Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
Awaryjne odpalanie silnika | Adam Klimek | Team Total

Awaryjne odpalanie silnika | Adam Klimek | Team Total



Adam Klimek z Team Total naprawił już tysiące samochodów i z doświadczenia wie, że awaria akumulatora może przytrafić się zarówno w tych nowych samochodach, jak i w starszych. Paradoksalnie to właśnie w nowszych modelach zdarza się to częściej, ponieważ skomplikowana elektronika znacząco obciąża akumulator. Często zdarza się tez tak, że akumulator nam „pada”, bo rzadko jeździmy samochodem. Najlepiej jest wtedy go naładować, ale nie zawsze mamy taką możliwość. Co nam zostaje? Awaryjne odpalanie silnika z wykorzystaniem kabli rozruchowych. Oglądajcie!

Team Total to miejsce, w którym wszyscy miłośnicy motoryzacji znajdą coś dla siebie. Mamy inspirujące treści i fachowe porady.

TotalEnergies od lat odgrywa istotną rolę w świecie sportów motorowych. Wyścigi i rajdy są dla nas najlepszym źródłem zdobywana doświadczenia, które umożliwia nam prace nad innowacyjnymi produktami. Dzielimy się naszym doświadczeniem z kierowcami, co gwarantuje im optymalną ochronę, niezawodność i wydajność silników. Wszystko po to, aby jako pierwsi mogli minąć linię mety!

TotalEnergies to firma multienergetyczna, która produkuje i sprzedaje energię w skali globalnej: ropę i biopaliwa, gaz ziemny i green gas, odnawialne źródła energii i energię elektryczną. 105 000 naszych pracowników jest zaangażowanych w tworzenie coraz tańszej, czystej, niezawodnej i dostępnej dla jak największej liczby osób energii. Aktywna w ponad 130 krajach firma TotalEnergies stawia na zrównoważony rozwój we wszystkich jego wymiarach, w szczególności w obszarze swoich projektów i operacji biznesowych, które mają przyczynić się do zwiększenia jakości życia ludzi na całym świecie.

Dowiedz się więcej o TotalEnergies: https://www.totalenergies.pl/

https://teamtotal.pl/

https://www.facebook.com/totalenergiespolska/

#TotalEnergies #TeamTotal #Akumulator

Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.

Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.

Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.

Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.

W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:

AdBlue jest napompowane do max.

Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.

Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.

Samochody osobowe AdBlue

Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania

Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).

Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.

Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.

Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!

Czym dokładnie jest AdBlue?

AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.

W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.

Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!

Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.

Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.

Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!

Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.

W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.

Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!

W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.

Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.

Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:

uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.

Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.

31 thoughts on “Awaryjne odpalanie silnika | Adam Klimek | Team Total

  1. Panowie Team TOTAL to, że samochód dawcy musi być wyłączony i stacyjka również jest potwierdzeniem braku wiedzy i praktyki z waszej strony. Proponuję przemyśleć błędy i sprostować, bo to podstawowa czynność, a skompromitowaliście się na starcie.

  2. Można dodać że warto kilka minut odczekać by pobudzić aku i podładować go szczególnie w czasie mrozów pamiętajmy że coraz nowsze auta maja czułą elektronikę i wszelkie przepiecia i przeciążenia w Momencie rozruchu jej nie służą.i dziś kogoś odpalasz a za kilka dni sam pojedziesz do elektryka Jeździłem w autopomocy i z moich obserwacji wynika że najlepszym rozwiązaniem będzie booster oczywiście wiem że nie jest to powszechne urządzenie. Jednak będziemy musieli odchodzić od tego rodzaju uprzejmości.

  3. Auto dawcy należy zgasić podczas uruchamiania drugiego pojazdu, gdyż zdarzają się przypadki uszkodzenia układu ładowania, odpalając w ten sposób.
    Podstawowy błąd
    Można ewentualnie odpalić auto dawcy w celu wstępnego podładowania akumulatora w samochodzie zapalanym kilka minut( co i tak zbyt wiele nie daje 🙂 ), a następnie koniecznie zgasić przed odpaleniem drugiego
    BTW, mały silnik np 1.3L benzyne można uruchomić np. około 12 ah akumulatorem wymontowanym np z motocykla 😉 taki tips odemnie 😉

  4. ile może być wykroczeń prze dwie ciężarówki , wyprzedzanie przed zjazdem , sciganie się , nieustepliwosc , brawura , tamowanie ruchu , dwa ograniczenia nie wiem tiry f-16

  5. raz w sytuacji kryzysowej odpalałem z akumulatora od wkretarki Hitachi 18v 5ah, fakt nie była w pełni naładowana ale w Astrze G w module ABS i sterowniku silnika stado błedów ale 20 km do domu dojechałem. Cala sytuacja zakończyła się odpaleniem laptopa i wykasowaniem błędów z w/w sterowników. Ale jak to mówią gdy nie masz wyjścia to trzeba improwizować i byle do celu podróży.

  6. Totalny laik, który nigdy tak auta nie odpalał i nie ma a ty pojęcia, jeśli naogląda się tego typu filmów na jutubie, dopiero będzie miał sieczkę w głowie! 😀 Milion specjalistów i milion sposobów podłączania, odłączania, jeden mówi na zapalonym, drugi na zgaszonym………. A wystarczy tylko nie podłączyć plusa do minusa i nic więcej! I odpali, i nic nie wybuchnie, alternator nie poleci w kosmos! Odpalałem już nawet malutkim benzyniaczkiem wielkiego diesla kablami z biedronki i jakoś się udało! 😀

  7. Jeny… jak to oglądam to stwierdzam, że każdy robi inaczej 🙁
    To co ja przeczytałem..
    1. Plus do plusa. Minus do minusa.
    2. Plus do plusa a minus odpalonego auta do karoserii reanimowanego.
    3… tutaj.. Plus do plusa a blacha do blachy zamiast minusa 0_0 to w końcu jak???

  8. Po podłączeniu auta "dawcy prądu" do biorcy uruchamiamy auto dawcę i czekamy kilka/kilkanaście minut aby podładować baterię rozładowaną w aucie biorcy. Następnie KONIECZNIE gasimy silnik w aucie dawcy i dopiero wtedy przystępujemy do próby uruchomienia auta biorcy. Nie wyłączanie silnika w aucie dawcy przy podłączonych przewodach może skutkować uszkodzeniem alternatora który nadal pracuje w aucie dawcy i podczas kręcenia rozrusznikiem w aucie biorcy jest przez niego obciążany prądem kilkukrotnie przekraczającym moc alternatora !!! Może to skutkować jego uszkodzeniem !!! Koniecznie przed uruchamianiem auta biorcy należy zgasić silnik w aucie dawcy !!!

Dodaj komentarz

Zadzwoń!