Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
BADANIE TECHNICZNE - Jak przejść test emisji spalin?

BADANIE TECHNICZNE – Jak przejść test emisji spalin?



Samochody wyposażone w silniki diesla starego typu, silniki z usuniętymi katalizatorami, filtrami DPF/GPF lub po prostu silniki niesprawne – wszystkie one mogą mieć problem z przejściem obowiązkowego badania technicznego wraz z analizą spalin. A jak tak na prawdę wygląda taki test emisji spalin?

Podziękowania dla Autoryzowanego Serwisu Bosch Elektro-Motor
http://www.elektromotor.bosch-service.pl/

#badanie #techniczne #spaliny
————–
Patronite: https://patronite.pl/povagowani

FB: http://facebook.com/povagowani/

Współpraca: povagowani@gmail.com

Importowane z Youtube

28 thoughts on “BADANIE TECHNICZNE – Jak przejść test emisji spalin?

  1. Jak zdać? Normalnie zajeżdżam na przegląd swoim 30 letnim samochodem, który spełnia normy spalin 2 rzędy wyżej bez katalizatora i diagnosta zdziwiony, że tak można. Więc ten kto się śmieje, ze jeżdżę glutem zazwyczaj uwala takie badanie.

  2. 462 [ Kolumb i CO2 ]

    Kolumbie ,

    odpowiadasz za połowę CO2 ,

    taka jest prawda ,

    tak rzecz się ma.

    Jedna połowa od zawsze

    była katowana przez dwutlenek,

    druga mniej rozwinięta z czerwienią na twarzy,

    nie dążyła do infrastruktury i wytwornych łazienek.

    Półkula wschodnia skazana na porażkę ,

    przez białego człowieka ,

    O.K. niech będzie , ale dlaczego zachodnią , rdzennie amerykańską ,

    ten sam los czeka , przez jednego człowieka.

  3. a propo badań technicznych to można sobie fajnie to notować ma telefonie. Ja korzystam z apki Drivertic, a w niej można sobie notować historię pojazdu jak właśnie badania, przeglądy, czy wydatki na auto

  4. HALLO HALO POVWAGOWANI … teraz wielka nagonka na pomiary i akcje SMOG! moze zrobicie dla widzow odcinek z pomiarem zadymienia w dieslu wyjasnicie jakie sa normy dla jakiego rocznika zrobicie test zadymienia dla klasycznego tdi z katem i bez kata ?!?!?!

  5. tytuł filmu to "Jak przejść test emisji spalin?" więc sądziłem, że będą tutaj jakieś porady jak przygotować samochód, żeby przejść ten test (np. przyjechać z nagrzanym silnikiem itp.). Ale i tak daję łapkę w górę bo dowiedziałem się nowych rzeczy.

  6. Tacy jesteście EKO to zapytam: A WYPALANIE DPF to gdzie kuźwa ta sadza idzie? Co, może nie ma wtedy wywalanego syfu do atmosfery który gromadził się (w celu ukrycia) w DPF-ie? DPF to ściema aby rżnąć na kasę posiadaczy samochodów diesla dlatego że ci mają większe przebiegi bez remontów i korporacje musiały odbić stratę na serwisie za pomocą DPF. Produkcja benzyne bardziej zanieczyszcza powietrze niż jeżdżące diesle. To talk samo jak z węglem i fotowoltaiką. Niby węgiel zanieczyszcza za to produkcja paneli zanieczyszcza dużo bardziej i problem będzie z recyklingiem. Już kiedyś blachę i ceramikę zastąpiono ETERNITEM z AZBESTU (bo był tani, odporny i można było łatwo recyklingować – dopóki nie okazało się że jest potężnie rakotwórczy.

  7. Mam passata b4 w dieslu. Wycięty kata, żadnych tam pierdół w stylu filtrów itp gówien. Kopci bo to ropniak to musi kopcić. Jak dam w gaz, to połowa ulicy jest czarna od dymku. Przegląd? A na chuja mi to potrzebne, od 5 lat żaden patrol mnie nie zatrzymał a więc mam wyjebane na to. Nie mam prawka i oc to na chuja mi przegląd?

  8. Na tym to auto z fabryki nie przejdzie nawet testu. Jak zacznie kręcić obroty do maksa, to uszczelka wyjebie pod sufit. A diagnosta powie że to wina waszego auta ha ha

  9. Te badanie trochę po łebkach, nie powiedział że silnik powinien osiągnąć temperaturę pracy, sonda musi być umieszczona na odpowiedniej głębokości zależnie od średnicy wydechu i przed badaniem trzeba przegonic układ bo jeśli silnik pracował na wolnych obrotach spaliny zalegające w układzie wydechowy falszuja wynik

  10. Kurcze, jest możliwość zasilania dodatkowego gazem do diesli dzięki któremu dopalają się w większości cząstki stałe. Gdyby dopracować tę tańszą i skuteczniejszą metodę, nie byłyby potrzebne te wszystkie dupowate dpf i egry , no ale po co na co , lepiej drenować klientów

  11. A co jeśli mam wgraną procedurę startu w moim 1.9 110km? Na postoju nie wkręci się więcej niż 2,5k RPM. Czy diagnosta może nie podbić z tego powodu przeglądu?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!