Awaryjne odpalanie samochodu – Dlaczego nie odpalać P***em – K2 Samostart – Odpalanie auta na mrozie
Samochód kręci, ale nie chce zapalić? Mamy na to rozwiązanie!
Sprawdź jak bezpiecznie odpalić samochód przy użyciu K2 Samostart.
Skuteczny samostart silnika – działa przy każdej pogodzie, nawet w temperaturze do -54°C. Testowany w klimacie syberyjskim. Zawiera specjalne substancje smarne, które w krytycznym momencie rozruchu chronią silnik. Polecany do wszystkich rodzajów silnika.
#SAMOCHODY #MOTORYZACJA #MECHANIKA
************ PRZYDATNE LINKI *************
Więcej o produkcie – https://k2.com.pl/produkty/k2-samostart-400-ml?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Blog K2 – https://k2.com.pl/blog/?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
AutoKosmetyka – https://www.facebook.com/groups/318351828588263/?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Tester K2 – https://www.facebook.com/groups/243625069457353/?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Turniej Wiedzy / Konkurs – https://k2.com.pl/wyzwanie/turniej?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Zapowiedź produktów – https://k2.com.pl/zapowiedz?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Darmowe ebooki – https://k2.com.pl/wiedza?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
Przetestuj produkty – https://k2.com.pl/testuj-produkty-k2?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
************ REJESTRACJA PRODUKTÓW *************
Zarejestruj produkty i zyskaj możliwość zdobycia nagród. Rejestracja jest bezpłatna i zajmie Ci tylko 2 minuty. Kup produkt jednej z naszych marek: K2, Cardos, Masner, Carso i zarejestruj paragon, aby zyskać szansę na wygranie zestawu kosmetyków K2. Co miesiąc przeprowadzimy losowanie, w którym wyłonimy 10 laureatów nagród. Nie zmarnuj szansy i zarejestruj kupiony produkt na stronie: https://paragony.melle.com/?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
************ DLA SPRZEDAWCÓW – PROGRAM LOJALNOŚCIOWY *************
Zwiększ swoje zyski stawiając na markę K2. Przystąp do programu lojalnościowego Melle Partner. Zyskaj atrakcyjne nagrody oraz dotrzyj do większej ilości klientów, dzięki darmowej reklamie. Zainteresowani produktami K2 bez problemu znajdą Twój sklep w wyszukiwarce na stronie K2.com.pl. Zapraszamy!
Dołącz na: https://partner.melle.com/?utm_source=b2c&utm_campaign=yt
:A:BB:A:
:K:1812:K:
White River / AaKash Gandhi (YTL)
Cavalry/ AaKash Gandhi (YTL)
Classic Rose 2 /Vibe Mountain (YTL)
Muzyka pochodzi z Biblioteki audio w YouTube
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Czym dokładnie jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.
Te nowsze fury to gorsze od tych zabytków mam teraz najstarszy samochód z 1997 i akumulator 3 letni i przy minus 12 beż problemu a miałem takiego punciaka straszny nie wypał wieszające się sprzęgło jak jest ciepło klima działała jak auto jechało I po remontach lepiej nie było a akumulator jak kupiłem do Punto wilgotno tylko było dziwne dźwięki szły z auta I zaskoczył za drugim razem jedynie co w civic to trudno się było dostać jedynie co się otwierało beż problemu to bagażnik
Używam konia i odpalam w stylu na "popych" a raczej na "pociąg" a będąc dokładnym na "konia" hihi
mam forda fiesta 2003 dizel i poniżej -15 auto nie odpala i stale się męczę a tu myk taki myk . człowiek się uczy stale całe życie hehe . Fajny filmik . jak auto nie odpala to kolega podjedzie i przez kabelki podłączamy do jego akumulatora i wtedy odpala .akumulator nowy specialnie kupiłem na okres zmimowy
Tylko samostart
Herezja właśnie najlepsze właściwości filtrujące mają mokre filtry panowie… Tylko że mają za mała wydajność do silników samochodowych. Chłyt marketingowy dla laików… Komedia
Od miesiaca mam audi a4 b5 1.9tdi pelny bak pol baku bylo dolalem i nie pali na plak zapali chodzi znow zatankuje nie pali na plak caly bak wyjezdze zatankuje rano znow nie pali plaka godzine mielenia pali jezdze znow tydzien dwa zatankuje postawie i rano znow nie pali o co chodzi??? prosze rade filtr paliwa ?
Ostatnio mi sie przydał jest bardzo dobry!!!
Ja odpalam pianką do golenia, pozdrawiam cieplutko z rodzinką.
A nie powinno się go stosować po filtrze?
Heeelp!! Co mam zrobić żeby auto mi odpalało normalnie bo jak jest zimny silnik to odpala normalnie a jak jest ciepły to muszę użyć plaka i mechanik mówił żebym już cały czas na plaka odpalał bo nie wie co się dzieje
uwaga jak trzeba odpalać plakiem to trzeba najpierw sprawdzić czy auto nie ma uczulenia na np. wanilie czy truskawkę
maszyna odpaliła 😀
K2 jest z Ostrowa?
u mnie się sprawdził wiec polecam a po za tym fajnie reklamujecie produkty – wasze filmiki zachęcają do zakupu
Myśmy z sąsiadem w kombajnie wsadzili w kolektor ssący plaka, bo pompka paliwa coś nie chciała podawać paliwa, to chodził tak 5 minut 😀
wasze filmiki są sztosem a produkty bardzo lubie 😀
Jak wygląda guma w spreju carbon? Nie widzę filmu na waszym kanale.
Ja mam Audi wiec nie mam takiego problemu 😉 ogulnie spoko są produkty K2 zwłaszcza do tanich starszych aut do których nie warto kupować np wosku za 100zł
Jak korba wyjdzie bokiem to też można odpalić? Hehe
Pozdrawiam serdecznie.