Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
BMW E60 550i N62B48 LUDZKA PSYCHIKA PO AWARII VALVETRONICA, ŚWIADOMOŚĆ JEST ROZWIĄZANIEM NA TEN FAKT

BMW E60 550i N62B48 LUDZKA PSYCHIKA PO AWARII VALVETRONICA, ŚWIADOMOŚĆ JEST ROZWIĄZANIEM NA TEN FAKT



Odcinki w każdą niedzielę o 10:00 – każda jest niepowtarzalna. Życzę więc udanej !

„Czas nie ma litości a pieniądze nie będą miały żadnej wartości.”

Cześć Nosaczyki!
Ten film to połączenie kilku aspektów, które pomogą Ci spojrzeć trzeźwym okiem na markę BMW:
-Aspekt psychologiczny dotyczący marki BMW na przykładzie BMW E60 N62B48 Valvetronic
-Aspekt sztucznej niewinności, którą według prawa ASO mogą wykorzystywać warsztaty specjalizujące się w zarabianiu jak największej ilości pieniędzy. Nie każdy ma takie same zamiary lecz można samemu zweryfikować te zamiary.
-Aspekt klasy marki BMW i wielkiej miłości użytkownika do czegoś co nie jest tego warte – chwilowa radość to nie długotrwałe szczęście i spokój ducha.
-Aspekt głębokiego żalu po wysłuchaniu prawdy związanej z tą marką i braku możliwości oddania tego żalu osobiście do źródła (widziały gały co brały-szkoda, że były oślepione)
-Aspekt nadchodzącej karmy dla wszystkich, którzy kierowali się rządzą zarabiania pieniędzy kosztem swojego bliźniego
-Aspekt nadchodzącego bliskiego końca. Powstaje nowy świat, w którym zasady będą inne. Szeroko otwórz oczy to już ostatni moment na to aby to dostrzec.

To wszystko o czym mówię, dla jednych może być ukojeniem dla drugich przerażeniem. To kwestia indywidualna i to jak zareagujesz zależy od Ciebie. Możesz za pomocą tego filmu zrozumieć siebie. Analizuj głęboko to co mówię, masz prawo się z tym nie zgadzać. To jest tylko interpretacja a głównym wspólnym mianownikiem jest „serce”. Dotyczy to nas wszystkich albowiem wszyscy jesteśmy jednością.
Czekałem na te czasy bardzo długo. Ja mimo wszystko się cieszę się z nadchodzących zmian.

CHCIAŁBYM CIE JAKOŚ WESPRZEĆ ABYŚ BYŁ TU CZĘŚCIEJ
https://patronite.pl/Auto-Bachus

MAM DO CIEBIE PYTANIE GDZIE MOGĘ NAPISAĆ?
https://www.facebook.com/autobachus/

GDZIE JEST TWÓJ NOWY KANAŁ NA YOUTUBE?
Mój nowy kanał – Trzecia Perspektywa Świadomości
https://www.youtube.com/channel/UCc8C8ZRrYVAu-nmDM0Xir9Q

MAM SPRAWĘ DO KANCELARII SOLACE GDZIE MOGĘ NAPISAĆ?
W sprawach dopłat do odszkodowań i bezpłatnej weryfikacji szkody do 3 lat wstecz
p.witkowicz@solace.pl

MAŁO MI MOCY WIĘC CHCIAŁBYM WIĘCEJ W MOIM AUCIE
EGR DPF FAP ADBLUE
Mamy kilka oddziałów w Polsce, współpracujemy razem
www.boostfactory.pl – Paweł Łańcut 665-442-440
www.autobachus.pl – Kamil Józefów koło Otwocka 515-33-28-48
——————————————————————

Pozdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂

AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, naprawa i serwis klimatyzacji, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

42 thoughts on “BMW E60 550i N62B48 LUDZKA PSYCHIKA PO AWARII VALVETRONICA, ŚWIADOMOŚĆ JEST ROZWIĄZANIEM NA TEN FAKT

  1. A nie da się naprawić tych wałków tak jak zużytych wałków rozrządu metodą naspawywania powierzchni na zużyte krzywki a potem zbierania tego żeby finalnie kształt był jak z fabryki, w usa jest to popularne w Polsce chyba też są dwa zakłady i ok 140zl/krzywkę o ile się orientuję

  2. Jak się dba o interwał olejowy co 10k to nie ma problemu a nie jak ludzie LONG LAJF co 30k zmieniają to tak jest. Mam taki silnik i nie mam z nim żadnych problemów 👍

  3. Masz 100% rację po 5ciu BMW ostatnie to F10 535xi w końcu kupiłem tanią fabie 😛 koszty eksploatacji śmieszne. Wcześniej na BMKi to leciały worki pieniędzy każda naprawa to min tysiak ;). Możliwe trzeba do tego dojrzeć bo wcześniej myślałem że pod maska zawsze trzeba mieć 200koni +

  4. Cześć. Zapomniałeś o czymś. Valvetronic się zesrał po 15 latach a nie po wyjechaniu z salonu. Ludzie o tym zapominają. Nasze biedackie standardy nie pozwalają nam jeździć autem młodszym niż 10 lat bez wzięcia pożyczyki lub kredytu

  5. popieram, auta nie są tyle warte, żeby wydawać na nie drugie tysiace, lepiej pogonić i kupic inne fajne. Odkryłem ile jest fajnych aut do powiedzmy 7 tys zł. A jak ktoś koniecznie chce 3 litry tył napęd lub quattro, to im starsza technologia tym lepiej. A pieniądze lepiej inwestować, nie pakować w auta, które potem i tak nic nie są warte.

  6. Ooo mechanik, naprawia. Moim zdaniem dobry człowiek dobry = mechanik. No iiiii nagrzewa się patelnia cygańska bo tylko z takiej patelni wczorajsze ziemniaki są wyśmienite + śmietana kwasna, maslanka, kefir. Tak napisałem pijany byłem…. Ble ble

  7. Niejeden powie – "typ pitoli 52 minuty o nie wiadomo czym…" Ja to obejrzałem już dwa razy i właśnie zaczynam po raz trzeci. Z tego gościa płynie mądrość, ale taka fundamentalna prosta mądrość, i wcale nie mówię tu o aspekcie stricte motoryzacyjnym. Pokój duszy Wuja Mirka [*] wiem jak to jest stracić przyjacielska duszę która uczyła Cię jak żyć, też niedawno mnie to spotkało. Bahus zajebisty z Ciebie gość 💪💪👍👍

  8. Ogladajac twoje filmiki i sluchajac twoich przemyslen, i jak mowisz ze jestes *nie normalny*, to od razu wiedzialem o co biega😅 Ze masz swoj mozg i swoje logiczne myslenie Co dla innych ludzi jest dziwne bo to bydlo oni preferuja strach i nie wiedze. Sam czesto mam bardzo podobne rozkminy i widze ze czesto takie same (jesli nie to bardzo podobne) wnioski wyciagam. W tych czasach trudno sie spotkac z osoba ktora doslownie ma jakies swoje zdanie na bazie faktycznych obserwacji ze swojego zycia(a nie ze media powiedzialy to, a temten to itp). Ale ludzie to preferuja bo to jest latwe. Po co wziac odpowiedzialnosc za swoje czyny, stanac obok i popatrzyc z trzeciej perspektywy, pomyslec i zaobserwowac. Lepiej nie probowac i nie ponosic konsekwencji i isc ze stadem i ogolnym tokiem myslenia ludu. Po czasie sie obudzi moze paru, ale to takie jest no…. (pytanie kiedy?) Jest pogon za hajsem trzeba sie wykazac bo ludzie na insta fb itp itd pokazuja jak sie *woza*, a ludzie desperacko chca byc jak oni. Bo tak jest cool, szkoda ze jak wyjdziesz na zewnatrz do sasiada to nie zauwazysz ze on tez w willi nie mieszka i mclaren nie stoi, ale chuj trzeba wziac kredyt bo ludzie na Internetach tak maja nie mozna byc gorszym (typowe nosaczowe myslenie haha). Jak ja mowie ludzia ze jestem w pelni zadowolony z mojej e39 to sie patrza lekko zdziwieni i od razu pytania, a bo to stare auto, bedzie problemowe a to to i to. Ludzie w moim wieku(25lat) to zawsze jakies nowe modele auto (max 5letnie) bo inaczej to siara. Ale chuj z tym jak to wszystko w kredyt 🤣 oni zapierdalaja na leasing kiedy ja kupuje 3 nowe projekty do odrestaurowania. I wszystko bez kredytow. Bez bolu i cienienia 😇.

    Mam nadzieje ze wujek jest w lepszym miejscu i bedzie cie wspieral calyczas z gory 😉 trzymaj sie

  9. Nosaczu bardzo mądrze gadasz. Jednak nie zgodzę się ze wszystkim. Przeżyłem na własnej skórze masakrę valve kałową w moim n42b20a. Podstawą ZAWSZE jest wyeliminowanie najpierw problemu swiece/ cewki. Mnie pogrążyło finansowo właśnie to że naczytałem się o valve i uparcie parłem w stronę jego awarii (a problem leżał po stronie / świecy !) Jest obecnie bardzo trudno o dobry valek valvekału, gdy sie taki znajdzie należy ZAWSZE kupować go od osoby która wiedziala co wyciąga z silnika i pospinala wszystkie dźwignie pośrednie wraz z wałkiem rozrządu w całość nie zamieniając wcześniej kolejności elementów!
    Przerabiałem jazdę z wyłączonym systemem valvekału bez świecącej się kontrolki (naciągacz mechanik barbazynca gdy to robił ucinał na żywca przewody od systemu, ukradł mi czujniki wchodzące w jego skład wychodząc z założenia że już nigdy nie postanowię przy tym grzebać i przywracac systemu do życia ! , naciągając mnie jednocześnie na koszt 3000 złotych za tą operacje)
    Auto w tym stanie TRACI na mocy BARDZO mimo że zawory są na max wznios ! BO NIE PRACUJĄ WTEDY W PEŁNYM ZAKRESIE VANOSY ! auto zostaję pozbawione jednocześnie systemu VANOS ! I tu jest pies pogrzebany że nikt nie potrafi rozkodować tego w sterowniku. Działanie vvtronika jest nierozerwalnie połączone z działaniem vanosow ! jedno nie działa bez drugiego i vice versa. Tzn vanos pozornie działa ale podczas testu z obciążeniem podczas przyspieszania vanos nie pracuje w swoim pełnym zakresie. Nie mamy więc zmiennych faz rozrządu! stąd np u mnie przyspieszenie bez vvt to było jakieś 10 sekund od 0 do 100. Z vvt jest to około 9 sekund. Największym problemem w obecnych czasach gdy paliwo jest w cenie płynnego złota TO WZROST SPALANIA który jest kosmiczny. Z 8,5 litra na sto km po Krakowie przy eko jeździe robi się 12 / 14 !!! Przy eko jeździe a nie chce wiedzieć ile gdy palujemy BO AUTO WTEDY NIE IDZIE Z DOLU aby jechać dynamicznie musi mieć około 4000 tys obrotów na min bez vvt. Z działającym vvt jedzie od 2000 / 3000 tys . Problem można by było uznać za rozwiązany wtedy gdy dałoby się wyłączyć vvt zakodowujac sterownik tak aby system vanos działał w pełnym zakresie obrania walkami rozrządu. Tego nie robi nikt w Polsce albo kłamie że robi oszukując ludzi tak jak oszukano mnie ! Jak wspominałem u mnie problemem była świeca lecz gdy jeździłem z nieaktywnym vvt przez kilka miesięcy doszło do awarii uszczelki pod głowica i awarii prowadnic zaworowych. Moje problemy rozwiązał dopiero kompleksowy remont głowicy. NIE dajcie się oszukiwać na valvetronica !!!

  10. Ja tam jestem zadowolony z mojej Bawary stara ale daje radę E60 z 2003r M54b22 może to demon prędkości i mocy nie jest ale mi te 170 KM do normalnej jazdy wystarcza auto od dwóch lat użytkuję bez awaryjnie jak dla mnie silnik M54 i M52 najlepsze jednostki jakie były montowane w BMW

  11. Dokładnie ,przy zakupie takich samochodów trzeba "mierzyć swoje siły na zamiary",czy późniejszy zasób portfela wystarczy na użytkowanie tego pojazdu.
    Pozytywny z Ciebie "gaduła" ,zdrówka dla Ciebie!

  12. Wielki plus dla Ciebie, naprawdę. Niestety normalność, dobre serce i ludzkie podejście do drugiej osoby jest w tym świecie nie normalne. Normalność jest dziwna, i to jest dziwne.
    Dzięki również za merytoryczne informacje związane z mechaniką!
    Pozdrawiam i spokojnych dni i lat życzę! 🙂

  13. Myślałem trochę o tym valvegównianie; można uzyskać moc maksymalną bez niego, ale raczej nie uzyskasz momentu obrotowego w całym zakresie ze względu na to że działa on trochę tak jak mówiłeś jako zmienna długość dolotu. Najlepsza możliwa opcja to żeby silnik pracował na wolnych obrotach na przepustnicy, a po dodaniu gazu przechodził na valvegównian. Dlaczego więc producent tak nie zrobił? Odpowiedź jest oczywista; ekopropaganda i hajs z napraw. Silnik generując próżnie w kolektorze zużywa troszkę więcej energii, a bez próżni emisja jest lepsza o kilka dziesiątych procenta. Teraz jak przerobić sterownik żeby działał tak jak mówię; nie wiem kto byłby w stanie zrobić coś takiego, ciekawe czy łatwiej nie byłoby zaprojektować nowego sterownika. Widziałem gościa co zbudował własny sterownik do e39 m52b28tu bazując na procku AVR. Sterownik pasował idealnie zamiast ms42, komunikował się z samochodem, abs-y obroty itd wszystko działało, zrobił tam sterowanie vanosami i disą. Miał wałek od 3.0, kolektor i ten sterownik; auto miało 225 koni.

  14. Dobrze mówisz… Trochę zbytnio uduchowione jak dla mnie, ale prawdziwe. Ja ostatnio stanąłem przed wyborem ratowania auta które realnie sprawiało mi frajdę codziennie, a zakupem poprawnej taczki na każdy dzień. I mimo że bolało… I nadal boli gdy wsiadam do paska B8… To zalety na wprost powalają. Autu w sumie nic nie braku, pali lekko 3x mniej od ulubieńca… Co nie ukrywam doprowadzało mnie do szału na codziennie… Tylko nie ma tego czegoś… Nie ma frajdy. Ale cóż, decyzja słuszna a i tak podjęta zbyt późno i kosztów narobiło się dobre parę koła.
    Reasumując, masz rację… I tyle i aż tyle. Pozdrawiam i czekam na więcej.

  15. Świetny odcinek, super przemyślenia. Mam podobne podejście, fajnie że nie jestem osamotniony w swoim myśleniu. Jest coraz mniej ludzi tak myślących. Trzym się.

  16. Mam podobne odczucia, mam dwa gruziki na codzien e39 i a6, dwa autka które po prostu sprawiają frajdę z samego obcowania z nimi phaeton i xkrs, nie skłamie mówiąc, że do każdego z nich wsiadam równie chętnie ! A plusy gruzików są takie, że kolejna wgniotka czy rysa nie boli, nie garażuje, auto stawiam gdzie popadnie i sie nie przejmuje bo nie ma tam nawet co ukraść 😀

  17. Z tym Tedeuszem to super sprawa sam mam takiego za podobne pieniądze. Mam też jeszcze gorszego gruza którego nawet nie zamykam jak idę na zakupy, to dopiero frajda mieć tak wyjebane! Z doświadczenia nie tylko własnego wiem że im bardziej masz w dupie samochód tym mniej się psuje (lub przestajesz to zauważać, w sumie na jedno wychodzi).

  18. Przejrzałem na oczy jakiś czas temu i pozbyłem się tych dóbr drenujących mój budżet. Mam samochód który umożliwia mi przemieszczanie się bezpiecznie i jak narazie bezawaryjnie. Szacowane koszty napraw i eksploatacji niewielkie. Fakt te przemieszczanie nie jest ostentacyjne ani sam pojazd nie powoduje pieczenia w dolnej części ciała mojego sąsiada. Chociaż lubię motoryzację to rozsądek wziął górę i wolę tą kasę przeznaczyć na inwestycję lub przyjemności w postaci dodatkowych wakacji.

  19. Co przyznam że sam jestem posiadaczem 550tki której zresztą chce się pozbyć nawet za małe pieniądze, to był pierwszy i ostatni samochód z valvetronikiem i jaki kolwiek nowszy, co przy nim się naklnąlem, naw*urwiałem to mało, przez pół roku przejechało ono mniej kilometrów z wiadomych względów niż auto kupione na szybko za 5 tysi w 3 miesiące, bagatela też to jest BMW i to e46 z 3.0d w manualu które tłucze kilometry niemiłosiernie i nic z tym autem się nie dzieje a jest starsze o bagatela 10 lat 🤷

Dodaj komentarz

Zadzwoń!