić.
Czyli z 47 na 46 i to jest sukces?
Man słaby układ paliwowy wtryskiwacze i pompa wysokiego ciśnienia do wymiany i zbiorniki do czyszczenia i jeszcze trochę po chodzi ale spalanie szok na tym paliwie to 2 mercedesy by przejechały 100km
ciekawie czy bańka większa będzie taniej niż te puszeczki ;P jak się sumuje pojemność 😉 ??
Fajnie się ogląda