2014 Renault Master – Ponad 800 000 km. Spowiedź napraw i usterek.
2014 Renault Master 2.3 dci 125 (zabudowa – autolaweta Jegger)
Jeśli uważasz, że Twój samochód powinien wystąpić w jednym z odcinków – napisz👍:
petrolheadnumberone@gmail.com
(zgłoszenia raczej Szczecin i okolice)
FACEBOOK: https://www.facebook.com/PetrolheadNumberOne
Niektórzy wiedzą, że Renault nie przepadam… Jednak wyjątkowo na kanale pojawia się krótki i spontaniczny test samochodu tej marki. Renault Master, którego przebieg wynosi ponad 800 tys. km. Uznałem, że spowiedź napraw i usterek z tego przebiegu to ciekawy temat.
0:00 Wstęp
0:21 Dlaczego Renault?
0:57 Prezentacja samochodu z muzyką
1:41 Specyfikacja
2:03 Silnik
2:28 Wnętrze, środek
3:13 Eksploatacja, serwisowanie
3:52 Usterki, naprawy i problemy
5:46 Wrażenia z jazdy
Zapraszam do śledzenia oraz subskrypcji kanału.
#Renault #Master #Autolaweta
2.3 dci | 125 hp | 310 Nm | 130 kmh (ogranicznik) | ?? sec – 100 kmh
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Czym dokładnie jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.
Jeśli chodzi o łańcuch rozrządu (bo nie mówiłem): ani razu nie był zmieniany, nie było takiej potrzeby.😲 Zastanawiam się, czy przedstawiać częściej samochody z wyższymi przebiegami.🤔
Ten master daje radę 760tys km zrobione wersją 150koni i potwierdzić mogę że to dobre auto
Potwierdzam, Renata jest niepowtarzalna
Zrobiłem 2.3 170hp ponad 100tys km bezawaryjnie
Aż nie dowiary że taki przebieg zrobił ten master przy zmianie oleju co 40.000km chyba że płukanki robili
Bravo Master !
!
Mam mastera z 2013 roku .pizda straszna ,wrócę do korzeni czyli T4 .mam wersję dCi 100 .nie chce to jechać ,dużo pali ,blaszka jak puszka po tanim piwie .plastiki gówniane jak w chińskim skuterze ,klamki rwą się regularnie .
7:21 Potęga wiatru + lekkie zakłamanie komputera. Ja plandeką kiedyś zrobiłem 8,1 z Lizbony do Poznania.
Nagraj mastera jak dojedzie 1000000km😊
Potwierdzam niezawodność działania Renault Master 2.3 użytkuję auto od 2012r i na liczniku 846940km usterki praktycznie te same co w materiale filmowym auto sprawuje się cały czas rewelacyjnie!
Teraz kupiłeś Lagunę hahahahah, widzisz w życiu wszytsko się może zdarzyć☺☺☺
Podejrzewam , że po tym roku od opublikowania materiału ten master ma z 900k przebiegu jak nie więcej i dalej śmiga 😂.
Osobiscie nienawidze aut marki renault, aczkolwiek dokladnie taka laweta z wypozyczalni zrobilem mnostwo kilometrow i pomimo miliona bledow na wyswietlaczu jezdzi sie tym calkiem dobrze. Najwiekszy mankament w uzytkowaniu to miekkie zawieszenie, strasznie szybko siada nawet pod lekkimi autami.
klamka przy 780??? u mnie co 1,5roku zmieniam no ale auto w kurierce:P
Master do jazdy najlepszy
Ostatni dobry master
Renault najlepsze i nara
Wszystko super ale wymiana oleju co 40 tyś to chyba przegięcie, mam 192 tyś km wymieniłem amortyzatory i jeden sworzeń a olej co 15 tyś wymieniam
mam taki sam model blaszak najwiekszy auto niezniszczalne ale klamki to porazka raz w roku wszystkie do wymiany
Master to Master wśród busów. Klasa sama w sobie. Kilka przerobiłem, Master był the best 🙂
Master jest najlepszy. Ups… BYŁ!!! Teraz nowego omijajcie… Smuteczek…
teraz ten nowy master sie jebie przy 10 000km a co mowic by mial 1mln xddddddddddddddd
Ziomek ma firmę transportową i Master na 1 500 000.. Dobre auta
Jeździłem w międzynarodówce takim master najlepszy zero problemów
Nie rozumie co z tą patologią na ten OLEJ Z BECZKI. To oleje w bankach plastikowych 4ro i 1no litrowych są nagminnie podrabiane niż te w beczkach 60cio czy nawet 200 litrowych.
Fajowy test, dzięki.
Czy on jeszcze jeździ ? Jeśli tak, jaki przebieg ma dzisiaj ?