5 faktów👉jak ustawić siewnik punktowy👉Zrobisz to sam z Monosem NG Plus 4 [Korbanek]
Jak ustawić siewnik do pracy 📞 618950302 SERWIS
💲CENY siewników: http://bit.ly/2vFEF99
🤑CENY CZĘŚCI http://bit.ly/2wWkmo3
☎️ZADZWOŃ do nas 📞 513600630 lub 📞 512721512
👀Strona www.KORBANEK.pl:http://bit.ly/2VfZuC7
👭Facebook: http://bit.ly/39V7RHr
🐤Twitter: http://bit.ly/391U7ed
📷Instagram: http://bit.ly/39X4obv
ℹLinkedIn: http://bit.ly/2IVYlsa
Siewnik Monosem to maszyna bardzo prosta w ustawieniu jeśli chodzi o przygotowanie do wysiewu na polu. Rolnik sam z pomocą aplikacji jest w stanie szybko i prostu ustawić do wysiewu siewnik punktowy Monosem tak aby maksymalnie optymalnie wysiewał nasiona na polu z godnie z rekomendacją fabryki i jego własnymi potrzebami. Aplikacja po Polsku bardzo ułatwia pracę w ustawianiu i krok po kroku podaje jakie dane nanieść i jak ustawić siewnik – poradnik.
✅Kombajn ROSTSELMASH (Ростсельмаш):
NOVA vs New Holland http://bit.ly/2V8nrLQ
NOVA żniwa w śniegu http://bit.ly/2T9z7eN
NOVA w kukurydzy http://bit.ly/38WdDZy
NOVA za Claas opinia rolnika http://bit.ly/2PvceS3
NOVA i Bizon http://bit.ly/39UnUoV
NOVA w żniwa http://bit.ly/2wGmhx3
NIVA vs Bizon http://bit.ly/2VdSd68
NIVA w trudnych warunkach http://bit.ly/37Obc9O
VECTOR vs Tucano http://bit.ly/2SSBcgh
VECTOR vs New Holland http://bit.ly/2T7Wvcm
VECTOR opinia rolnika http://bit.ly/2v9brPr
VECTOR w ekologicznych uprawach http://bit.ly/2Vcu9Ar
VECTOR opinia rolnika o spalaniu http://bit.ly/2PfcqVc
VECTOR kosi kukurydzę http://bit.ly/2v6xg2c
ACROS w uprawach ekologicznych http://bit.ly/37OzeBx
ACROS najbardziej popularny http://bit.ly/2PemFJu
ACROS ile pali http://bit.ly/2T6OQuT
ACROS w kukurydzy http://bit.ly/2vTXNjh
RSM161 zbiera pokos http://bit.ly/3c1IKob
RSM161 opinia rolnika http://bit.ly/3bWYXLq
RSM161 opinia użytkownika http://bit.ly/2T8AbPJ
RSM161 nowoczesny kombajn http://bit.ly/39W8kcm
TORUM vs klawiszowiec http://bit.ly/3bUPVid
TORUM kosi zboże http://bit.ly/38PhFCV
✅Sieczkarnia ROSTSELMASH (Ростсельмаш):
2650 RSM http://bit.ly/38Ruxbp
RSM F2650 – SIECZKARNIA http://bit.ly/2HNTadn
✅Ciągnik ARBOS (Traktor):
ARBOS 2035 vs Ursus http://bit.ly/2T8D03h
ARBOS vs John Deere u Kuli http://bit.ly/32gxcJr
ARBOS 5130 vs Ursus 1634 http://bit.ly/2uXQxD6
ARBOS vs John Deere 6620 http://bit.ly/2v72Rkk
ARBOS Advanced 136 KM http://bit.ly/2PgVPjR
ARBOS 5130 orka http://bit.ly/3bYHzWK
ARBOS vs New Holland http://bit.ly/2HM2zCb
ARBOS vs John Deere 6930 http://bit.ly/2PaKjXh
ARBOS vs Fendt http://bit.ly/38WOsGg
ARBOS za Ursus http://bit.ly/2T3VBxy
ARBOS Global vs Advanced http://bit.ly/32mst9c
ARBOS 5100 http://bit.ly/2v6AbYJ
ARBOS opinia rolnika http://bit.ly/2Pg1czP
ARBOS vs Massey Ferguson http://bit.ly/39SufkT
ARBOS opinia test http://bit.ly/37Q7lJe
ARBOS vs MF vs JD http://bit.ly/2V90nwu
ARBOS ciągnie 6 skib http://bit.ly/2SPrL0Z
ARBOS ciężka orka http://bit.ly/2HOEZ7Y
ARBOS 5130 opinia użytkownika http://bit.ly/2HOeYp3
ARBOS test spalania http://bit.ly/38RfjDu
ARBOS opinia rolnika http://bit.ly/2PddCbt
ARBOS vs Ursus c 360 http://bit.ly/2SO2Hr2
ARBOS traktor komunalny http://bit.ly/39O0cL8
Rolnik Szuka o ARBOS http://bit.ly/38PxNEd
✅Maszyny towarzyszące ARBOS:
Siewnik ARBOS MSD 2.0 Electro 6m siew jęczmienia http://bit.ly/2wFfbZx
Siewnik ARBOS Direkta http://bit.ly/2umNFzh
Siewnik do kukurydzy ARBOS http://bit.ly/2vZoKC0
Siewniki i agregaty ARBOS http://bit.ly/2VcBQqn
Rozkładanie siewnika punktowego ARBOS http://bit.ly/38RitXU
Rozkładanie ramy siewnika od tyłu http://bit.ly/37PbuNF
Składanie ramy siewnika punktowego ARBOS http://bit.ly/2HIwlb0
Pług dłutowy ARBOS ROCK głębosz http://bit.ly/3c1ZtHW
Pielnik ARBOS Unica 6-rzędowy http://bit.ly/2SS27Zr
✅Ładowarka teleskopowa FARESIN:
FARESIN 6.26 Opinia Rolnika http://bit.ly/38Qoow5
FARESIN 6.26 http://bit.ly/2Pi5OFz
FARESIN 7.30 Classic http://bit.ly/2vSsq8W
FARESIN 7.35 Classic http://bit.ly/2ukbCqL
FARESIN 7.45 VPS http://bit.ly/2v6HmA9
FARESIN 9.60 VPS top Ładowarka http://bit.ly/32ol8pt
Sante FARESIN – właściciel fabryki http://bit.ly/2Ta1tp9
✅KORBANEK Naprawia (mechanik pracuje):
5 najczęstszych awarii ciągnika MF http://bit.ly/39WAUuh
34 000 godz Massey Ferguson http://bit.ly/38QNOdf
KU PRZESTRODZE ! Ciągnik skarbonka http://bit.ly/37RPuBT
OSZUSTWO-kupił 6 lat STARSZY kombajn http://bit.ly/2wErxRI
Fendt BLACK BEAUTY 936 http://bit.ly/3bYz6CJ
Sprawdzenie prawdziwego przebiegu traktora http://bit.ly/2ukwbU0
Kosztowne Usterki Fendt http://bit.ly/2um3Ahf
Zapchany filtr i wycieki MF http://bit.ly/2Ve3zaf
Niezależny serwis u Korbanka http://bit.ly/32gnMNS
Awarie silnika John Deere w Claas http://bit.ly/2Pi7ZJn
Naprawy z przygodami Massey Ferguson http://bit.ly/38QsAfj
10 faktów o KORBANEK [HISTORIA firmy] http://bit.ly/37Lo40l
Najbardziej UDANY ciągnik Fendt http://bit.ly/3ckD6xU
Nie spal Fendt od turbo sprzęgła http://bit.ly/3aakkqX
Kubota i koszmarna regulacja luzów http://bit.ly/2uDtltz
AWARIE Fendt 824 SKRZYNIA http://bit.ly/2VweWdy
#MechanikPracuje #KorbanekNaprawia #Korbanek .
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault
Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.
Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.
Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?
Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać
Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.
W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.
MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA
Często przedstawiany błąd systemowy.
BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU CIECZY
Czujnik Nox jest uszkodzony.
Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)
Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo
POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.
Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)
URAE ADBLUE 7.
Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.
Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.
W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!
Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.
Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.
Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.
System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
DAF
IVECO
REALULT
VOLVO
SCANIA
PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI
Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.
Norma Euro 6
CZŁOWIEK
DAF
VOLVO
RENAULT
Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.
wskaźniki
Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.
Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.
Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.
Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.
Chcemy wiedzieć, jak poszło –
Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.
Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.
tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.
Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany
Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza
Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów
Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.
Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).
Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.
Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.
Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.
Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.
Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.
Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.
Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.
Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.
Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.
W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.
Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.
Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.
Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.
Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:
Iveco
volvo
renault
scania
luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)
Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)
SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.
Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)
Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.
Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Siewniki punktowe MONOSEM NG PLUS 4 to siewniki wyposażone w podciśnieniowy układ pneumatyczny, mogące siać kukurydzę, buraki cukrowe, fasolę, bobik, rzepak, soję, sorgo, słonecznik, kukurydzę cukrową, groch i inne rośliny, które mogą być wysiewane punktowo. Napisz czy i czym siejesz punktowo?
Kliknij https://izydory.com/?brand=tap ZAGŁOSUJ w Kategorii Dealer/Części Zamienne na firmę KORBANEK jako FIRMĘ PRZYJAZNĄ dla ROLNIKA✌️wygraj 10 000 zł w puli nagród Top Agrar (10 000 zł za pierwsze miejsce, 5 000 zł za drugie, 2 000 zł za trzecie = 17 000 zł :)) Daj Serwisantom łapkę 👍 pod filmem 👍 zmotywuj ich do następnych filmów 😀
Panie Pawle, mam pytanie za 100 punktów. Mam siewnik NG PLUS 4, 4 rzędy (turbina zwykła). Jakie powinno być napięcie paska 19 rowkowego. Instrukcja nie podaje żadnego parametru, a jest to wartość bardzo ważna. Dziękuję za pomoc.
Ile ciągnik musi mieć udźwigu na końcówkach cięgieł aby bez problemu podnosić 4 rzędowy siewnik kukurydzy załadowany ziarnem i 500km nawozem? Waga zestawu jakieś 1900kg.
Taki belarus 952.2 z monoblokiem co ma 4300kg na cięgnach udźwigu nie będzie się męczył z 1900- 2000 kilogramami?
Ale ktoś fatalnie pociął ten film żeby skrócić całość
Informacje uzupełniające do filmu: Uwaga, są różni producenci kół. Domyślny obwód koła siewnika nie zawsze jest prawidłowy. Dlatego należy przeprowadzić pomiar RZECZYWISTEGO obwodu lub odległości przejechanej po 20 obrotach kołem. Należy też zawsze sprawdzić stan napięcia łańcucha w obu blokach kół. Obwód koła wpływa na rozstaw między ziarnami wysiewanymi w linii. Odnośnie kalibracji czujnika prędkości w kontrolerze wysiewu CS 30 Comfort odcinek wynosi 100 metrów, natomiast w starszych kontrolerach CS 3000 (oryginalny producent Dickey John) – odcinek do kalibracji wynosi 122 metry. Zawsze warto zajrzeć do instrukcji obsługi. Instrukcje obsługi Monosem można pobrać bezpłatnie z tej strony: https://www.monosem.com.pl/Pobierz
Monosem nie jest może najlżejszym siewnikiem na rynku. Porównywalne siewniki punktowe (np. siewniki punktowe ARBOS MS 8230 na ramie teleskopowej) są lżejsze. Wynika to z faktu, że Monosem stawia na wysoką jakość komponentów i podzespołów. Ramy mają solidny, bardzo wytrzymały profil 5'' (127 mm), sprzedajemy przede wszystkim ramy monoblokowe, czyli takie, gdzie przednia belka od zaczepu siewnika jest połączona z główną ramą siewnika (do której przymocowane są sekcje) za pomocą przyspawanych łączników (a nie przykręcanych śrubami). Warto wspomnieć, że sekcje wysiewające NG Plus są krótkie, doskonale kopiują teren i nie obciążają tylnego podnośnika ciągnika na zasadzie dźwigni. Zrobiłem zdjęcia tego, o czym piszę, zwłaszcza rozsiewaczy nawozów, można zobaczyć tutaj: https://photos.app.goo.gl/zPawEB913qi4Mkks7
Czemu pan obwód koła wpisał 219 A nie jak ustawienia domyślne dla tego koła 203cm ? Przez to w ogóle inna obsada wyjdzie niż na tabelce w siewniku . I druga sprawa w kontlorerze cs3000 żeby skalibrowac impulsy prędkość I trzeba przejechać 122m A nie 133
Obsługa bardzo prosta, a jak się przyjrzeć to aparaty wysiewające zrobione z odlewu z aluminium, nie to co w TEMPO Waderstadta zrobione s plastiku..
Bardzo ciekawe porady i informacje dla nowych i stałych klientów produktów firmy MONOSEM !!!
Zastanawiam się nad tym czy klienci skłaniają się bardziej do wyboru siewnika MONOSEM NG PLUS ze zbiornikiem METALOWYM czy z TWORZYWA SZTUCZNEGO ?!
bardzo ciekawa prezentacja
Piękna sprawa ta aplikacja, zdecydowanie ułatwia i pozwala samodzielnie ustawić/wyregulować siew
Jak poślizg kół to raczej mniej wysiewa. Dobrze myślę?
mam gaspardo i z pewnością bym nie zamienił na monosema, gaspardo dużo prostszy do ustawienia( wystarczy luknąć na koło, zębatki i tarcze + tabelkę – nie ma potrzeby kalibracji) , nawet ziarno łatwiej spuścić. nie wiem jak z precyzja wysiewu w monosemie ale u mnie 99% to 1% to moje pomyłki.
Siewniki Monosem gwarantują użytkownikowi precyzyjne wysiewy i prostotę obsługi polecam
Dobry film szkoleniowy, każdy rolnik da rade ustawić.
Czytałem, że we Francji wielu rolników decyduje się na siew rzepaku punktowo i daje to im dobre efekty.
Przydatny filmik, ustawienia dobrze wyjaśnione. Serwisant wie co mówi.
Prosto, jasno, czytelnie….
Fachowa porada. Czy można jeszcze w tym roku kupić siewnik 6 rzędowy Monosema- jest dostępny?
Fajny filmik instruktażowy!!!
Co za koleś dał łapkę w dół łapka z automatu jest w górę koleś nie zna się co jest bardzo dobrze prowadzone👍
ustawienia aplikacją Monosem to bajka(proste i przejrzyste) fajnie że idą z duchem czasu👍
sam osobiście nie sieję punktowo…ale zawsze jestem bardzo ciekawy rozwiązań technicznych i kierunku w jakim idzie rozwój maszyn rolniczych…
w takiej maszynie zebrane jest wieloletnie doświadczenie twórców, dobrze jest poszerzyć swoje horyzonty..
oczywiście łapka w górę
pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie
Bardzo lubię Wasze filmiki szkoleniowe. Cenna wiedza za darmo. Tak trzymać 🙂 Czekam na filmik z opryskiwaczem.
W końcu jakaś firma przedstawia dokładną obsługę maszyny (nawet przed jej zakupem). Nie trzeba dzwonić, pytać. Dużo cennych informacji.
Super pomysł z tymi prezentacjami instruktarzowymi. Oby takich więcej!
Ustawić siewnik punktowy to nie taka prosta sprawa, jak po roku już się zapomniało – a teraz popatrzysz na taki film i prościzna !!! Dzięki SUPER szkolenie
jaki koszt tego siewnika ?
Bardzo precyzyjne i proste w obsłudze są te siewniki 🙂
teraz to proste……
Na pewno się przyda dla klientów którzy mają używany sprzęt 😀
Bardzo przydatna informacja na pewno skorzystam. Siewnik bardzo precyzyjny.