3 powody, by nie zaślepiać zaworu EGR
Na wszelkie kłopoty z układem EGR część kierowców ma jedną receptę – zaślepić, wyłączyć, zapomnieć. Dlaczego to nie jest dobre rozwiązanie? Jak rozmawiać z klientem, który zamiast dogłębnej diagnostyki i naprawy usterki, oczekuje pójścia tą drogą? Odpowiada trener techniczny, Mateusz Bednarski.
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Kasowanie inspekcji adblue – naprawa oraz serwis sterownika AdBlue SCR w samochodach Mercedes, Audi, Porche oraz innych + … Możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę Volvo lub Renault
Układy AdBlue i SCR są wyłączone we wszystkich pojazdach produkowanych przez naszą firmę już od dwóch lat.
W ciągu ostatnich dwóch lat wdrożono setki gadżetów, które dobrze sobie radzą.
Naprawy systemu Adblue były drogie, ale nasi klienci byli w stanie pozbyć się ich problemów.
Co powoduje nieprawidłowe działanie systemu AdBlue?
Ograniczenia ilości energii, którą można wykorzystać
Zepsuty mechanizm powoduje, że samochód zużywa do 40 litrów benzyny na 100 kilometrów.
W drodze do basenu DE można spodziewać się 28-30 l/100 przy wadze 20 ton. Prosta trasa na autostradę. Zakładając, że wystąpił problem z systemem SCR. Zużycie paliwa przez pojazd wzrośnie do 34-36 litrów na 100 kilometrów. Właściciele i kierowcy, którzy nie mogą wjechać na wzgórze św. Anny, mają koszmar z powodu zmniejszonej rentowności frachtu spowodowanej tego rodzaju spalaniem.
MIGA IKONA DYM LUB SILNIKA
Często przedstawiany błąd systemowy.
BRAK OZNACZENIA DOSTĘPNOŚCI POZIOMU CIECZY
Czujnik Nox jest uszkodzony.
Od 1400-2000 zł netto można dokupić czujnik zamienny (to więcej niż koszt emulatora)
Grzałki i czujniki, które nie działały prawidłowo
POMPA ADBLUE JEST USZKODZONA.
Do wymiany pompy potrzeba około 3 000-4 000 zł (zwykle okazuje się, że nie tylko pompa jest uszkodzona i dodajemy dodatkowe pieniądze na naprawę)
URAE ADBLUE 7.
Adblue kosztuje około 400-500 zł miesięcznie za jeden pojazd, jednak może się to znacznie różnić w zależności od pracy, którą wykonujemy i miejsca tankowania, więc rzeczywisty koszt może być niższy lub wyższy. Możemy kupić 4-letniego TGX w ciągu dwóch lat do Adblue, który wydmuchujemy wydech, jeśli przyjmiemy tę wartość dla floty dziesięciu samochodów. Nie flota 50-60 pojazdów, na którą za trzy miesiące dostaniemy kolejny traktor.
Dzięki naszym emulatorom nie będziemy musieli się martwić o takie problemy, a dzięki temu będziemy mogli zaoszczędzić pieniądze.
W zależności od pojazdu oferowane przez nas gadżety są produkowane w Polsce lub w UE. CHIŃSKI SPRZĘT NIE JEST U NAS DOSTĘPNY!
Po prostu dlatego, że dobrze znamy się na logistyce transportu, rozumiemy znaczenie bezawaryjnego sprzętu i krótkiej szansy na naprawę. Trudność z chińskimi gadżetami polega na tym, że nie ma możliwości sprawdzenia, czy będą działać i jak długo będą działać.
Kilka osób może poradzić sobie z niebezpieczeństwem awarii pojazdu w drodze powrotnej z Barcelony przy zmniejszonej mocy (czytaj: wyższe zużycie paliwa), mając nadzieję, że uda im się rozładować i uniknąć kary za spóźnienie, podczas gdy większość z nas po prostu nie może . Nie musisz się denerwować ani kierowcami.
Urządzenia emulujące system ADBLUE mogą działać lub działać w dowolnym momencie i mogą naśladować dowolną część systemu.
System MAN (interfejs człowiek-maszyna) Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
DAF
IVECO
REALULT
VOLVO
SCANIA
PUDEŁKO EURO 5 W CAŁOŚCI
Nie ma znaczenia, czy masz instrukcję, czy nie.
Norma Euro 6
CZŁOWIEK
DAF
VOLVO
RENAULT
Poziom płynu można również regulować na wyświetlaczu.
wskaźniki
Urządzenie będzie testowane przez dwa tygodnie lub miesiące. W razie potrzeby dostosujemy się. Nie kupujesz „kota w torbie”, ale mamy inne opcje.
Poza symulacją Adblue pełni również funkcję komputera serwisowego, pozwalając kierowcy w każdej chwili usunąć ewentualne usterki, np. „po jeździe na łóżku”.
Nawet bez emulatora mamy te same narzędzia do usuwania błędów.
Gumkę można podłączyć do portu OBD i wpiąć na dwie minuty, po czym rozpocznie samoczynne kasowanie usterek z diodą kontrolną.
Chcemy wiedzieć, jak poszło –
Nie musisz prosić znajomego ani chodzić do biblioteki, aby to zrobić.
Programowe odcięcie zasilania to modyfikacja oryginalnej usługi.
tryb awaryjny pojazdu nie jest automatycznie aktywowany przez kontroler.
Maksymalna moc i prędkość są przez to ograniczone. Przeprogramowany
Obowiązkiem kierowcy jest upewnienie się, że system jest wolny od błędów i nie przeszkadza
Maksymalna prędkość samochodu. Za pomocą naszego oprogramowania ustaw system AdBlue na czas nieokreślony. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Dozowałem płyn, ale na desce rozdzielczej pojazdu nie ma błędów
Dostarczamy oprogramowanie systemu Adblue wyłączające dla samochodów osobowych. Natychmiast po zabiegu moduł SCR nie będzie się już aktywował, a samochód nie będzie już używał płynu. Sugerowane jest również wyłączenie filtra cząstek dpf/fap podczas korzystania z niektórych marek Adblue.
Istnieje możliwość wyłączenia adblue scr w samochodach firm takich jak BMW i Volkswagen oraz tych produkowanych przez Citroen i Audi (w tym duże autobusy takie jak Ford Transit).
Złącze diagnostyczne OBD służy do bezpiecznego usuwania adblue scr, a technika różni się w zależności od typu.
Na przykład podczas usuwania adblue z BMW, oprócz aplikacji dezaktywującej funkcję sterownika silnika, należy dodatkowo odłączyć sterownik AdBlue.
Natomiast w Fordach takich jak Ranger wystarczy zresetować zawartość ablue na komputerze serwisowym i nie trzeba odłączać sterownika SCR.
Np. w markach Citroen i Peugeot sytuacja jest zupełnie inna, bo tutaj oprócz ściągnięcia programu z wyłączoną obsługą adblue scr trzeba też odłączyć odpowiednie bezpieczniki.
Wyłączenie obsługi katalitycznej scr to bułka z masłem, jeśli polegasz na naszej wiedzy i zrozumieniu.
Jeśli masz problemy z adblue scr swojego samochodu, skontaktuj się z nami.
Jesteśmy tutaj, aby pomóc. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Usługa objęta jest 24-miesięczną gwarancją w przypadku wystawienia faktury lub paragonu.
Usuń adblue z ciężarówek i sprzętu rolniczego za pomocą naszego serwisu.
Ze względu na wadliwie działający system dozowania mocznika, po zakończeniu pracy pojazd nie wejdzie już w tryb awaryjny. Usługa obejmuje instalację konkretnego systemu podobnego do SCR w Twojej maszynie. Ta procedura jest całkowicie wolna od ryzyka, nawet dla elementów elektrycznych pojazdu.
W niektórych przypadkach, nawet jeśli czujnik NoX lub pompa są zepsute, emulator adblue nadal będzie działał poprawnie. Przekazywanie informacji do komputera samochodu jest jego podstawową funkcją.
Zrobione właśnie tutaj. Opieramy się na naszej wiedzy i sprawdzonych technikach. Nie używamy tutaj podróbek wyprodukowanych w Chinach. Serwis naszej firmy to gwarancja pomyślnego rozwiązania problemu AdBlue.
Do wyłączenia Adblue potrzeba około 40-60 minut. Po dokonaniu wcześniejszych przygotowań możliwe jest udanie się do lokalizacji klienta.
Na podstawie faktury udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na emulator.
Nasze emulatory są kompatybilne z następującymi producentami:
Iveco
volvo
renault
scania
luksusowy producent samochodów Mercedes (bosch, hilite)
Gdy wystąpi awaria (wszystkie pompy również Grundfos)
SERWIS I NAPRAWA ADBLUE W WARSZAWIE.
Transport publiczny, np. autobusy (Solbus, Solaris, MAZ, Volvo, Scania i inne)
Sprzęt dla gospodarstwa (ciągniki i kombajny) Serwis Adblue diagnostyka, naprawa, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie tanio.
Używamy wysokiej jakości emulatorów polskiej produkcji. Każde miejsce montażu objęte jest tą samą gwarancją i serwisem. Kasowanie inspekcji adblue w samochodach osobowych i ciężarowych, nasza firma specjalizuje się w Systemach Adblue w Warszawie.
Ja jebe. Po co ja to oglądam jak z tyłu świeci najlepsza marka części zamiennych. Klocki hamulcowe KAMOKI by mnie zabiły. Pozdrawoam
W dup…. mam ekologię samochód ma się nie psuć bezsensownie
Zależy jaki silnik.Stilo JTD no po błędzie i ok. moc ale na trasie nie chce zejść poniżej 5.0.Choć jadąc 120 mamy jest stale 5.1.
właśnie się dowiedziałem, bo robię pomiary częstotliwosci zapychania DPF- dlaczego ostatnio wydłużyły mi się przebiegi pomiędzy wypalaniami i to średnio 3krotnie? – bo przyszła zima a w moim modelu ponizej +5 stopni C na dworze egr prawie cały czas zamknięty. Dowiedziałem się z forów ze poprostu zaslepiają miedzy innymi po to zeby nie miec problemu z dpf, jak wróci ciepło i wraz z tym powróci częste wypalanie DPF od razu kupuje zaślepke u mnie akurat koszt kilka zł wraz z instrukcją jak to zrobić samemu a robota na pół godziny Jak to potrafisz wytłumaczyć całą tą ekologie ?
Sam na tym głównie jeździj
Od kiedy częściowo zaślepilem EGR, a później całkowicie… Auto jest nie do poznania. Nie muli i nie denerwuje. Gdybym mógł wyciągnąć dolot i przepustnice w 5 min to załatwiłbym problem mulenia. Wiadomo że w żadnym aucie nie jest to łatwe i tanie więc jedyna opcja to zaślepienie. Poza tym w silnikach jtdm sam producent zalecał częściowe zaślepienie więc o czym tu mowa.
Mati chyba sam stracił homologację…
Chlopie litosci zmien zawod i zniknij
Gdyby te elementy, tj egr i dpf, działałyby poprawnie to tylko nielicznym chciałoby się przy tym brudzić. Problem polega na tym, że te super usprawnienia często generują takie problemy, że bez topienia ogromnych pieniędzy i odwiedzenia sporej ilości fachowców, auto nie nadaje się do jazdy. Nie każdy mechanik jest w stanie trafnie zdiagnozować usterki wywołane przez ten szajs a niektórzy wręcz naciągają klienta na duże koszty ze względu na efektowność tych objawów. Takie objawy mogą dawać zużyte wtryski, Pompa, brak kompresji i jeszcze wiele innych drogich przypadłości. To jest kusząca perspektywa dla niektórych warsztatów…
Czuje ten kto wyda 2tyś za jego wymianę:)
HAHA już widze jak policja w Holandii mi egr sprawdza i odholuje auto hahaha oni czasu nie mają drobnych złodziei łapać na APK wyjdzie ale wiekszość robi przeglądy w PL
Wycinajcie katy,dpf, egry etc Stop zielonemu terrorowi
Laweta za granicy ….itd chlopie opamietaj sie 🤣
Pierdolisz Pan
Kupiłem egr do benzyny za 150 zl wytrzymal 3 tys km . I to jest ta ekologia podparta prawem ?? Ile syfu wypierdala w eter aby wyprodukować te śmieci zamienniki !
Kolega w ramach "ekologi" dotrawia swoje odchody !!!
Mechanik … O wszystkim mówi tylko nie o tym jak spaliny wpływają na silnik . Śmieszny typ .
Krótko mówiąc pierdoli smuty, aż nie chce się oglądać 😏
Gruby a jadłeś kiedyś swoje odchody? jeśli nie to nie rób tego silnikowi i zaślep EGR
O Boshe…Ty widzisz i nie grzmisz….
Gdzie tu ekologia jak tym zaworem skracamy żywotność silnika
Ja polecam serdecznie wyjebac egr…w chuj lepiej
Zero konkretów ,sama frajernia ,mówisz człowieku o czymś o czym zupełnie nie masz pojęcia …
A co ma gadać jak mu za to płacą…
Rozmowa o EGR jest krótka: wywalenie go jest nielegalne i o to się rozchodzi… Zaś dla silnika wywalenie EGR to najlepsze co można zrobić!
EGR powoduje: zajebanie dolotu sadzą, mniejszy przepływ powietrza przez zmniejszenie średnicy dolotu, zawory EGR się zapiekają i silnik wchodzi w tryb awaryjny, rozjebują się chłodnice spalin – same problemy… Mało tego EGR jest aktywny na niskich obrotach i szczególnie w silnikach z turbo czuć, gdy się go wyprogramuje – silnik ma więcej mocy z dołu…
Te wasze zamienniki w tył można se włożyć 3 mi padły w ciągu roku 3x350zl dziś za 400zl jadę to gówno wyprogramowac i spokuj
Zmien prace idź sprzedawac turbo bo widać ze chyba ktoś Ci kazał to gadać,mam wywalony egr i wykodowany i jestem zadowolony
Nie podaleś żadnego mądrego argumentu. Zawory egr szkodzą środowisku ponieważ uszkadzają silniki.
Ja pier… Ale on pier…li
Kłamiesz bratku albo nie znasz się!
Właśnie zaslepiam sobie egr w moim ahu ;D
ten gość ewidentnie kłamie i mataczy. spójrzcie na jego błądzący wzrok, na jego dukanie i mowę ciała. zwykły oszust
Egr off
Tak zgadza się że że zaślepienie/usunięcie egr jest niezgodne z prawem i to że sprawny egr sprzyja ekologii ale to tyle, reszta to same wady. Jedzenie własnych odchodów przez silnik raczej nie jest fajne. Zanieczyszczony dolot, część spalin które wracają do komory spalania zastępują częściowo czyste powietrze a nie trzeba być jakimś fachowcem żeby wiedzieć że mniejsza ilość tlenu równa się złe spalanie co prowadzi do gorszej pracy silnika i szybsze zużycie przez nagary.
Idz chlopie dzwon do prokuratury.
Moje auto moja sprawa,te bzdury wciskaj innym,pseudo mechanicy dbaja tyllo o swoj interes,a ty społeczniaku skoncz brednie gadac,bo wygladasż na idiote i nie wciskaj ludziom bajek,ja w kazdym aucie zaslepiam przez lata i polecam innym
O czy ty mówisz chłopie mam zaślepiony profesjonalnie w Fordzie Custom 2.0Blu i Zero problemów już dwa lata , lepiej się do zielonych zapisz będziesz bardziej spełniony duchowo i ECO .
Niezgodne z prawem😄😄😄😄
Przy dobrze zrobionej mapie spalania z uwzględnieniem usunięcia EGR-u nic z tyłu nie powinno być czuć, do tego z działającym zaworem mój kolektor dolotowy wyglądał jak wnętrze obory, spaliny mieszają się w nim z olejem wyrzuconym przez odmę i robi się nieciekawie, ok. 1/3 przepływu w kolektorze zredukowana a powstały osad ma nieregularną lepką strukturę co dodatkowo psuje przepływ w i tak zmniejszonym już wnętrzu kolektora. Następną dużą zaletą nie wprowadzania spalin do dolotu jest większa czystość oleju co przekłada się na lepsze zachowanie parametrów oleju w czasie co z kolei redukuje zużycie elementów smarowanych przez olej.
Kup sobie Lek Niepierdol !
Wiesz o czym mówisz czy na kartce ci napisali?