CAŁA PRAWDA O INTERCOOLERACH. Po co nam, jak dobrać i co DAJE?
Po co nam w aucie intercooler, co ona faktycznie daje? Jak poprawnie dobierać je w tuningu aby nie przedobrzyć?
Szukasz dobrych części tuningowych do swojego auta? Zajrzyj koniecznie do ekipy FMIC
————————————————————————————
https://www.facebook.com/FMICPL
https://allegro.pl/uzytkownik/FMIC_PL
————————————————————————————
STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k koniecznie zajrzyj i zamów nowe opony bo to jest wasze bezpieczeństwo
——————————————————————————
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
——————————————————————————
Szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
——————————————————————————————
https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
Kupowałeś polisę w Mubi w 2020? Przedłuż polisę do czerwca i zagraj o Q7
—————————————
http://mubi.pl/m4k-audiq7
————————————–
Nie kupowałeś polisy w Mubi? Zgarnij 150 zł + 700 zł za polecanie
————————————————————————————-
WALIZKA NARZĘDZI BY M4K GARAGE z Autografem i wieloma dodatkami
—————————————————————————————
https://allegro.pl/oferta/limitowany-zestaw-narzedzi-m4k-garage-latarka-9524605987
—————————————————————————————
Meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
——————————————
OTWARCIE 14 CZERWCA M4K GARAGE KIELCE wbijajcie do nich
——————————————————————————–
https://www.facebook.com/m4kkielce/
——————————————————————————–
NOWY WARSZTAT M4K GARAGE WROCŁAW koniecznie zajrzyjcie
———————————————————————————
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw/
———————————————————————————
WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@milosnicy4kolek.pl
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Czym dokładnie jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.
fmica co za super firma po 2 tygodniach nie oddasz nic !!://
Ciekawe jakby porównać fmic z innymi firmami np turboworks…Te zestawy niby gotowe to kosztują tyle co spawanie tego na samochodzie.
Tylko czemu nie ma zestawu do zafiry
Hej Michu jak bedziesz jechal do fimc daj znac przyjade zbic 5ke pozdro
Chłodnica wody A intercooler to to samo ? Czy jeśli mamy turbo to potrzeba w aucie intercooler i chłodnice?
W Zafirze b cdti 120 km colerr oryginał jest hiny wart
Sztuką nie jest wydać 10tyś złoty i zrobić w 1.9 Tdi 200+, lecz wydać 1tys i zrobić tyle 😀 i jeździ od 10lat ;D
Wszystko fajnie pięknie ale są też nie Vagi jak peugoty itp gdzie też chętnie by sie zestaw montażowy kupiło
Panie Michale, może warto na początku wspomnieć, że to płatna promocja. Tak odbieram ten materiał. Swoją drogą prezedstawiciel [hadlowy] nie wspomniał o możliwości zajścia procesów sublimacji, skrapkania, czy nawet (chociaż może przesadzam jako fizyk) przemian adiabatycznych podczas tak wymuszonego procesu.
Dobry sprzet ten kuler jak daje rade chlodzic silnik w samochodzie. Zamowilem sobie do klimatyzacji w domu. Dziena Michu za pomysl.
Tak myślałem dlaczego by nie chłodzić powietrza Klimą???czybi zbudować wymiennik chłodnice i przepływem chynnika r134a.
2:10 Chłodnica międzystopniowa to się nazywa panowie…
Dziękuję za film oraz wiedzę ☺️☺️
No tak sie nie zgodze z tym wszystkim co mowicie.
1. intercoolery sa na silnikach ze spezarkami(turbo czy mechanicznymi), na wolnossacych nie istnieja.
2. stosuje sie je oczywiscie do schlodzenia powietrza z dwoch glownych powodow,
a) nizsza temperatura powietrza powoduje obnizenie temperatury glowica, tlok, blok
b) nizsza temperatura zwieksza gestosc powietrza, co za tym ilosc tlenu do spalenia paliwa. Zimniejszego wejdzie wiecej niz cieplego.
2. Skrytykowaliscie te boczne intercoolery ale wydaje mi sie, ze to nie byl glupi pomysl. Z centralnym ale cieple powietrze odbierane z niego idzie juz na reszte chlodnic, na condenser, na chlodnice trans, na glowny radiator. To sie dodaje, wydajnosc tamtych spada. Te boczne maja swoje wiatraki i swobodny wylot spod nadkola.Condenser nie dostaje z dolu 70 c powietrza.
3. Zmiana na performance cooler wydaje sie miec sens gdy "bawisz" sie z autem, wieksze turbo, inne wtryski, inne korby, tloki, glowica, albo nawet inna mapa. Przy fabrycznym secie wydaje mi sie bezsensowne a do tego szkodliwe.
Jak zawsze profesjonalnie ❤️❤️❤️
Wszystkie te komentarze Michu napisali ludzie co nie zrozumieli przekazu. Chodziło o wiedzę co i jak.zamontowac ,na co uważać i w sumie fajnie wyszło a banda tuningowców ze zlotu narzeka na firme z którą to nagrałeś. Szkoda słów
A tak z ciekawości do ilu stopni schlodzi powietrze ?
4 minuta i już koleś cfaniacko ujmuje garażowym hobbystom i allegro. Sam z Chin sprowadza syf i pod swoim logo reklamuje że to oni zrobili
raz człowiek "sparzy" to potem dmucha…"zimne"…:P
😎😎😎
Brakuje do Peugeota 307 takiego zestawu. Same VAGi :/
to jest tylko dla mlodych idiotow .
Co ten operator/montażysta? 😂 Aż mdli od tego 😛
Tak sobie pomyślałem: to po co klimatyzacja? Nie można zrobić nawiewu, przez Intek? Oczywiście używać, podczas jazdy. Jedziesz, Intek się chłodzi i można wyłączyć klimę.
A nie ma problemów z uszkodzeniem takiego IC montowanego frontowo za grilem na przykład kamyczkiem co leci z auta przed nami?
Bo fabrycznie, często są one "schowane" przed takimi ryzykami.
Może jakiś odcinek o firmie autodoc która okrada ludzi, zmienia zamówienia bez wiedzy klienta, wysyła uszkodzone albo chińskie części, nie oddaje pieniędzy za zwrot towaru, komunikacja z nimi praktycznie nie możliwa, myślę że taki odcinek ocaliłby wielu ludzi przed stratą pieniędzy.
Fmic to gówno !!!
siemka zrob test dodatków do benzyny typu liquy moly speed tec podobno to ma zwiększać moc patrzylem na opinie ludzie pisali ze (nie to auto! naprawde działa) więc zrobisz test na hamowni i przyspieszenie od 0 do 100 z dodatkiem i bez tego dodatku do paliwa?
albo podeslij ktos linka do takiego filmiku
Temat nie został wyczerpany, nawet nie został poprawnie zaczęty. Mianowicie zagadnienie "po co intercooler"? Stwierdzenie, że termicznie to nie może być… Poniekąd tak, ale czemu? Przecież, biorąc ten uwielbiany przez autora 1,9 TDI, im "cieplej" w komorze spalanie, tym lepsze i szybsze spalanie, tak? Trzeba powiedzieć, po co chłodzić powietrze dostarczane do cylindra. Moze warto powiedzieć coś z podstaw fizyki, pracy potrzebnej do sprężenia zimnego powietrza, ciepłego powietrza, zawartości tlenu… itp., itd.
Kilka lat temu te filmy były całkiem fajne, ciekawe. Teraz robione na mus, takie parcie na szkło, żeby coś nagrać, coś chlapnąć, może ktoś łyknie.
A ciekawe czy intercooler dal by coś w autach bez turbo
Ja z id
Czy jest sens montażu do wolnossącej benzyny? 🤔🤔 Niby powietrze wtedy jest chłodniejsze xd
Tak
Niby specjaliści, a ani słowa o tym że chodzi o zmniejszenie temperatury powietrza w celu zwiększenia ilości tlenu…