Loading…

Serwis Ad-blue - Usuwanie adblue Warszawa

Serwis Ad-blue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
Mechanik - Kontakt
ADBLUE a MRÓZ

ADBLUE a MRÓZ



Jaki wpływ na Adblue ma ujemna temperatura a szczególnie duże mrozy?
UDOSTĘPNIJ, podziel się, oceń, skomentuj, daj suba. Sprawdź inne filmy i kanały.
Instagram: @pasierbmarcin, Twitter: @Marcin_Pasierb,
Projekt Ciekawość: https://www.facebook.com/ProjektCiekawosc
https://www.youtube.com/channel/UCURKQsFImXC_Dn62HeEBv5g?ab_channel=Projektciekawo%C5%9B%C4%87
Ciekawski jak POLAK: https://www.facebook.com/Ciekawski-jak-Polak-1181347851925095/
https://www.youtube.com/channel/UC58MvfdKizQ-NDgstvdU2Bw
Marcin Pasierb: https://www.facebook.com/MarcinPasierb11
https://www.youtube.com/user/MarcinPasierb
Historia w Pigułce: https://www.youtube.com/channel/UCRiXdW5A6ART7zUQ2zivaCA?ab_channel=Historiawpigułce
Zawarte w filmie materiały (zdjęcia, filmy) pochodzą z wolnych źródeł (np. Pixabay) i są oznaczone jako nie wymagające przypisania oraz jako darmowe do wykorzystania do użytku komercyjnego.
Zawarte w materiale opinie i przemyślenia są moje własne i oparte są na mojej wiedzy w czasie publikacji materiału i oczywiście mogą być błędne.
#ProjektCiekawość, #Adblue, #motoryzacja,

Importowane z Youtube

5 thoughts on “ADBLUE a MRÓZ

  1. Wynalazcom tego systemu zabrakło wyobraźni twórczej. Bo skoro i tak wszystkim steruje komputer, to wystarczy zmodyfikować program w sposób umożliwiający jazdę samochodem z wyłączonym systemem adblue do czasu rozgrzania mocznika. Proste jak 2+2.

  2. Ależ wydaje mnie się że nie jest to wcale jakieś szczególnie trudne by producenci najzwyczajniej zaczeli stosować ogrzewane zbiorniki płynu ADBlue, zbiornik dobrze ocieplony materiałami izolacyjnymi (coś ala jak bojlery na ciepłą wodę) a w zbiornikach jakieś elektryczne grzałki wolnonagrzewające się typu jak grzałki do akwariów, oczywiście z czujnikami tak aby nieprzekraczać tych 20 stopni C. Cięzarówki mają duże akumulatory więc i dużo zapasu prądu by przez kilka-kilkanaście gorzin podgrzewać te zbiorniki kiedy samochód stoi np gdy kierowca wykręca przerwę.

    W lato oczywiście odpowiedni system chłodzenia tego wszystkiego czynnikiem chłodniczym pochodzącym z klimatyzacji, jeśli kierowca byłby w kabinie to i tak musiałby uruchomić silnik aby się chłodziło. Gdyby kierowcy niebyło to załaczałby się jakiś mały elektryczny kompresor który obsługiwałby instalację chłodniczą tylko systemu ADblue.
    Proste jak drut.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!