🔴KU PRZESTRODZE‼KOSZMAR ROLNIKA-AWARIA SKRZYNI W STEYR 4065S⚠️‼🔵CIĄGNIK NA "PODWÓJNY" KREDYT!🔵 😱😭🤯
KOSZMAR ROLNIKA!
Importowane z Youtube Naprawa Adblue Warszawa – Otrzymujemy dużą liczbę telefonów od klientów, którzy mają problemy ze swoimi systemami AdBlue. Nowoczesne komponenty do oczyszczania spalin często nie działają prawidłowo. AdBlue (wodny roztwór mocznika) to związek chemiczny stosowany w przemyśle samochodowym do oczyszczania spalin. Znajduje zastosowanie w rozkładzie tlenku azotu, który jest niebezpieczny dla środowiska. AdBlue pod wysokim ciśnieniem jest przesyłany do układu redukcji emisji spalin, który działa w tych warunkach. Podatne na awarie pompy AdBlue służą do wytworzenia wysokiego ciśnienia w układzie redukcyjnym, co przyczynia się do zmniejszenia emisji. Każdy pojazd wyposażony w urządzenie dozujące AdBlue musi być również wyposażony w zbiornik do przechowywania chemikaliów.
Każdy pojazd wyposażony w system dozowania mocznika AdBlue jest również wyposażony w zbiornik, w którym znajduje się roztwór do dozowania mocznika AdBlue.
Warsztat Mechaniki do Aut Adblue, Elektryki + Diesel, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników aut, motocyklowych i sprzętów budowlanych.
Serwis Adblue diagnostyka, usuwanie wyłączanie/włączanie oraz regeneracja i naprawa serwis układów w Warszawie.
W NASZEJ OFERCIE SĄ USŁUGI NAPRAWCZE:
AdBlue jest napompowane do max.
Systemy AdBlue są wykorzystywane w różnych aplikacjach.
Pompy AdBlue często ulegają awarii w wyniku zablokowania rur. Mocznik nie może zostać wypchnięty z pompy, ponieważ często jest to niemożliwe.
Samochody osobowe AdBlue
Problemy z AdBlue, które często występują w pojazdach osobowych, oraz sposoby ich rozwiązywania
Jeśli Twój samochód zaczął wyświetlać usterkę związaną z nadmierną emisją spalin, wszedł w tryb ograniczenia mocy lub poinformował Cię, że pozostało Ci wiele godzin do ostatniego uruchomienia pojazdu, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem raz na zawsze !
Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem pozwalającym na trafne i sprawne usuwanie usterek związanych z technologiami AdBlue oraz DPF (filtrami cząstek stałych).
Do świadczenia tej usługi konieczne jest przeprogramowanie sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wyświetlał żadnych problemów związanych z nadmierną emisją spalin.
Zamiast programów emulujących używane jest tylko zamknięcie systemu oprogramowania. Stosowanie tego podejścia jest korzystne, ponieważ pozwala systemowi zachować pełną diagnostykę przez usługi serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych wad.
Możliwe jest naprawienie systemu w staromodny sposób poprzez zmianę komponentów, ale nie ma pewności, że rozwiąże to problem w dającej się przewidzieć przyszłości. Ze względu na nasze doświadczenie w tej dziedzinie udzielamy 3-letniej gwarancji na wszystkie nasze usługi!
Czym dokładnie jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, który jest gromadzony w oddzielnym zbiorniku od reszty paliwa.
W niektórych modelach wlew benzyny znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa, w zależności od modelu. Kierowca nie będzie doświadczał żadnych kłopotów w wyniku stosowania AdBlue w normalnych sytuacjach podczas jazdy. Mogłoby się wydawać, że dodatkowy składnik jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania, ale tak nie jest. Płyn ze zbiornika kierowany jest do katalizatora SCR zamontowanego na ścieżce układu wydechowego; w konsekwencji temperatura spalin w momencie instalacji katalizatora jest bardzo znacząca.
Ciężarówka z AdBlue – Naprawa
Częste problemy z AdBlue w samochodach ciężarowych i ich naprawa
Jeśli Twoja ciężarówka zaczęła wykazywać usterki związane z wysoką emisją spalin, przełączyła się w tryb ograniczenia mocy lub ograniczenia prędkości do 20 km/h, skontaktuj się z nami – raz na zawsze rozwiążemy ten problem!
Usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika w taki sposób, aby układ nie wykazywał żadnych usterek związanych z wysoką emisją spalin.
Nie używamy EMULATORÓW, a jedynie zamykanie systemu oprogramowania. Zaletą tego rozwiązania jest to, że system zachowuje pełną diagnostykę przez służby serwisowe lub kontrolne, nie wykazując przy tym żadnych usterek.
Możesz naprawić swój system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nie masz gwarancji, jak długo to rozwiąże problem. Jako firma wyspecjalizowana w tego typu usługach udzielamy 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
AdBlue dla rolnictwa
Częste problemy z AdBlue w maszynach rolniczych i ich naprawa
Jeśli Twój ciągnik lub maszyna rolnicza zaczęła wykazywać awarię w układzie oczyszczania spalin, przeszła w tryb awaryjnego ograniczania mocy i obrotów silnika, skontaktuj się z nami!
Problem ten rozwiązujemy przeprogramowując sterownik silnika tak, aby już nigdy więcej nie wyświetlał usterki związanej z usterką w układzie AdBlue.
Dzięki temu maszyna już nigdy nie przejdzie w tryb awaryjny i zachowa 100 procent mocy.
Możesz naprawić system w tradycyjny sposób, wymieniając części, ale nigdy nie będziesz mieć gwarancji, jak długo naprawa będzie skuteczna.
Decydując się na wykonanie usługi przez naszą firmę otrzymujesz 3 lata gwarancji!
Co to jest AdBlue?
AdBlue to wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5% zbierany w osobnym zbiorniku.
W zależności od modelu jego wlew znajduje się w bagażniku, pod maską lub tuż obok wlewu paliwa. W codziennym użytkowaniu kierowca nie zauważy żadnych niedogodności związanych z używaniem AdBlue. Wbrew pozorom dodatkowy czynnik nie jest dozowany do paliwa spalanego w komorach spalania. Płyn ze zbiornika trafia do katalizatora SCR zainstalowanego na drodze układu wydechowego, dlatego temperatura spalin w miejscu zamontowania katalizatora jest niezwykle istotna.
Auta z DPF i Adblue. Zidentyfikuj i napraw najczęstsze problemy z DPF w pojazdach osobowych.
Możesz mieć problem z filtrem cząstek stałych, jeśli Twój samochód wykazuje awarię DPF, traci moc, zużywa więcej benzyny lub podnosi się poziom oleju. Skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się tą sprawą!
W ramach naszego serwisu przeprogramowujemy sterownik silnika tak, aby pojazd nie wyświetlał błędów związanych z modyfikacją wykonaną po usunięciu elementu. Dzięki tej modyfikacji pojazd odzyskuje całą swoją moc, czyniąc go bardziej dynamicznym i wydajnym.
Trzyletnia gwarancja obejmuje wykonanie usługi.
Ramy Zdefiniowanego Celu (DPF)
Cząsteczki sadzy w spalinach są zbierane i spalane przez filtr cząstek stałych, który jest elementem układów wydechowych współczesnych pojazdów z silnikiem diesla. Filtry cząstek stałych istnieją od ponad 30 lat, ale dopiero w 1996 roku zaczęto ich masowo używać w samochodach. Europejskie normy czystości spalin (Euro 3, Euro 4 i wkrótce uchwalone Euro 5) są głównym czynnikiem w ich stosowaniu, ponieważ wymagają one od producentów samochodów przestrzegania ścisłych ograniczeń ilości niebezpiecznych substancji, towary mogą emitować do środowiska. Konstrukcja wewnętrzna filtra cząstek stałych do silników wysokoprężnych jest pokaźna i ma dużą całkowitą powierzchnię ścian. To wychwytuje cząstki sadzy z przepływających obok nich spalin, zapobiegając ich ucieczce do atmosfery. Programowanie i koordynacja
Ciężarówki i autobusy Scania mogą zostać przez nas wymienione i zaprogramowane w koordynatorach.
Dojedziemy do pojazdu klienta w Europie, bez względu na to, gdzie się znajduje. 7/24
Przez cały czas mamy pod ręką wielu różnych koordynatorów.
Pojazdy bez kodów immo mogą mieć również zaprogramowane przez nas współrzędne.
Do najbardziej typowych objawów awarii koordynatora należą następujące objawy:
uruchomienie samochodu jest niemożliwe z powodu nieprawidłowej koordynacji COO, rozrusznik nie reaguje, a pedał gazu nie działa.
Scania od dawna zajmuje się tym problemem, wypuszczając wadliwe wkłady COO 7.
Wiemy o problemie i mamy plan usunięcia wad w projekcie tego komponentu. Aby zagwarantować, że konsument otrzyma bardziej wydajny koordynator niż nowa, nowa płyta główna, skrupulatnie sprawdzamy każdy element na płycie głównej. Na koniec ustawiamy pamięć RAM i procesor do działania.
Gwarantujemy, że nasi koordynatorzy są wolni od wad wrodzonych przez okres jednego roku.
O czym wy marzycie ..
NIEMCY I AUSTRYJACY MAJA WAS W DUPIE ..MYSLICIE ZE PRZEJMA SIE TAKIM FILMEM..
CALA UNIA EUROPEJSKA Z WIELKIM NIESMAKIEM PRZYJELA REZOLUCJE ZE JAKOSC PRODUKTU SPRZEDAWANEGO W NOWYCH KRAJACH UNI .A BYC IDETYCZNY JAK JAKOSCDLA STAREJ UNII..
ONI JAK TYLKO WIDZA W ZAMOWIENIU ZE MASZYNA IDZIE DO POLSKI TO SKLADAJA NA TZ..ODPIERDOL I NIECH SIE
UNTERMENSCHE ..((PODLUDZIE )) BUJAJA I PLACA ..NA RASE PANOW…
TU TRZEBA ZACZAC ZWYCZAJNIE OLAC MARKI NIEMIECKIE ..
JAK IM FABRYKI ZACZNA PADAC TO ZROZUMIEJA SWÓJ BŁĄD…
TRZEBA KUPOWAC ZWYCZAJNIE MASZYNY CHINSKIE TYPU ..
ARBOS ..LUB ROSYJSKIE ALBO BIALORUSKIE ..
TAM SOBIE NIE POZWOLA NA FUSZERKE JESLI KTOS DEWIZY PRZYWOZI ..
WYSTARCZY POPATRZYC NA SPRZEDAZ NOWYCH KOMBAJNOW ..
ROSTELMASZ ROSYJSKI PRZEBIL SPRZEDAZ WSZYSTMICH NEW HOLANDOW FENDOW I FERGUSONOW ..
BO ROLNICY MAJA JUZ DOSC..
DOPLAT Z UNI DOSTAJEMY POLOWE TEGO CO ROLNIK NIEMIECKI CZY FRANCUSKI I DO TEGO PODSYLAJA NAM JESZCZE ZLOM..
DZIWIC SIE ZE PIS ZERWAL KONTRAKT NA FRANCUSKIE SMIGLOWCE..
A JAK MYSLICIE CO BYSMY DOSTALI ???
ARABOWIE ODDALI WSZYSTKIE KUPIONE U FRANCUZOW HELIKOPTERY ..TYLKO ZE ONI MOGLI BO RZADZA ROPĄ NA SWIECIE I GDYBY IM FRANCUZI SWOJEGO ZLOMU NIE PRZYJELI TO BY U NICH WSZYSTKO Z BRAKU ROPY STANELO ..
PROBLEM W TYM ZE POLSKA TAKICH ASOW JAK ROPA W REKAWIE NIE MA I ZOSTALIBYSMY BEZ KASY Z UZIEMIONYM FRANCUSKIM ZLOMEM ….
I TAK JEST ZE WSZYSTKIM ..MAJA NA NAS WYJEBANE I TYLE …
ZOBACZCIE SOBIE JAKIE MIAL GOSC PROBLEMY PO WZIECIU W LISING ..
MERCEDESA S 63 AMG ZA
1 MILION ZL …
Film na you tube..
""Duze problemy z mercedes S63 AMG""
TO BYLY JAJA..
I TO NOE JAKIS SZTEYER ..
NOWY MERCEDES
S63 AMG ..I WSZYSTKIE AUTORYZOWANE SERVISY STWIERDZALY USTERKE WIBRACJI SILNIKA I PRZEZ 2 LATA GOSC SIE ZAUTEM BUJAL OD EXPERTA DO SERVISU..BYL NAWET W SERVISIE W NIEMCZECH ..I CO MU MERCEDES ODPISAL.???
ZE WIBRACJE SA EFEKTEM SPORTOEWGO HARAKTERU AUTA..A GOSC TESTOWAL INNE IDETYCZNE AUTO I ZADNYCH WIBRACJI NIE BYLO ..
AUTO POLOWE CZASU PRZESTALO NA SERWISACH I W NAPRAWACH POMIMO ZE GOSC CO MIESIAC PLACIL LISING..
DZIEWCZYNA SPALIŁA SIE NA AUTOSTRADZIE W NOWYM ODEBRANYM Z SALONU BMW BO NIE ZDAZYLA UCIEC Z AUTA BO GLOWNY KABEL PLUSOWY ZROBIL ZWARCIE ZAPALIŁ AUTO I ZAOKOWAL WSZYSTKIE DRZWI I OKNA..
SPLONELA ZYWCEM W SAMOCHODZIE KTORY MIAL PRZEJECHANE 60 km.!!!
I jaka odpowiedz koncernu BMW..
""FIRMA BMW NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOSCI ZA SMIERC WLASCICIELKI ""
POMIMO ZE NA TA USTERKE JEST W TYCH MODELACH AKCJA PRZYWOLAWCZA BMW NA CALYM SWIECIE..
TYLKO NIE W POLSCE …
TO SA FASZYSCI …
BLEDEM BYLO NIE WYMORDOWANIE WDZYSTKICH NIEMIECKICH ZOLNIERZY PODCZAS 2 WOJNY SWIATOWEJ KTORZY NOSILI MUNDUR ..OD KAPRALA W ZWYRZ..
TYLKO TAKA WENDETA MOGLABY ZAOWOCOWAC ZE PACY I INNI SLOWIANIE DZISIAJ BYLIBY TRAKTOWANI JAK LUDZIE W STAREJ EUROPIE…
Kamil można prosić o kontakt prv.
No właśnie to wszystko to jest chinszczyzna to wszystko jest z jednego worka a z tym ciagnikiem to właśnie tak jest ze firma jest bankrutem i później wychodzi bo to wszystko jest banku.. pozdro..
Mam od tych typów agregat uprawowy. Potwierdzam źli ludzie.
Ludzie co i u kogo wy kupujecie wynalazek i jeszcze zastawiony przez dilera to sie kupy nietrzyma co to za szopenfeldziarze te dilery ten ciągnik to jakaś farsa gorszy od ursusa no masakra.
Czy ten steyr to to samo co case farmall?
170 brutto dobra cena.
trochę obora w tym ciągniku
Kto wie czy to wgl nowe bylo moze byla to pokazowka tylko podpicowali i popchli jako nowe trzeba bylo zapiac kompa czy cofany nie byl
O czym ty mówisz jakie porównanie do fendta, przecież tl jest przemalowany new holland
Case farmall 2800 godzin mam ten sam problem z rewersem 😡 ogólnie Nie polecam gruz składany w Turcji ciągle problemy mam go dość!
A mi przy 800mth w NH t4. 75 cieknie olej na łączeniu silnika a skrzyni uszczelniacz na wale?
Zmowa banku i sprzedającego .
Mam nadzieję że rolnik wyjdzie jakoś z tej sytuacji. Swoją drogą – takie coś tylko w PL , w każdym innym państwie , dealer by już siedział.
Tylko czasem nie wycofuj filmików jak to robi Korbanek, w jednym takim filmie pokazał kombajn Class-a z silnikiem Mercedesa w którym pompa oleju była jak ze chińskiego skuterka, musieli go "GEBELSY" za szantażować.
Skąd ten ciągnik był zakupiony?
To wina polskiego prawa A nie dilera.za granicą to nie do pomyslenia
Coś wiadomo z tą sprawą z Dealerem Pio.. .Mar ?
Broń was Panie od Krajowego Rejestru Długów to prywatna firma -przekręt która wykorzystuje ludzką biedę nic nie ściągną jedynie naciągają na abonament. Możesz z sam stać się dłużnikiem.Wykorzystują lukę w prawie gdzie przedsiębiorca może zawrzeć umowę przez telefon. Nawet ludzie z długami wykupują sobie certyfikat Rzetelna Firma u tego kaczmarskiego i dalej robią co chcą. JEST STOWARZYSZENIE OSÓB POKRZYWDZONYCH PRZEZ KRD.
Jaki byś polecił ciągnik 150km 180km żeby był mało awaryjny i z dostępnymi częściami
Piomar w Grójcu dawno zbankrutował
Serwis CNH to porażka jestem z Pomorskiego mam case zakupiony w Cedrach Rolkom teraz Mirtranst serwis TRAGEDIA nie polecam.
Sąsiad ma nowego Ursusa 3 lata i nie narzeka, cena też jest chyba spoko.
No to mnie zasmuciłeś. A taki fajny mi się wydawał ten kompakcik Sztajerka. Ech, chyba faktycznie (jak niektórzy mówią) stary poczciwy Fend 270P-280P będzie najrozsądniejszy.
A co jest zawarte w umowie kupna/sprzedazy?
Jest tam jaka kolwiek adnotacja o zadluzeniu nabywanego pojazdu?
Albo sprzedajacy umiescil takie info malym druczkiem i w momencie podpisania jestes w dupie, albo takiego info nie ma. Co jest rownoznaczne z celowym wprowadzeniem w błąd na niekorzyść nabywcy.
Na to sa paragrafy. Ale radze najpierw przestydiowac umowe….
Ale to znana firma.I tak wali w huja???????????????tu chodziło żeby zarobić chajs… A ciągnik jest mało istotny!!!!!Jedynie potrzebny żeby zarobić chajs!!!!Ale jest tak przyjęte że rolnik to chłopek że wsi i łyknie wszysdko
Nowy ciągnik i robiona już skrzynia??? Za 20lat ludzie będą tesknik za 30 60 jakimiś Fergusonami 255 mówię o małych ciągnikach… Bo teraz kupić 30 co ma fabrycznie zrobione z 2tys godzien założyć jej kabinę z tych czasów zrobić napęd na przód jeśli potrzebny to można pół życia nim pracować… Fakt trochę inny komfort.Ale oby ropa była i akumulator to zawsze pojedziemy w pole… A tu??? Teleturniej!!! Nawet jeśli dziś pojedziemy to nie powód że jutro też!!!!
trzeba zapytać moto doradcę bo ciągnik ma wady prawne
Serwis dał du.. ewidentnie.
Aczkolwiek cnh na suchym sprzęgle przy kierownicy to porażka. I śmiem twierdzić że te sprzęgło jak pochodzi 1tys to wszystko, przynajmniej w nh i case tak jest.
Fajnie ze w końcu ktoś to nagłaśnia
Co do samego dealera to brak slow…
Dilera i policję i prokuraturę na szubienice
Piomar Co to jest to jakiś serwis dealer który to sprzedaje? Jeżeli to jakiś oszust to powinno to być pod sąd a cała reszta powinna omijać to towarzystwo a nie się łapać bo trochę taniej bo to później kosztuje o wiele drożej.
90 proc. Ciągników nowych u naszych dilerów jest zastawiona w bankach lub firmach leasingowych natomiast po sprzedaniu firma spłaca kwotę pozostała na maszynie i tak się to kręci a nikt o tym głośno nie mówi dopiero wychodzi jak firma bankrutuje