AUDI A4 1.9 TDI AWX zablokowany wtryskiwacz + czyszczenie
AUDI A4 1.9 TDI AWX
https://tec2000.pl/sklep/
Preparaty TEC 2000 usunęły trzęsienie silnikiem spowodowane zablokowanym wtryskiwaczem. Wtryskiwacze zostały wyczyszczone i kultura pracy silnika przywrócona. .
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault
Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.
Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.
Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?
Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać
Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.
W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.
MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA
Często przedstawiany błąd systemowy.
BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU CIECZY
Czujnik Nox jest uszkodzony.
Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)
Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo
POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.
Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)
URAE ADBLUE 7.
Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.
Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.
W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!
Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.
Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.
Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.
System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
DAF
IVECO
REALULT
VOLVO
SCANIA
PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI
Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.
Norma Euro 6
CZŁOWIEK
DAF
VOLVO
RENAULT
Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.
wskaźniki
Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.
Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.
Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.
Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.
Chcemy wiedzieć, jak poszło –
Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.
Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.
tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.
Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany
Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza
Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów
Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.
Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).
Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.
Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.
Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.
Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.
Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.
Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.
Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.
Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.
Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.
W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.
Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.
Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.
Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.
Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:
Iveco
volvo
renault
scania
luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)
Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)
SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.
Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)
Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.
Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Filterek to chyba na zasilaniu powinien być założony a nie na powrocie?
Ale pazury 🤢🤢🤢
Może Pan pomoże auto VW passat B5 fl 1,9tdi 130 km AVF czyściłam tec 2000 350ml.pompki przed filtrem z pojemnika tak profilaktycznie. Auto przed tym czyszczeniem chodziło bez zarzutu jak igła. Mam pytanie co poszło nie tak wyczyściłem poskladalem cos się uszkodziło że teraz szarpie tak od 1500 do 2000 max obroty na jałowym 3900 gaz w podłodze, na wolnych chodzi równo pali na dotyk tak jakby mu teraz brakowało paliwa mógł się uszkodzić tandem?pozdrawiam
Preparaty działają to widać ale za te pieniądze wydane na 4 sztuki preparatu zregenerował byś ten 4 wtryskiwacz.
Witam, podłączyłem tak jak trzeba z baku odpiąłem i na pompie wstępnie dałem obieg zamknięty a z węży z pompy wtryskowej do butelki z filtrem preparatem i nie potrafi zassać, pacjent renault talisman 2016 1.6 130 km poproszę o pomoc
Też już mam zakupione jutro test lecz teraz pytanie jaki czas musi pracować silnik na pomarańczowym preparacie .
W jakiej kolejności dawałeś ten preparat tech 200? 🤔 Bo masz 2 pomarańczowe i 2 brazowe
Czy po użyciu preparatu do czyszczenia wtryskiwaczy nie uszkodzi uszczelek pompowtrysków ????
W momencie jak trzepie silnikiem do kolektor ssacy przy egrze jest uwalony olejem. Później jest kadr jak silnik chodzi normalnie i jakimś dziwnym sposobem brudu już na kolektorze nie ma. Ktoś tu chyba nie mówi i nie pokazuje wszystkiego. Ja właśnie zamówiłem tec2000 do płukania silnika i czyszczenia pompowtryskiwaczy. Mam ten sam problem. Jeden jest zablokowany. Zobaczymy czy ktoś tu kogoś robi w konia czy to prawda.
Dzisiaj czyscilem w 2.0 tdi cbab jeden wtrysk mialem kolo 1 po 30 min 0.00 ladnie sie wyrównały wszystkie. Preparat godny polecenia
No tak zregenerował, wiem że może gość nie jest zbyt inteligentny i może mylić pojęcia – nie zna definicji, natomiast to jest nadużycie. Preparat oczyścił najprawdopodobniej pompowtryski, tylko tyle. Działa dobrze i skutecznie CZYŚCI.
Który pierwszy idzie pomarańczowy czy brązowy?
Ta Wtryskiwacz, klekot pdi
Ciekawe ze gdy silnik nierówno pracuje pokrywa zaworów pięknie ubrudzona, po cięciu materiału i pokazaniu jak silnik równo pracuje pokrywa zaworów elegancko wyczyszczona. Chyba to nie do końca zasługa magicznego środka 🙀. Czyżby autor nie wszystko pokazał ?
Czy jest sens stosować środek tec 2000 (ten który wlewa się na pełny bak paliwa)wlewajac go do baku, czy lepiej zrobić czyszczenie jak pokazano na filmie ?
Mówiłeś że użyłeś 2x diesel system cleaner tank additive i 2x diesel injector cleaner ale w jaki sposób? wymieszałeś te dwa preparaty czy podałeś najpierw dwa jednego potem dwa drugiego?
Ale poduchy wywalone
Pomarańczowa puszka to prawdziwy sztosik
Witam czy mozna ten pomaranczowy wlac do baku? bo wtryski mam ok tylko bym chcial dolac do baku nie bawiac sie w podpinanie. Jesli tak to 375ml na ile litrów?
Haha lekarstwo normalnie 😅
polecam zdjac pokrywe zaworow i docisnac kobektorki na wtryskach. mialem to samo i silnik chodzi teraz jak marzenie! tec2000 tez mam juz i na dniach czyszczonko robie
Macie coś do LPG? Same wtryski tak czyszczę https://youtu.be/FLTPyRAWmXc
Nie szalal bym z mowieniem ze srodek zregenerowal wtryskiwacze a je oczyscil . Bo zaraz wszyscy pompiarze z branzy straca robotę
Nowa seria Teca2000
Polecam 💪